XXL Nutrition

Dbol echt of..?

testmnky

Novice
Waardering
2
Lengte
1m88
Massa
100kg
Vetpercentage
12%
He jongens,

Ik zit nu 14 dagen aan de dbol van het 3 letterige merk, maar merk amper nog wat kwa kracht en gewicht. Ben eigenlijk nog amper zwaarder en hou ook totaal geen vocht vast. Wel het idee dat ik een vollere pomp heb enzo maar na 14 dagen op 40 mg zou ik toch wel wat meer moeten merken? Voeding is prima en eet nog behoorlijk wat zout maar merk verder niets.. Nu lees ik dat dit merk bij sommige gewoon niet heel erg aanslaat en dat er geen fakes in omloop zijn, maar zou toch sowieso wat vocht etc. moeten vasthouden of hoeft dat niet perce?

Batch: 6351
Exp: Aug 2014

Iemand een idee of ligt het gewoon aan mij? Maatje had hetzelfde probleem namelijk.

Bvd!

eten mischien?

Misschien een ander merk proberen en er dan definitief achterkomen dat wonderen niet in een potje zitten?

Dikke +1 hierboven!

Ligt niet aan eten jongen,wat lul jij nou??
Als je dbol neemt en je eet niet krijg je zoiezo kracht en blaas je op vh water en vet:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sat 8 Dec 2012 om 10:22 ----------

Misschien zo schrijf je dat:eek:
je wist gelukkig wat ik bedoelde ;)

He jongens,

Ik zit nu 14 dagen aan de dbol van het 3 letterige merk, maar merk amper nog wat kwa kracht en gewicht. Ben eigenlijk nog amper zwaarder en hou ook totaal geen vocht vast. Wel het idee dat ik een vollere pomp heb enzo maar na 14 dagen op 40 mg zou ik toch wel wat meer moeten merken? Voeding is prima en eet nog behoorlijk wat zout maar merk verder niets.. Nu lees ik dat dit merk bij sommige gewoon niet heel erg aanslaat en dat er geen fakes in omloop zijn, maar zou toch sowieso wat vocht etc. moeten vasthouden of hoeft dat niet perce?

Batch: 6351
Exp: Aug 2014

Iemand een idee of ligt het gewoon aan mij? Maatje had hetzelfde probleem namelijk.

Bvd!

Zijn geen fakes maar fake betekent gemaakt door iemand anders onder dezelfde naam. Kan dus wel nog altijd dat er ondergedoseerde zooi rond gaat.

Zeker dat je geen vocht vast houdt? Misschien je voeding eens posten dan weten we meteen of daar een probleem zit.

meer koolhydraten eten ... ik weet het, het klinkt suf en je eet vast genoeg zoals iedereen dat natuurlijk doet hier. Maar als jij 1000-1500 kcal boven onderhoud per dag eet kom je in 1 week 1 kilo aan, dit is veel boven onderhoud dus zeker niet clean maar zo werkt het, aankomen is voeding.

Verder gewoon wat trememdes zegt... ben je trouwens dbol only aan het doen?..

Terug
Naar boven