XXL Nutrition

Dbol + oxy

heb het vaker genomen.. 150mg oxy en 70mg dbol. de oxy elke 8 uur. de dboll in 1keer halfuur voor de training. meeste abnormale pomp's

combi's en doseringen zijn mischien niet alledaags, maar een bench van 200 op 21 jarige leeftijd behalen is dat ook niet:)

Ik heb zelf ook geen ervaring in deze combi. Over het algemeen neem ik genoegen met bekende stacks met Bekende doseringen mijn bedoeling van het gebruiken vaan aas is vooral om zo schoon en net mogelijk spiermassa te behouden deze ism een gevarieerde voeding en veel geduld hebben.

ik kopieer een stukje uit mijn heiligeboek de stickies.

11. Ik plan een kuurtje met alleen orale anabolen (dianabol of oxy of winstrol only) Hoe kan ik dit het beste gebruiken? Kan dit zonder negatieve bijwerkingen?

Stel deze vraag NIET! (je topic wordt gesloten). Alleen orale anabolen gebruiken in je kuur is gewoon niet verstandig. Omdat ze extreem schadelijk zijn voor de lever, mogelijk zelfs met blijvende schade, kan je ze nooit lang gebruiken en moet je ook rekening houden met langere off perioden. Je kan geen noemenswaardige massa winnen in een te korte kuur en je kan ook praktisch geen kwalitatieve massa behouden na zulke kuur.

Met dianabol of Anadrol is het nog tweemaal zo erg. De grote winst komt vooral door werking van oestrogeen (het vrouwelijk hormoon dat overblijft na aromatase van testosteron of synthetische varianten). Dat betekend (tijdelijk) opgeblazen zachte spieren, huid en aangezicht en vocht retentie, vet winst, en heel gemakkelijk te verliezen winst na de kuur (verwacht nooit meer dan de helft te behouden van een dianabol only kuur, zelfs met een perfect voedingsschema), en zo voort.

Dianabol, oxy ed. kunnen gebruikt worden als deel van elk goed schema, maar zijn is GEEN kuurschema op zich.

Voor veilige en behoudbare winst moet je sowieso gaan injecteren.

Success ermee.

-Massawinst+behouden= Injecteren.
-Vochtwinst+vochtverlies+lever(ennogzoveelorganen/klieren)schade+ontwikkeling kankercellen=Pillen slikken.
-->samenvatting van alle posts hierboven...:)

Je denkt zonder naaldervaring dat pillen slikken makkelijker is, maar ik vind zelfs EOD injecteren minder lastig als elke dag om de zoveel tijd denken op je pilletje, eenmaal geinjecteerd is de schrik weg en besef je dat het niets is...

synergetisch of niet, bovenstaande stellingen kan je niet omheen...
Hoop dat je het meent om louter info te bemachtigen, als je het stiekem toch van plan bent, niet doen:p

-Massawinst+behouden= Injecteren.
-Vochtwinst+vochtverlies+lever(ennogzoveelorganen/klieren)schade+ontwikkeling kankercellen=Pillen slikken.
-->samenvatting van alle posts hierboven...:)

Je denkt zonder naaldervaring dat pillen slikken makkelijker is, maar ik vind zelfs EOD injecteren minder lastig als elke dag om de zoveel tijd denken op je pilletje, eenmaal geinjecteerd is de schrik weg en besef je dat het niets is...

synergetisch of niet, bovenstaande stellingen kan je niet omheen...
Hoop dat je het meent om louter info te bemachtigen, als je het stiekem toch van plan bent, niet doen:p

+++++

Injects

Wil je AAS gaan gebruiken , tanden op elkaar en en gewoon die spuit er in .

Waarom

Meer zq seeker meer kans dat jij je gains gaat behouden .
Orals meer kans op bijwerkingen en minder houdbare gains. :D

Orals leuk als kickstart , of laatste 4/6 weken omwat droger komen te staan . Denk aan Winni , Ana en Primo

Laatst bewerkt:
Nu even iets anders als ik al hier niet weggejouwd wordt met dit hoort hier niet thuis[newbie ;)]

Even dit ik zit aan mijn diana kuurtje, dus nog heel ff dan is de koek op,maar kan ik gelijk hierna Winstrol nemen in oraal vorm dus capsuletjes of moet ik eerst ''wachten'' met een dingetje om mijn hormoonspiegel weer te doen gladstrijken en zo ja wat is het middel cq naam dr van ..of mag ik gewoon doorgaan[of paar weken wachten dr mee met de volgende ''kuurtje van winstrol zijn dus caps van 10 mg... iemand?

Je mag gerust een eigen topic openen,ipv een bestaand topic hyjacken kerel

Nu even iets anders als ik al hier niet weggejouwd wordt met dit hoort hier niet thuis[newbie ;)]

Even dit ik zit aan mijn diana kuurtje, dus nog heel ff dan is de koek op,maar kan ik gelijk hierna Winstrol nemen in oraal vorm dus capsuletjes of moet ik eerst ''wachten'' met een dingetje om mijn hormoonspiegel weer te doen gladstrijken en zo ja wat is het middel cq naam dr van ..of mag ik gewoon doorgaan[of paar weken wachten dr mee met de volgende ''kuurtje van winstrol zijn dus caps van 10 mg... iemand?

Als ik jou was zou ik eerst een jaar wachten voordat je weer aan de orals gaat; niet vanwege je hormoonspiegel maar vanwege je LEVER.

Misschien kan je eens wat gaan lezen over een "echte" kuur? :rolleyes:

Terug
Naar boven