drbrik
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 509
potdomme niet effe delen of zo .... heb hier een half uur mee verkloot op mijn werk, terwijl ik ook zinloze youtube filmpjes had kunnen kijken
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
potdomme niet effe delen of zo .... heb hier een half uur mee verkloot op mijn werk, terwijl ik ook zinloze youtube filmpjes had kunnen kijken
oh in dat geval ..... keep up the good work

SuuS141, doet net als ze er niks van snapt (net als dbrik trouwens). Vertrouw ze allemaal voor geen meter. Voor de rest kan ik er nog niet echt een touw aan vast knopen.
Ik denk dat het ook belangrijk is om af te vragen hoe RockOfAges denkt en speelt. Op die manier kan je namelijk met een heel andere blik naar een verhaal kijken. Simpele dingen kunnen ineens een tip worden, wat weet hij allemaal en wat niet.. etc![]()
Ik stem op lloydatoni
Hij laat er theorieën op los waarin hij wijst naar anderen. Dat vind ik maar verdacht.

Yup ik ben sowieso een powerlifter
In de 1e ronde stemde ik al een mede powerlifter eruit
Grapjas![]()