XXL Nutrition

De Amsterdammertjes Eigen Sportschool!!!

Topper!!!!Zal snel ff langs wippen,hoeveel m2 is de gym eigenlijk(ben niet bekend bij barbarians gym)?Aparte hardcore afdeling aanwezig?

Proficiat!
Zit barbarians een beetje in de buurt van het station?

Lekker bezig Ed.
Laat die meetings maar komen :D

cool, wellicht dat ik binnekort wel overstap van me huidige gym naar deze, of dat ik zoiezo de laatste maand van me wedstrijd voorbereiding daar kom trainen!

muiderpoort idd haha

moet je naar de valentijnkade als ik me niet vergis met ov

Cool, lijkt mij echt gaaf om een keer te komen trainen als het allemaal klaar is!

proficiat & suc6 met je gym

Van harte en ik kom zeker een keer kijken :).

proficiat ed,

ik had idd al een tijdje geleden vernomen dat je hiermee bezig was van een kennis van je jan b.

lijkt me leuk om in de toekomst eens een training bij je mee te pakken!

:thumbs:

succes Ed ,Als we een keer in de buurt zijn komen we langs

Ik hoop dat het een beetje hardcore wordt en niet teveel van dat commerciele gedoe met alleen maar machienes of dumbbells tot 30kg.

Der is al flink wat weg gehaald he Ed...

Wel tof id van dat plafond ;)

Hmm, wel cool, concurrentie voor first class gym

Nice :D Proficiat!

Als ik in de buurt ben een keer lijkt het me leuk om even langs te gaan :) Of een meet; is natuurlijk altijd goed!

Hoop dat wat hier naar alle waarschijnlijk in en rondom omgeving Asten komt, ook een beetje een American uitstraling ala Goldgym wordt. Maar volgens mij ben ik veeeeeeeeeeeeel te enthousiast en wordt het een zoveelste ................................................. ( ter vrij interpetatie)

Het wordt toch een wel een ala ''US Gold gym goes Amsterdamed'' sportschool he ? Edtje :D

Terug
Naar boven