peetjuh83
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 714
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zet mij er ook maar op.![]()
Mijn voorkeur gaat ook uit naar 1 of meerdere eind foto's.
Volgens mij is dit wel zo eerlijk tegenover iedereen die wil mee doen.
Op een BB podium word je ook beoordeeld op het eind resultaat en niet op wie het meeste is afgevallen in een bepaalde periode.
maar zou gewoon leuk zijn als er weer veel vrouwen meedoen!haha, bij een schop onder mijn reet is de kans groter dat ik terug trap! ik geloof dan ook alleen in het magische injectie-in-je-reet effectmaar dat mag ik niet van mezelf!
maar wie weet bestaan er ook nog andere motiverende effecten, dan van een schop onder je reet![]()

Ik wil wel, maar mag niet.
Leuk dat je mee doet Sue, volgens mij zijn er al aardig wat deelnemers nu, dat maakt het in ieder geval een grotere uitdaging![]()

Is dit het resultaat van therapie of hebben jullie dat van nature?
niets ten nadele van het enthousiaste initiatief van Cynthia, maar waarom precies leer je meer als je je training in de context van een contest plaatst dan als je gewoon traint?

)
Ik wil wel, maar mag niet.
Leuk dat je mee doet Sue, volgens mij zijn er al aardig wat deelnemers nu, dat maakt het in ieder geval een grotere uitdaging![]()
Dat word wat!Ja aardig wat deelnemers nu? Leuk hoor!Dat word wat!

Hoe kan ik mij aanmeldenof doe het maar Cynthia.. ook leuk dat je hier mee bezig bent gegaan.. en heb ik tenminste weer een stok achter de deur om weer keihard buikspieren te trainen, anders blijft t maar weer aanmodderen..

Bij een dergelijke contest zijn er alleen maar winnaars.
Klinkt cliché (is het ook), maar je leert er van. Ik heb vorig jaar een niet-noemenswaardige cut gedaan - een 4-weekse vakantie en een Nijmeegse vierdaagse tussendoor hielp ook niet mee - en weet nu wat ik beter kan doen. Zowel qua voeding als qua trainen / cardio. Die ervaring is ook een hoop waard...
Dat was voor mij teveel.. hahahawhahaha
Goedemorgen ik
---------- toegevoegd om 10:10 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 10:10 ----------
ik ga er over nadenken...![]()

Hoe gaat dat dan precies,ik ben nog niet zo lang bezig maar ben best aardig op weg.Moet ik dan nu beginfoto's maken of kan ik die van een aantal weken geleden gebruiken?
Groetjes