AndroidHealthClinic

DBB weerwolfgame: rise from the ashes

Bezoekers in dit topic

Liedje bij het verhaal: 3-Way (The Golden Rule) (feat. Justin Timberlake & Lady Gaga), THE LONELY ISLAND - THE WACK ALBUM, gepost door the lonely Island

:dunno:
 
Hamer vind ik wijzen op powerlifter, maar of het trio dan volledig uit powerlifters bestaat?
En heeft het trio dan plaatsgevonden met de "stelletjes" die samen gingen slapen of was het een gay-trio?
*even hardop aan het denken*

Rip Wauter
Ja maar powerlifter in het spel of irl? Zucht waarom niet gewoon een hint dat iemand betrapt werd op 180kg squat for reps.....
 
Ja maar powerlifter in het spel of irl? Zucht waarom niet gewoon een hint dat iemand betrapt werd op 180kg squat for reps.....

Ik denk in het spel, maar geen idee waarom.
Zat ook te denken aan een bouwvakker of timmerman mbt hamer.
Maar zou niet weten wat voor werk iedereen doet.

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

Hoewel, in t avond verhaal werd er gezegd dat sanca met Hill op 1 kamer ging.
Sanca-powerlifter-hamer-trio
*ik denk nog steeds hardop na*
 
OT92 want 9 2 = 9 II = 9/11

oja en snel meegaan op marleentje

Erg verdacht deze informatie met in het achterhoofd hebbende dat marleentje cult was.

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:44 ----------

OT92

Op basis van gedrag

Evenals onze nieuw gekozen burgermeester

marleentje dan maar

helemaal geen verdediging terwijl ze wel online is. OT blijft op verdacht lijstje

Plus een vage stem om het vege lijf te redden uiteindelijk

Het baskische woord is SU-itzalgailua, als je dan een mogelijke link met suus niet ziet gedraag je je wel verdacht.

Suus141
als slachtofferstem dus.

Daarnaast heeft wauter op suus gestemd maar zie voor de rest niet echt veel waar ik haar verdacht aan kan maken, echter bleek in de voorgaande edities het geval te zijn dat de wolf in 9 van de 10 gevallen op iemand is gegaan die de eerste dag op haar/hem gestemd heeft. Het stemgedrag was ook erg wisselend van Suus.

Wat ik dan althans van gister heb kunnen opmaken met het verhaal van vanochtend in het achterhoofd

Conclusie op basis van de feiten van de eerste dag:

Steensteen: pler
Diaephi: pler
Suus: de hoody
 
Laatst bewerkt:
Ik denk in het spel, maar geen idee waarom.
Zat ook te denken aan een bouwvakker of timmerman mbt hamer.
Maar zou niet weten wat voor werk iedereen doet.

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

Hoewel, in t avond verhaal werd er gezegd dat sanca met Hill op 1 kamer ging.
Sanca-powerlifter-hamer-trio
*ik denk nog steeds hardop na*

Vermeld dan ook even dat Nickycf en punjab ook samen op 1 kamer gingen ...
 
Enige waar ik wel duidelijk om kan zijn is..... denk ik dus dat zal waarschijnlijk mijn stem voor vandaag worden.
 
Laatst bewerkt:
Vermeld dan ook even dat Nickycf en punjab ook samen op 1 kamer gingen ...

True maar dat zijn geen van beide powerlifters irl dus vandaar dat ik de hint van de hamer minder op hun vond slaan.
 
Wel gofferdomme here we go again :roflol:

Ik hoor bij de goede (groene) kant, iedereen die niet openlijk voor de kant van de powerlifters kiest doet er juist aan om NIET op mij te stemmen.

Ik neem mijn woorden terug over OT, zou stom zijn als hij een medecult er meteen uit zou stemmen. Mijn voorstel is om een paar van de laatste stemmers eruit te stemmen zoals Wauter voorstelde.

---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

Vanwege de hint van het eiland en de late stem, gaat mijn stem voor vanavond uit naar SuuS141

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

+ dat ik me SuuS niet kan herinneren uit vorige games, wat kan duiden op een onervaren zet op Wauter :)
 
Werkt Sanca niet in de bouw?
Haha slaan i c w u d t
 
Wel gofferdomme here we go again :roflol:

Ik hoor bij de goede (groene) kant, iedereen die niet openlijk voor de kant van de powerlifters kiest doet er juist aan om NIET op mij te stemmen.

Ik neem mijn woorden terug over OT, zou stom zijn als hij een medecult er meteen uit zou stemmen. Mijn voorstel is om een paar van de laatste stemmers eruit te stemmen zoals Wauter voorstelde.

---------- Toegevoegd om 12:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

Vanwege de hint van het eiland en de late stem, gaat mijn stem voor vanavond uit naar SuuS141

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:41 ----------

+ dat ik me SuuS niet kan herinneren uit vorige games, wat kan duiden op een onervaren zet op Wauter :)

In t verhaal wordt de hint van suus-eiland ontkracht.
Ik ga mijzelf geen ervaren speler noemen maar ik heb al behoorlijk wat spellen meegedaan en de spelers die mij daar van kennen weten dat ik hetzelfde speel als altijd.
ik zal t zelf wel zeggen, ik ben een ongeleid projectiel die geen idee heeft waar ze mee bezig is maar zelfs ik snap nog wel dat t dom zou zijn om meteen Wauter er uit te stemmen/op eten:D


---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:47 ----------

Vind zo'n hamer eerder op crossfit slaan?

Srs? Waarom?
 
Ik ben irl evenveel powerlifter als Nicky (beiden niet)



Waarom Steensteen ?



Ja, maar niet met een hamer :P

Staat een goede motivatie in het stuk erboven die iedereen klaarblijkelijk over het hoofd ziet. Kan ook voor suus gaan maar lijkt me minder. Daffy lijkt me sws slecht overigens
 
Ok, dan ben ik door je log op t verkeerde been gezet, my bad:)
Kak, vond t best logisch klinken maar nu slaat t dus nergens op.
 
Ho lonely island, three way gaat over beetje mannenliefde achtig, hebben we een brycofiel ingame?
 
Staat een goede motivatie in het stuk erboven die iedereen klaarblijkelijk over het hoofd ziet. Kan ook voor suus gaan maar lijkt me minder. Daffy lijkt me sws slecht overigens

Ik vind die motivatie enorm tegenvallen, niet dat ik Steensteen wil verdedigen of zo, kom met sterke argumenten en ik ga mee

Ok, dan ben ik door je log op t verkeerde been gezet, my bad:)
Kak, vond t best logisch klinken maar nu slaat t dus nergens op.

PL is saaaaaaaaaai

Ho lonely island, three way gaat over beetje mannenliefde achtig, hebben we een brycofiel ingame?

De mannelijke niet bebaarde spelers zijn sowieso gay
 
Als ik eruit word gestemd, dan ben jij morgen aan de beurt lloyd. :)
 
Back
Naar boven