MuscleMeat

WEDSTRIJD DBB vrouwen-contest - gesponsord door Body & Fitshop & Power Supplements

Ik zou het ook wel tot eind augustus willen want ook ik ga tijdens de contest op vakantie.
Met begin augustus heb ik ook geen probleem want deze contest is voor mij persoonlijk ook een soort steun om me op vakantie te gedragen en niet teveel aan te komen.

Zet mij er ook maar op.:p

Mijn voorkeur gaat ook uit naar 1 of meerdere eind foto's.
Volgens mij is dit wel zo eerlijk tegenover iedereen die wil mee doen.
Op een BB podium word je ook beoordeeld op het eind resultaat en niet op wie het meeste is afgevallen in een bepaalde periode.

Misschien een idee, in ieder geval eindfoto, en zelf beoordelen of je begin en eind laat zien. Snap je punt wel wat je zegt over bb, maar als we puur het eind gaan beoordelen en wat Grosje bij de Pol zegt de mooiste fysiek kiezen, dan zullen meiden die nu nog een pondje meer hebben en minder strak zijn daarom niet meedoen omdat ze bij voorbaat het gevoel hebben minder kans te maken...? Of je kiest in 2 categorieen... 1 puur op fysiek en 1 op persoonlijk doel/transformatie (danwel bulk of cut)

Wil het niet ingewikkelder maken :p maar zou gewoon leuk zijn als er weer veel vrouwen meedoen!

haha, bij een schop onder mijn reet is de kans groter dat ik terug trap! ik geloof dan ook alleen in het magische injectie-in-je-reet effect:D maar dat mag ik niet van mezelf!:o
maar wie weet bestaan er ook nog andere motiverende effecten, dan van een schop onder je reet:)

Haha, dus je gaat jezelf trug schoppen? :p
Zou het ook leuk vinden als je meedoet, ah joh, doe's gek :p

Ik wil wel, maar mag niet.

Leuk dat je mee doet Sue, volgens mij zijn er al aardig wat deelnemers nu, dat maakt het in ieder geval een grotere uitdaging :)

Mag je ook niet bij de mannen dan...? :P

THANXS!

Is dit het resultaat van therapie of hebben jullie dat van nature? :p;)
niets ten nadele van het enthousiaste initiatief van Cynthia, maar waarom precies leer je meer als je je training in de context van een contest plaatst dan als je gewoon traint?

Van nature :p
Wat ik bedoelde..is dat met alles wat je doet je er wel wat van leert. En niet zozeer dat je meer leert als je voor een contest traint, maar meer omdat je dan een log opent en (zo ben ik dan) goed gaat bijhouden en daarop opbouwend kritiek kan krijgen van andere waar je over na kan denken en mee kan nemen.

En zo'n contest zou voor vele dan wel een extra motivatie zijn om een log bij te houden en zich meer serieus bezig te gaan houden met training/goede voeding etc. (dit geldt natuurlijk niet voor iedereen, want vele hier zijn al lekker gedreven bezig :cool:)

Echt tof al je inzet hiervoor Cynthia ! :cool:

Ik wil wel, maar mag niet.

Leuk dat je mee doet Sue, volgens mij zijn er al aardig wat deelnemers nu, dat maakt het in ieder geval een grotere uitdaging :)

Ja aardig wat deelnemers nu? Leuk hoor! :cool: Dat word wat!

Hoe kan ik mij aanmelden:) of doe het maar Cynthia.. ook leuk dat je hier mee bezig bent gegaan.. en heb ik tenminste weer een stok achter de deur om weer keihard buikspieren te trainen, anders blijft t maar weer aanmodderen..

maak me maar wakker als jullie er uit zijn ;)

ben ff een paar dagen afwezig geweest, te druk met feesten ff. maar zijn we er al uit hoe en of wat...?

Mag ik ook meedoen?

Alleen als je die leuter tussen je benen weg haalt. :grinny:

Cynthia schrijf mij ook maar in als je wilt :)

• Like
Waarderingen: Sue
Wie doen er nu allemaal mee :o?

Kom op Dames :whip: 7 inschrijvingen tot nu toe?

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kan ik mij aanmelden:) of doe het maar Cynthia.. ook leuk dat je hier mee bezig bent gegaan.. en heb ik tenminste weer een stok achter de deur om weer keihard buikspieren te trainen, anders blijft t maar weer aanmodderen..

Je staat erbij!

Cynthia schrijf mij ook maar in als je wilt :)

En jij ook!
10 inschrijvingen tot nu toe dus al! Op naar de 15 :D

De rest van de berichten/stemmen e.d. reageer ik vanmiddag allemaal weer op, nu helaas ff geen tijd. Bedankt voor het stemmen allemaal in ieder geval, ben blij dat er (tot nu toe) toch wel een voorkeur uit naar voren komt.

Laatst bewerkt:
Bij een dergelijke contest zijn er alleen maar winnaars.
Klinkt cliché (is het ook), maar je leert er van. Ik heb vorig jaar een niet-noemenswaardige cut gedaan - een 4-weekse vakantie en een Nijmeegse vierdaagse tussendoor hielp ook niet mee - en weet nu wat ik beter kan doen. Zowel qua voeding als qua trainen / cardio. Die ervaring is ook een hoop waard...

klopt helemaal, ik heb vorig jaar geleerd dat ik in mijn top schema niet nog een keer extra sessies ochtend cardio moet gaan proppen.. :eek: Dat was voor mij teveel.. hahaha

---------- Toegevoegd om 11:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:07 ----------

mijn doel is om mijn fysiek van vorig jaar tijdens de contest weer te behalen!!
he! ik heb er zin in!

Ik doe ook mee!Hoe gaat dat dan precies,ik ben nog niet zo lang bezig maar ben best aardig op weg.Moet ik dan nu beginfoto's maken of kan ik die van een aantal weken geleden gebruiken?

Groetjes

Uhmmm, blijf bij besluit. Heb inmiddels een contest van heel andere aard namelijk. Maar deponeer dat in mijn eigen log:p

• Topic Starter Topic Starter
Ok super,heb echt veel zin om er tegenaan te gaan.Had al veel zin maar nu nog meer !Groetjes

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven