XXL Nutrition

WEDSTRIJD DBB vrouwen-contest - gesponsord door Body & Fitshop & Power Supplements

Ik denk dat ik maar mee ga doen :o
Ik ga mezelf toch echt eens even goed op een traingsschema en eetschema leggen, dan moet het me gaan lukken! Schrijf mij er maar bij. Als het niks word, is er in ieder geval een verliezer aanwezig :P ;)

Ik ga mezelf toch echt eens even goed op een traingsschema en eetschema leggen, dan moet het me gaan lukken! Schrijf mij er maar bij. Als het niks word, is er in ieder geval een verliezer aanwezig :P ;)
Bij een dergelijke contest zijn er alleen maar winnaars.
Klinkt cliché (is het ook), maar je leert er van. Ik heb vorig jaar een niet-noemenswaardige cut gedaan - een 4-weekse vakantie en een Nijmeegse vierdaagse tussendoor hielp ook niet mee - en weet nu wat ik beter kan doen. Zowel qua voeding als qua trainen / cardio. Die ervaring is ook een hoop waard...

Zo is het! Je leert er alleen maar meer van en jij Dwarf hebt nu een tweede kans met een veel betere basis & meer kennis dan vorig jaar ;) :woot:

Ik leer elke dag ;)

Ik ook :engel:

Bij een dergelijke contest zijn er alleen maar winnaars.
Klinkt cliché (is het ook), maar je leert er van. Ik heb vorig jaar een niet-noemenswaardige cut gedaan - een 4-weekse vakantie en een Nijmeegse vierdaagse tussendoor hielp ook niet mee - en weet nu wat ik beter kan doen. Zowel qua voeding als qua trainen / cardio. Die ervaring is ook een hoop waard...

Zo is het! Je leert er alleen maar meer van en jij Dwarf hebt nu een tweede kans met een veel betere basis & meer kennis dan vorig jaar ;) :woot:

Is dit het resultaat van therapie of hebben jullie dat van nature? :p;)
niets ten nadele van het enthousiaste initiatief van Cynthia, maar waarom precies leer je meer als je je training in de context van een contest plaatst dan als je gewoon traint?

Ik heb het idee dat vele een transformatie contest alleen zien als een afval contest. In ieder geval heb ik dat gevoel en zoals ik verder zo lees eigenlijk alle dames die om en rond het gewenste lichaamsgewicht zitten. Vandaar mijn opmerking over dat het dan misschien wel zo eerlijk of duidelijk is om aan te geven wat het persoonlijke doel is. Dat kan toch in de titel van de foto?

Wanneer alleen een eindfoto gaat gelden vallen weer alle dames af die nog heel ver van hun einddoel afzitten. Dus het idee van Dwarf is zo gek nog niet;).

Is dit het resultaat van therapie of hebben jullie dat van nature? :p;)
niets ten nadele van het enthousiaste initiatief van Cynthia, maar waarom precies leer je meer als je je training in de context van een contest plaatst dan als je gewoon traint?

Puur natuur! :P
Bij een competitie ben je toch wat strakker / feller om een bepaald doel te halen, je wilt niet 'onder doen' voor anderen - zo werkt het bij mij tenminste. Vorig jaar was ik zwaar ontevreden over het uiteindelijke resultaat, echter: het gevoel dat ik verplicht was een eindfoto in te leveren heeft er voor gezorgd dat ik dat ook gedaan heb - mijn kop staat er toch niet op ;)
Dit jaar revanche - ook omdat ik zelf m'n doelen wil halen.

Joeh, doe mij ook maar op de lijst!
Denk idd dat het moet gaan om persoonlijk doel!

Nou, waar blijft de rest?

• Topic Starter Topic Starter

:cheer: Super, ik zet je er bij!
Weet zeker dat je 't gewoon goed gaat doen, anders geven de andere dames je wel af en toe een virtuele schop onder je reet :D

Ik zou op zich wel mee willen doen, is wel goed voor de motivatie :D

Maar hoe lang hebben we ongeveer de tijd voor deze 'transformatie'? Enne wanneer begint de contest? Of moet dit allemaal nog besproken worden?
En moet je dan een log met je trainingen bijhouden enz?

Mijn doelen zijn trouwens: strakker worden, vetrandjes kwijtraken ;) en een beetje gespierder worden.

Leuk dat je misschien mee wilt doen! Het is de bedoeling dat de contest start op maandag 10 mei, dan moet iedereen zich dus ingeschreven hebben en een contest-logje gestart hebben. En de contest zal ergens begin of half augustus eindigen. Deze datum weet ik nog niet exact, dat moet ik ook nog even aan Big-T vragen of hij er bezwaar tegen heeft dat jullie contest tegelijk eindigt met de mannen-contest (zie ook de startpost).
Het is dus idd de bedoeling dat je een logje bij gaat houden, maar dit hoeft natuurlijk geen fulltime baan te zijn he, regelmatig een update posten zou al voldoende zijn.

Voor de contest start zal ik nog een keer heel duidelijk posten wat exact de regels e.d. zijn, zodat dat allemaal duidelijk is. Maar aangezien we nu dus nog een beetje aan het discussiëren zijn over wat jullie precies willen, stel ik dat nog even enkele daagjes uit. Maar dit zal ruim op tijd duidelijk zijn hoor.

Ik heb het idee dat vele een transformatie contest alleen zien als een afval contest. In ieder geval heb ik dat gevoel en zoals ik verder zo lees eigenlijk alle dames die om en rond het gewenste lichaamsgewicht zitten. Vandaar mijn opmerking over dat het dan misschien wel zo eerlijk of duidelijk is om aan te geven wat het persoonlijke doel is. Dat kan toch in de titel van de foto?

Wanneer alleen een eindfoto gaat gelden vallen weer alle dames af die nog heel ver van hun einddoel afzitten. Dus het idee van Dwarf is zo gek nog niet;).

Bedankt voor je post, fijn dat er nu wat meer dames aangeven wat ze precies willen.

Zal ik straks doen dan! Nu eerst ff eten :)

Nr 7!!!
Jij ook bedankt voor het doorgeven van je voorkeur!

:cheer: Super, ik zet je er bij!
Weet zeker dat je 't gewoon goed gaat doen, anders geven de andere dames je wel af en toe een virtuele schop onder je reet :D

Leuk dat je misschien mee wilt doen! Het is de bedoeling dat de contest start op maandag 10 mei, dan moet iedereen zich dus ingeschreven hebben en een contest-logje gestart hebben. En de contest zal ergens begin of half augustus eindigen. Deze datum weet ik nog niet exact, dat moet ik ook nog even aan Big-T vragen of hij er bezwaar tegen heeft dat jullie contest tegelijk eindigt met de mannen-contest (zie ook de startpost).
Het is dus idd de bedoeling dat je een logje bij gaat houden, maar dit hoeft natuurlijk geen fulltime baan te zijn he, regelmatig een update posten zou al voldoende zijn.

Voor de contest start zal ik nog een keer heel duidelijk posten wat exact de regels e.d. zijn, zodat dat allemaal duidelijk is. Maar aangezien we nu dus nog een beetje aan het discussiëren zijn over wat jullie precies willen, stel ik dat nog even enkele daagjes uit. Maar dit zal ruim op tijd duidelijk zijn hoor.

Bedankt voor je post, fijn dat er nu wat meer dames aangeven wat ze precies willen.

Zal ik straks doen dan! Nu eerst ff eten :)

Nr 7!!!
Jij ook bedankt voor het doorgeven van je voorkeur!

:cheer: wow al 7!!
kom op damens!! heb ook veel blessures, en ja.. het valt ook niet mee.... maar we kunnen wel goed op dieet gaan!
en een beetje trainen... dan kom je ook een heel eind!:rocker::thumbs:
:) succes meiden!:clap:

Zet mij er ook maar op.:p

Mijn voorkeur gaat ook uit naar 1 of meerdere eind foto's.
Volgens mij is dit wel zo eerlijk tegenover iedereen die wil mee doen.
Op een BB podium word je ook beoordeeld op het eind resultaat en niet op wie het meeste is afgevallen in een bepaalde periode.

Op een BB podium word je ook beoordeeld op het eind resultaat en niet op wie het meeste is afgevallen in een bepaalde periode.

Jeej! Nr 8 al :D

Bedankt voor het doorgeven van je voorkeur. Wel ook nog even stemmen he!

als het pas in augustus afloopt kan ik er zelfs ook over denken! zo lang het maar niet verplicht is om het schijnbaar natuurlijke gedrag te vertonen dat hier door de anderen getoond wordt!:p;)

en hopen dat het lukt om al mijn meningen hierover te raadplegen voor 10 mei:o

dat is wel waar!!:)

als het pas in augustus afloopt kan ik er zelfs ook over denken! zo lang het maar niet verplicht is om het schijnbaar natuurlijke gedrag te vertonen dat hier door de anderen getoond wordt!:p;)

en hopen dat het lukt om al mijn meningen hierover te raadplegen voor 10 mei:o

Daar zou echt mijn mond van openvallen, als jij mee zou doen :eek: :D
En dat bedoel ik dus echt totaal niet negatief, maar omdat het me gewoon echt helemaal niks voor jou leek. Hoop dat je meedoet! Je weet maar nooit of het magische geef-jezelf-een-extra-grote-schop-onder-je-reet-effect ook voor jou gaat werken.

En de contest loopt gegarandeerd tot augustus. Tis alleen nog even de vraag wanneer hij exact eindigt. Maar in ieder geval dus tot minstens begin augustus.
Maar ook hier kunnen jullie nog je mening over geven he, als jullie allemaal graag tot eind augustus de tijd zouden hebben, dan laten we de contest gewoon tot eind augustus lopen, it's that simple :)

Je weet maar nooit of het magische geef-jezelf-een-extra-grote-schop-onder-je-reet-effect ook voor jou gaat werken.

haha, bij een schop onder mijn reet is de kans groter dat ik terug trap! ik geloof dan ook alleen in het magische injectie-in-je-reet effect:D maar dat mag ik niet van mezelf!:o
maar wie weet bestaan er ook nog andere motiverende effecten, dan van een schop onder je reet:)

Eind augustus is toch weer een 3 weken extra na mijn vakantie periode :D Ik heb nog geen vakantie geboekt, maar als dat all-incl gaat worden heb ik nog wel even de tijd nodig om de schade in te halen, haha.

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:57 ----------

Whoohoo, Peetjuh doet mee :D:D:D

Ik wil wel, maar mag niet.

Leuk dat je mee doet Sue, volgens mij zijn er al aardig wat deelnemers nu, dat maakt het in ieder geval een grotere uitdaging :)

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven