Fitness Seller

De A.S gebruikers

jup :p maar ik moet zeggen dat ze bij mij op de sportschool creatine wel allemaal heel stoer vinden. ze komen geregeld vragen ..zal ik creatine gan gebruiken (alsof het een zware kuur is). Maar dan is het niet meer naturel (zeggen ze dan, en dan denken ze dat ze een heel jaar door creatine moeten pakken en dat ze dan de hulk zijn maarja zo zijn we allemaal begonnen)

Als je mensen gewoon netjes te woord staat en uitlegt dat je hele leven is ingericht naar je trainingen en je heel veel laat voor je sport zul je merken dat het gros alleen maar respect heeft voor je inzet. Dat is iig mijn ervaring.
Ga je mensen zwaar beledigd lopen afblaffen als ze je iets vragen wat in jouw ogen ongelofelijk stom is zullen ze je ook gaan behandelen als een Anaboluh Henkie.

Ik gebruik het niet, maar al zou ik het doen, dan zou ik er niet eens over beginnen tegen 'gewone mensen', of gewoon ontkennen. Hetzelfde als ik uitleg dat ik zoveel train en eet, vragen ze waarom ik dat doe, etc etc. Ik heb het een paar keer allemaal uitgelegd, maar dat doe ik dus ook niet meer. Je bent uren bezig met uitleggen, en de ander snapt er toch geen reet van, ze vinden het vaak ook niet interessant. Je kunt ze toch niet uitleggen hoe de sport in elkaar zit, en al helemaal niet over AAS. Dus ik zou gewoon m'n mondje dicht houden tegen anderen.

Precies uitleggen heeft vaak geen zin want ze begrijpen het toch niet.

fitnessboy zei:
Zo kwam er paar dagen geleden nog een dwaas binnenlopen bij ons op de sportschool die vroeg of de man achter de bar ook een potje met pillen had waar die echt op ging groeien zonder al te veel te trainen, want meneer werkte 6 dagen in de week en had dus weinig tijd.
Maar meneer wilde er wel van gaan groeien :rolleyes:

Als je zoiets hoort dan denk je tog ook van Jonge jonge jonge wat zijn sommige mensen tog DOM

EVERYBODY WANNA BE A BODYBUILDER, BUT NOBODY WANTS TO LIFT NO HEAVY ASS WEIGHTS!

het varieert van jaloezie tot pure domheid.. soms trek ik me er niets van aan en soms irriteert het me mateloos.. maarja.. als je dan een squatrek op zo'n ****ing ecto gooit is het weer roid rage.. pffffffff ???

• Topic Starter Topic Starter
ECLIPSE zei:
het varieert van jaloezie tot pure domheid.. soms trek ik me er niets van aan en soms irriteert het me mateloos.. maarja.. als je dan een squatrek op zo'n ****ing ecto gooit is het weer roid rage.. pffffffff ???

Tsja ook zon typisch dom vooroordeel
Mensen denken vaak dat iedereen gelijk zwaar agressief word als je gaat kuren :rolleyes:

Ligt grotendeels ook aan je normale gedrag.
Als je normaal niet snel opgefokt bent dan word je als je het aan mij vraagt dan ook niet in 1 keer superagressief.
Mischien wel wat sneller maar lang niet zo erg als alle onwetende mensen denken

Dani zei:
Als je mensen gewoon netjes te woord staat en uitlegt dat je hele leven is ingericht naar je trainingen en je heel veel laat voor je sport zul je merken dat het gros alleen maar respect heeft voor je inzet. Dat is iig mijn ervaring.
Ga je mensen zwaar beledigd lopen afblaffen als ze je iets vragen wat in jouw ogen ongelofelijk stom is zullen ze je ook gaan behandelen als een Anaboluh Henkie.

Juist ben ik het volkomen mee eens Ik denk dat het er helemaal aan ligt hoe je je gedraagt in de sportschool . En ik kan goed opschieten met iedereen dus dan accepteren ze ook veel meer en respecteren je keus om AAS te nemen .Ze vinden het bij mij allemaal intressant en volgen ook alles met mij mee . Ze komen vragen hoeveel ik al aan kom en houden me in de gaten of ik al zwaarder wordt of sterker en dat stimuleerd ook weer . Gewoon relaxed blijven En als je merkt dat je agressief wordt of geirriteerd door de testo probeer je zelf in bedwang te houden en zeg tegen jezelf ''het is de testo die me zo raar laat reageren ,kom op doe effe gewoon ''
Je moet er een beetje mee leren omgaan .Niet altijd makelijk voor iedereen maar mij lukt het toch aardig om mezelf terug te zetten .

benchMarc zei:
Ik gebruik het niet, maar al zou ik het doen, dan zou ik er niet eens over beginnen tegen 'gewone mensen', of gewoon ontkennen. Hetzelfde als ik uitleg dat ik zoveel train en eet, vragen ze waarom ik dat doe, etc etc. Ik heb het een paar keer allemaal uitgelegd, maar dat doe ik dus ook niet meer. Je bent uren bezig met uitleggen, en de ander snapt er toch geen reet van, ze vinden het vaak ook niet interessant. Je kunt ze toch niet uitleggen hoe de sport in elkaar zit, en al helemaal niet over AAS. Dus ik zou gewoon m'n mondje dicht houden tegen anderen.

Oh ikke niet ik ga niet geheimzinnig doen . Iedereen kent me goed en ze zien toch wel dat er wat gebeurd en ze zijn niet helmaal gek als je ineens zo snel groeit . Soms moet je ze gewoon een slag voor zijn :D
Ik heb het juist vaak meegemaakt dat er juist altijd geroddelt wordt over de types die er geheimzinnig over doen of over liegen .
Ik zie ook altijd als iemand gebruikt en als het er dan een keer ter sprake komt en ze zegge nee ik zit aan de creatine (dat zegge de meeste die liegen over gebruiken ) Dan denk ik bij mezelf ''wie neem je nou in de maling ??''
Dus nee gewoon niet moeilijk doen als het is ter sprake komt .

het ergste waar je je aan kan ergeren zijn de bijwerkingen die mensen er aan toeschrijven.

altijd: "ja dan gaat je pik krimpen!!"

(zucht)

Pumpin' zei:
het ergste waar je je aan kan ergeren zijn de bijwerkingen die mensen er aan toeschrijven.

altijd: "ja dan gaat je pik krimpen!!"

(zucht)

tja, als ik voor elke keer een euro kreeg als ik dat hoorde, zou ik niet meer hoeven te studeren :p

Ach, iedereen mag zelf denken wat hij/zij wil. Ik gebruik anabolen en dat kan mijn omgeving natuurlijk zien, aan de hand van de groei die je doormaakt. Voor een ieder is het verschillend of ie het wel of niet eerlijk aan zijn omgeving zegt. Voor mij persoonlijk? Hahahahaha, ik heb met helemaal niemand iets te maken, vooral als ik aan de testo zit, want dan is de ruimte te klein! Nee, grapje, ik ben inmiddels 40, en dan mag je een beetje verwachten dat je in ieder geval goed hebt nagedacht over het gebruik van anabolen. De wijsheid heb ik niet in pacht, dus ik vertrouw op de kennis en integriteit van mijn supplier. Laatst was ik in de tattooshop en men vroeg mij of ik weer aan het trainen was geslagen. "Anabolen erbij zeker?" Ik antwoordde: Ja 300 pillen per week en 50 ml van alles in een cocktail in je reet douwen! Hahahahaha. Wel vind ik het iets anders wanneer men te vroeg( jajaja, wat is te vroeg) naar anabolen grijpt. regelmatig kom je van die jochies tegen die kuurtjes willen doen van heb ik jou daar....Maar ja, ieder zijn eigen lichaam, dus....... ;)

idd die opmerkingen krijg ik ook regelmatig.. ligt er een beetje aan van wie ze komen hoe ik daar op reageer..

Je leert vanzelf de 2 soorten mensen te herkennen. De ene soort heeft kritiek maar wil wel luisteren naar je verhaal en probeert zijn kritiek te onderbouwen met redelijke argumenten.
Die andere soort heeft een mening en past die niet aan, nooit niet, ongeacht jouw verhaal en argumenten.

Die laatste soort is het leukst want die kan je lekker snel over de zeik helpen. Begin je betoog maar eens met: ik gebruik behoorlijk veel anabolen omdat ik sterker en gevaarlijker wil worden als andere mensen. Het nadeel is wel dat ik nu last heb van woedeaanvallen.
De kans op een uiterst amusante discussie of monoloog is groot. :D

fitnessboy zei:
Hoe staan jullie tegenover de vooroordelen van mensen over A.S gebruik die er uberhaupt geen reet van af weten...?

Hoe een ander over me denkt of van me vindt, of afkeurt wat ik doe of gebruik interesseert me helemaal geen reet. Ik moet met mezelf en mn familie/vrienden/vriendin leven and thats that!

idd.. ik heb de hoop opgegeven, de 'andere soort' kun je gewoon geen dingen bijbrengen.. ignorant %#(&)

Leviathan zei:
Hoe een ander over me denkt of van me vindt, of afkeurt wat ik doe of gebruik interesseert me helemaal geen reet. Ik moet met mezelf en mn familie/vrienden/vriendin leven and thats that!

Wijze woorden!!!

fitnessboy zei:
Jahwel maar het is zeer irritant als er opmerkingen gemaakt worden van owww jah met anabolen kan ik ook wel zo worden want dat is allemaal nep.

yeah right :rolleyes:

Mensen weten voor de helft niet wat er allemaal bij komt kijken

Fitnessboy,

Begrijp je ergenis,maar zoals de mensen uit Twente zeggen;
Moak oe nie nah, bak oen ei
Vertaling; maak je niet naar, bak een ei, dus maak je niet druk man.

Het zijn gewoon jongens die semi intelligente opmerkingen plaatsen en denken dat ze binnen een korte tijd heel groot kunnen worden,maar zoals je zelf al aangeeft komt er veel bij kijken.

hitman zei:
Fitnessboy,

Begrijp je ergenis,maar zoals de mensen uit Twente zeggen;
Moak oe nie nah, bak oen ei
Vertaling; maak je niet naar, bak een ei, dus maak je niet druk man.

:D :D

Of: Moakt mie de pis nie lau?

Terug
Naar boven