Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb het vaker genomen.. 150mg oxy en 70mg dbol. de oxy elke 8 uur. de dboll in 1keer halfuur voor de training. meeste abnormale pomp's

-Massawinst+behouden= Injecteren.
-Vochtwinst+vochtverlies+lever(ennogzoveelorganen/klieren)schade+ontwikkeling kankercellen=Pillen slikken.
-->samenvatting van alle posts hierboven...
Je denkt zonder naaldervaring dat pillen slikken makkelijker is, maar ik vind zelfs EOD injecteren minder lastig als elke dag om de zoveel tijd denken op je pilletje, eenmaal geinjecteerd is de schrik weg en besef je dat het niets is...
synergetisch of niet, bovenstaande stellingen kan je niet omheen...
Hoop dat je het meent om louter info te bemachtigen, als je het stiekem toch van plan bent, niet doen![]()

]Nu even iets anders als ik al hier niet weggejouwd wordt met dit hoort hier niet thuis[newbie]
Even dit ik zit aan mijn diana kuurtje, dus nog heel ff dan is de koek op,maar kan ik gelijk hierna Winstrol nemen in oraal vorm dus capsuletjes of moet ik eerst ''wachten'' met een dingetje om mijn hormoonspiegel weer te doen gladstrijken en zo ja wat is het middel cq naam dr van ..of mag ik gewoon doorgaan[of paar weken wachten dr mee met de volgende ''kuurtje van winstrol zijn dus caps van 10 mg... iemand?
Nu even iets anders als ik al hier niet weggejouwd wordt met dit hoort hier niet thuis[newbie]
Even dit ik zit aan mijn diana kuurtje, dus nog heel ff dan is de koek op,maar kan ik gelijk hierna Winstrol nemen in oraal vorm dus capsuletjes of moet ik eerst ''wachten'' met een dingetje om mijn hormoonspiegel weer te doen gladstrijken en zo ja wat is het middel cq naam dr van ..of mag ik gewoon doorgaan[of paar weken wachten dr mee met de volgende ''kuurtje van winstrol zijn dus caps van 10 mg... iemand?