MuscleMeat

DBB weerwolfgame: rise from the ashes

• Topic Starter Topic Starter
Toen de ochtend aanbrak was lloyd in een goed humeur. Hij had een gezellige avond gehad en gekletst over van alles en nog wat en zelfs aanschouwt hoe zijn grote vriend hoody een klap verkocht met een hamer. Daarna keken ze nog wat zyzz en chestbrah filmpjes en gingen ze slapen. Afijn, hij was dus in een goed humeur, fluitte wat deuntjes maar het lachen verging hem gauw want het eten was op. Hij maakte met veel kabaal de anderen wakker die schrokken van dit feit want gisteren was er toch nog zoveel over van daffy en origineel? Ze denken extra goed na over hun stem want ze willen wel wat te eten hebben natuurlijk. De hoody ging samen met de skatermarvin even een luchtje scheppen. Ze voelen zich niet echt prettig in het gebouw.
Vandaag moest aboveandbeyond het loodje leggen naar aanleiding van verdacht gedrag. Hij werd wederom door steensteen onthoofd met enkele doffe klappen.

Aboveandbeyond is dood
Aboveandbeyond was de grafrover

Ik neem aan dat hij bedoelde dat een 'grote vriend', hoody sloeg

Kan als nog wel een hint zijn btw

Oh lol, ik let echt niet op. Maar verder staat er weinig vreemds in het verhaal naar mijn idee?

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

Grafrover is een vrij neutrale rol en kon zowel goed als slecht uitpakken. Schieten er niet echt veel mee op dan.

In ieder geval niet weer een bber :)

Hmm.. Interessant verhaal. Goeie hints.

Benieuwd wat Hoody heeft gedaan vannacht.

Zo lekker rustig op het werk. Weer eens iedereen zijn stemgedrag na kunnen lopen. Kom maar op met dat verhaal. Ik zit er helemaal klaar voor!

hoxyz is wel van de chestbrah en zyzz talk

Inb4 Hoody neemt 15273 scoops jack 3d en gaat dood.

• Topic Starter Topic Starter
pas laat kwam hoody tot een besluit. hij was nog steeds duizelig van gisteren en hoopte vandaag niet weer zo'n grove fout te maken. na even piekeren kwam hij tot een besluit. hij liet lloyd voor wat het is en loopt richting de kamer van fred22. langzaam doet hij de deur open en toen hij besefte dat er geen man met een hamer stond glimlachte hij van oor tot oor en begon zijn late night snack te verorberen. ergens anders in de lange kelder volledig bedekt met houten planken -net zoals de hut zelf- zit de skatermarvin zijn gestolen overblijfselen van daffy en origineel op te eten. vandaag heeft hij de kracht om eigenhandig iemand te vermoorden.

fred22 is dood

fred22 was bodybuilder

ook is martinuz dood, hij lag dood in een andere hoek van de eetzaal.

martinuz was bodybuilder

auwwwwww twee bodybuilders weg, oef!!

denk dat hoody op een laag pitje meespeelt

Terug
Naar boven