MuscleMeat

Dbol + oxy

Jimmeeey

Cool Novice
Waardering
0
Heej mannen,

Ik was benieuwd wat de leden van dbb van dit kuurtje vonden.
Dianabol + oxy 30/50 ofzo.
Ik was wel benieuwd of de meningen hierover verdeeld waren, of heeft iemand op dit board ervaringen hiermee?

Voordat het commentaar losbarst over 2 orals tegelijk.. deze combinatie werkt synergetisch.

Nou heren ik zou zeggen brand maar los.. ik ben erg benieuwd.

Vindt veel 80mg..

Als je dan toch perse wilt combineren, maak er dan een 30mg en 20mg van.

Wat verwacht je ervan?

Persoonlijk zou ik het nooit zo doen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik verwacht er niks van.. ik vroeg me af of mensen hier misschien ervaring mee hadden. Er zijn niet veel topics/artikels over.
Gewoon uit interesse.

Ik verwacht er niks van.. ik vroeg me af of mensen hier misschien ervaring mee hadden. Er zijn niet veel topics/artikels over.
Gewoon uit interesse.

Waarom denk je dat er weinig topics over zijn? Omdat het een bullshit combo is waar je geen fl**ker aan over gaat houden..

Is dit je eerste kuur?

Gewoon uit interesse.

Weinig.... de meeste zijn verstandig en weten dat er met het gebruik van orals redelijk voorzichtig moet worden omgegaan.

Dus laat staan 2 tegelijk, betekent in de regel dat je van beide middelen dan te weinig neemt en je er dan dus sowieso geen ruk aan hebt.

Gewoon een keuze maken welke oral te gebruiken en in een andere kuur eventueel de andere pakken.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb nog niet gekuurd en ben het ook nog niet van plan.

Nogmaals, ik was benieuwd wat de meningen hierover waren. Ik lees op andere sites er wel goede verhalen over en op andere sites weer een hoop gezeik over 2 orals.

Vandaar dat ik dacht: ik breng het eens ter sprake.

verklaar je nader zou ik zeggen

---------- Toegevoegd om 16:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:04 ----------

Ik heb nog niet gekuurd en ben het ook nog niet van plan.

Nogmaals, ik was benieuwd wat de meningen hierover waren. Ik lees op andere sites er wel goede verhalen over en op andere sites weer een hoop gezeik over 2 orals.

Vandaar dat ik dacht: ik breng het eens ter sprake.

2 orals maakt in principe niet uit, als je maar niet 2x de dosering doet.. dus als zou je dbol only doen op 100 mg, dan niet dbol en winstrol 100+100=200..

Verder zijn dbol en oxy de 2 middelen waar je heel veel vocht van krijgt, maar ook weer verliest.. je houd er dus geen reet aan over, daarom vind ik het een bullshit combo.. dboll of oxy als kickstart is lekker, puur en alleen om de kracht die je ervan krijgt.. maar voor massa is het onzin..

Dibol en Oxy is deftig

Nee alleen van horen zeggen. Ik persoonlijk zou never een middel nemenals oxy.

Maar laatst is er nog een discusie over geweest,ff zoekfunctie

Is geen standaard shit die gebruikt wordt naar mijn mening.
Maar ik zou toch of diana of oxy doen.
Check de zoekfunctie, er was al 2 of 3 topics over geweest met gebruiks ervaringen als ik me nog kan herinneren.

Suc6

VOCHTRETENTIE! pfieuw

Hoorde ik laatst niet iemand hier zeggen dat dit de nieuwe zomer rage ging worden...

Toen deze combi enige tijd terug relatief 'nieuw' was en er werd gezegd dat de combi goed zou werken, heeft m'n maatje dit eens geprobeerd. Hij kwam enkele kilo's aan (voorneamelijk vocht) en verloor ze nadien tamelijk snel weer allemaal.

Imo dus ff een vochtophoping die later weer wegsmelt. Dit is voor mij toch maar niets.

Plus: ik hou gewoon van de naaldjes. :D

Grtz,

Toen deze combi enige tijd terug relatief 'nieuw' was en er werd gezegd dat de combi goed zou werken, heeft m'n maatje dit eens geprobeerd. Hij kwam enkele kilo's aan (voorneamelijk vocht) en verloor ze nadien tamelijk snel weer allemaal.

Imo dus ff een vochtophoping die later weer wegsmelt. Dit is voor mij toch maar niets.

Plus: ik hou gewoon van de naaldjes. :D

Grtz,

Idd, vocht met een portie kanker erbij

Hier wordt beweert dat dbol weinig androgeen is en alleen veel vet opslaat en dat je beter voor oxy kunt gaan.

Idd ik las het net ook ja, maarja het is wel een artikel van ondertussen 7 jaar oud ;)

Dianabol of methandienone.
Jaja, nog iemand die mij wil zeggen dat dit een sterk androgeen is ? haha, ik preek dit nu al jaren, en deze studie toonde het al aan in 1984. Maar ja, niemand die mij wou geloven. Dianabol is dus een erg zwak androgeen, ondanks zijn sterke anabole eigenschappen. Het is voor meer dan 80% afhankelijk van zijn estrogene conversie voor de anabole eigenschappen, dus het gebruik van anti-estrogenen bij dianabol is het stomste wat je ook maar kunt doen. Meer dan een trial heeft ook al aangetoond dat dianabol in combinatie met een anti-estrogeen, of niet-estrogene analogen, nagenoeg geen anabool effect heeft. Patrick arnold probeerde dit nog enigzins tegen te spreken door erop te wijzen dat de anabole activiteit ook zeer sterk mindert met androgeen blokkers, maar dit is enkel te wijten aan het feit dat er altijd een minieme hoeveelheid androgene activiteit moet zijn voor estrogeen gebonden anabolisme. Dit middel vormt dus weinig of geen risico voor androgene neven-effecten en blijft een effectief anabool in combinatie met inspuitbare langere esters.

Oxymetholone of anadrol.
Dit middel is ook een van die sterke anabolen waarvan vaak beweerd wordt dat het een sterke androgene nevenwerking heeft, terwijl dit alles behalve waar is. Dit middel is zelfs zo zwak als een androgeen dat het niet te meten valt. Het converteert ook niet tot een estrogeen en heeft geen enkel progestageen effect. De enige logische verklaring voor het sterke anabool effect is dat de A-ring van de structuur sterk acidisch is en dat anadrol zelf dus de estrogene receptor bind. Dat wil zeggen dat we anadrol dus eigenlijk moeten classificeren als een estrogeen. Iets wat je dus best samengebruikt met een sterker androgeen. Temeer blijkt het enkel de goede effecten van estradiol te hebben, en niet die van andere estrogenen. Dat maakt dit een zeer efficient middel in veel stacks, met als enige nadeel de leverbeschadiging, het waterophoudend effect en het feit dat het ernstige bloedverdikking veroorzaakt. Pas op, het is niet omdat anadrol zelf geen enkel androgeen neven-effect kan veroorzaken dat dit niet voorkomt, het kan in minieme mate gehydrolyseerd worden tot DHT. Dus het kan wel gebeuren. Bij mannen mag dit geen enkele zorg wezen, en raad ik het dan ook zeker duizend maal meer aan dan Dianabol voor snelle massa opbouw, maar voor vrouwen valt dianabol duidelijk te verkiezen.

Terug
Naar boven