Fitness Seller

DBB weerwolfgame: rise from the ashes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jij bent de obvious zyzz geiler

Ja maar
Toen de ochtend aanbrak was lloyd in een goed humeur. Hij had een gezellige avond gehad en gekletst over van alles en nog wat en zelfs aanschouwt hoe zijn grote vriend hoody een klap verkocht met een hamer. Daarna keken ze nog wat zyzz en chestbrah filmpjes en gingen ze slapen.

Als ik het hier geod begrijp kijkt lloyd, samen met de protector die lloyd beschermt heeft nog wat filmpjes.?
 
Let op want de wolf leest mee
 
Er stemt niemand vandaag? Nou ja goed dan dan trap ik wel af voor vandaag. Ik blijf bij wovano want
de link naar moeder/jochie/nickycf
De hint zyzz chestbrah als eerder genoemd.
Altijd zowat als laatste stemmen
Nieuw genoeg om wauter op dag 1 er uit te mikken!
 
Er stemt niemand vandaag? Nou ja goed dan dan trap ik wel af voor vandaag. Ik blijf bij wovano want
de link naar moeder/jochie/nickycf
De hint zyzz chestbrah als eerder genoemd.
Altijd zowat als laatste stemmen
Nieuw genoeg om wauter op dag 1 er uit te mikken!

zit wat in...
is Wovano's 2e spel: vorige spel lag hij er gelijk al uit dus kan me prima voorstellen dat je dan op wauter gokt als newbee i.t.t. de meer ervaren spelers.
 
Ik had gisteren geswitched naar Above, dus nu terug Wovano
 
Laatste 10 bezoekers van Rock's profiel:

Drunkenmaster Hell93 Huvy20 NickyCF Perservance sanca Steensteen tallguy417 tymboo wovano

sanca, wovano, nickycf

Voor sanca waren aardig wat dingen genoemd die zijn onschuld tonen, dus vandaag Wovano en morgen Nicky?
 
Interesting.

Wovano
 
Ik had gisteren geswitched naar Above, dus nu terug Wovano
 
Laatste 10 bezoekers van Rock's profiel:

Drunkenmaster Hell93 Huvy20 NickyCF Perservance sanca Steensteen tallguy417 tymboo wovano

sanca, wovano, nickycf

Voor sanca waren aardig wat dingen genoemd die zijn onschuld tonen, dus vandaag Wovano en morgen Nicky?

Ik was gisteren ook gaan kijken en hier vermeld maar had de post achteraf weer geëdit

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

ah, bedankt voor de duidelijkheid sanca

Hahaha, kut dbb :P
 
Ik was gisteren ook gaan kijken en hier vermeld maar had de post achteraf weer geëdit

---------- Toegevoegd om 16:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------



Hahaha, kut dbb :P

zit 7 minuten tussen.. :roflol:
 
Laatste 10 bezoekers van Rock's profiel:

Drunkenmaster Hell93 Huvy20 NickyCF Perservance sanca Steensteen tallguy417 tymboo wovano

sanca, wovano, nickycf

Voor sanca waren aardig wat dingen genoemd die zijn onschuld tonen, dus vandaag Wovano en morgen Nicky?
je staat er zelf ook bij slimmerd....
 
Wel ben wel benieuwd naar een onderbouwde mening om op mij te gaan stemmen eigenlijk. Alleen omdat ik later stem dan anderen? Heb het nogal druk gehad, zelfs mijn eigen log niet fatsoenlijk kunnen bijhouden.
 
zit 7 minuten tussen.. :roflol:

Ik was even op FB gaan kijken en toen ik terug kwam stond die post nog als onverzonden :D

---------- Toegevoegd om 17:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:32 ----------

Wel ben wel benieuwd naar een onderbouwde mening om op mij te gaan stemmen eigenlijk. Alleen omdat ik later stem dan anderen? Heb het nogal druk gehad, zelfs mijn eigen log niet fatsoenlijk kunnen bijhouden.

Door je moeder/jonkie relatie met Nicky
 
Back
Naar boven