Fitness Seller

DBB weerwolfgame: rise from the ashes

Bezoekers in dit topic

stemmen kan wederom tot 9 uur. stemmen gebeurt in vetgedrukte tekst

vanaf vandaag geldt: 2 dagen achter elkaar niet stemmen betekent executie
 
SuuS141, doet net als ze er niks van snapt (net als dbrik trouwens). Vertrouw ze allemaal voor geen meter. Voor de rest kan ik er nog niet echt een touw aan vast knopen.

Ik denk dat het ook belangrijk is om af te vragen hoe RockOfAges denkt en speelt. Op die manier kan je namelijk met een heel andere blik naar een verhaal kijken. Simpele dingen kunnen ineens een tip worden, wat weet hij allemaal en wat niet.. etc :)
 
Ik stem op lloydatoni
Hij laat er theorieën op los waarin hij wijst naar anderen. Dat vind ik maar verdacht.
 
Aboveandbeyond

Omdat ik hem nog nooit in een game eerder heb gezien.
Zo'n zet als Wauter eruit halen verwacht ik wel van hem. Vind m ook verdacht stil, hij speelt een beetje mee op de achtergrond.
 
SuuS141, doet net als ze er niks van snapt (net als dbrik trouwens). Vertrouw ze allemaal voor geen meter. Voor de rest kan ik er nog niet echt een touw aan vast knopen.

Ik denk dat het ook belangrijk is om af te vragen hoe RockOfAges denkt en speelt. Op die manier kan je namelijk met een heel andere blik naar een verhaal kijken. Simpele dingen kunnen ineens een tip worden, wat weet hij allemaal en wat niet.. etc :)

Ik geloof wel dat drbrik er niets van snapt.
Ik neig ook naar Suus een beetje ook vanuit de triohint, die lijkt te insinueren dat suus om een reden geen dubbele kamer wilde. Of zij was de trio kandidaat of ze had een slechtere rol.
 
Ik stem op lloydatoni
Hij laat er theorieën op los waarin hij wijst naar anderen. Dat vind ik maar verdacht.

Zolang ik er maar geen waan theorieën op na houd en ze goed geformuleerd zijn met de juiste quotes mag ik wijzen naar mensen zoveel ik wil in dit spel.

Diaephi
vanwege het niet nakomen van zijn beloftes en eerder genoemde uitleg

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

Vind het trouwens erg jammer dat er amper iemand gestemd heeft gister zodat er heel weinig uit het stemgedrag te halen valt.
 
Om een of andere reden vertrouw in Suus wel, ik ga mee op diaephi. in big zalm lloyda z'n vorige post zat wel wat.
 
Ot92, anderen beschuldigen. Classic misdirection..

tumblr_myukfjjF611qf1116o1_400.gif
 
Ik lees voor zover t gaat mee, ben op een festival:D
Ik kan wel tegenargumenten blijven opschrijven maar volgens mij leest niemand ze.
Geen flauw idee op wie ik ga stemmen nog.
Doet er volgens mij weinig toe als ik t zo lees....
 
Ik ben op WiFi-loos familieweekend dus heb het allemaal maar half gevolgd. Hoop dat er nog wat gaat gebeuren, ook nog geen idee op wie ik moet stemmen.
 
of ik schrijf het verhaal straks op mijn mobiel of het wordt na het uitgaan rond 4 uur ofzo

mijn excuses voor het ongemak
 
Back
Naar boven