XXL Nutrition

de datum Amsterdam bekend!!

uiteraard en... en..... en......;) VERRAS ONS !

Marcel gaat em winnen.

Ja oa en daarom gaat ie ook winnen dat kan natuurlijk niet anders..haha.

Haha..Stah. Wesley komt eraan, hij doet niet mee aan Adam omdat dat de andere jongens op een dusdanige manier zou demotiveren zo erg dat ze gelijk met de sport zouden willen stoppen!!

natuurlijk de gebroeders Mestdagh niet meegerekend...

haha idd... we might not win, but those who defeat us will have to suffer and bleed for it... ;)

Trouwens we heten niet Meshdag zoals in de lijst, maar Mestdagh.
Doch dit terzijde, het belangrijkste is dat we erin staan ;)

Hopelijk worden de onderdelen ook verzwaard zodat het een krachtwedstrijd wordt en geen conditiestrijd met lichte gewichten..

Vind ik ook, even gekeken en vorig jaar was er een farmer walk met 75kg per hand. Ja, C-wedstrijd of B-wedstrijd mijn kloten, dat is gewoon veel te licht kan je evengoed gewoon te voet je boodschappen doen dat is nog lastiger. Nee de deelnemers heten niet Jarno Hams maar ze moeten nu ook niet onderschat worden. Hetzelfde geldt voor die biervat-press met 50kg ; dat is geen strongman overhead-onderdeel maar opwarming/conditioning. Een boomstam op max gewicht ware interessanter, kan iedereen zelf beslissen hoe zwaar ie wil gaan ;)

Van die biervat press een 1h-ed press maken?:roflol:

haha idd... we might not win, but those who defeat us will have to suffer and bleed for it... ;)

Trouwens we heten niet Meshdag zoals in de lijst, maar Mestdagh.
Doch dit terzijde, het belangrijkste is dat we erin staan ;)

Vind ik ook, even gekeken en vorig jaar was er een farmer walk met 75kg per hand. Ja, C-wedstrijd of B-wedstrijd mijn kloten, dat is gewoon veel te licht kan je evengoed gewoon te voet je boodschappen doen dat is nog lastiger. Nee de deelnemers heten niet Jarno Hams maar ze moeten nu ook niet onderschat worden. Hetzelfde geldt voor die biervat-press met 50kg ; dat is geen strongman overhead-onderdeel maar opwarming/conditioning. Een boomstam op max gewicht ware interessanter, kan iedereen zelf beslissen hoe zwaar ie wil gaan ;)

Helemaal mee eens met dat laatste kopje. Is voor het publiek trouwens ook leuker en de sterkste, niet de meest geconditioneerde zal winnen :)

Ik ga trouwens voor g-men of Locust voor de overwinning. Zal afhankelijk zijn van de overhead-onderdelen denk ik. Voor de rest zullen ze elkaar niet erg veel ontlopen.

Hehe vergis je niet in Langhorst Leophyte.
3e bij de sterkste man van friesland een bank van 200+ en rond 300 deadlift en dat raw..

Hehe en dat krijgt dan de titel 'c-wedstrijd'. Tegen die tijd eens kijken of ik tijd heb om te kijken. Kan ik al die helden van het forum ook eens echt in actie zien.

Lijkt me ook leuk om onze forumhelden eens in actie te zien. Als het ff kan ben ik erbij:D

Volgende editie wil ik ook meedoen. Ik had eigenlijk al een vermoeden dat alle kanonnen zich aan zouden melden (met als logisch gevolg dat op aandringen de onderdelen aanzienlijk verzwaard worden.) Dat maakt meedoen voor de echte nieuwelingen jammergenoeg onmogelijk. Zit niks anders op dan eerst nog even een jaartje keihard doortrainen. Wel leuker voor de huidige deelnemers zo;)

Ik ben een echte nieuweling :p

Er zijn er erg veel met een goede kans op een overwinning. Vorig jaar was ik niet de sterkste laten we daar eerlijk over zijn!

De onderdelen lagen me goed dat is 1, daarbij ben ik over het algemeen in weinig dingen zwak en zo kwam ik bij elk onderdeel in de top 4 en dan kom je als totaal gewoon hoog uit.

Wannabeestrong is een sterke gast heb hem gezien in Ede gaat zeker goed meedraaien.
Locust is ook op weinig dingen zwak getuige zijn log ook zijn circuits liegen er niet om, geef hem grote kansen. Zelfde eigenlijk als Lanfeust. Marcelis ken ik eigenlijk niet maar als Ironsport hem tipt dan geloof ik hem zeker. Johan is zeer sterk maar bank is niet zo belangrijk voor Strongman en een shirted 195 ligt niet ver van de stats qua bench als velen in die lijst. Jacco is natuurlijk een beer maar zal bij hem niet om kracht gaan maar of ie niet bij conditioneringsonderdelen qua plaatsing verschuift.

Voor nu tip ik Locust = Steven.

Terug
Naar boven