ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
70 200 f4 zou ik voor gaan bespaar je redelijk wat centen mee uit.

Als je dat er voor over hebt ja waarom niet.

Een paar dagen per jaar schijnt de zon ‘s ochtends op een bepaalde manier de woonkamer binnen en zet dan één van mijn luidsprekers mooi in het licht. Dus maar even de camera gepakt om te kijken of ik dat vast kon leggen, dat is nog verdomd lastig.
![]()
Daarna nog even wat overzicht foto’s gemaakt.
![]()
![]()

Ook héle fijne speakertjes!
.... Hoewel ik moet zeggen dat ik eens in een Hifizaak naar een set R300 van Kef heb geluisterd en was zeer aangenaam verrast en zijn een stuk betaalbaarder dan een set 805's.
Geweldig spul die B&w's... Heb hier ook alles van B&W staan gecombineerd met een receiver van Marantz... Heb nu nog als stereo speakers een set 640i staan (15 jaar geleden 2de hands gekocht) maar zit al heel lang te kwijlen op speakers uit de 800 serie.... Hoewel ik moet zeggen dat ik eens in een Hifizaak naar een set R300 van Kef heb geluisterd en was zeer aangenaam verrast en zijn een stuk betaalbaarder dan een set 805's.
![]()
Ben hier begonnen met een SR6001 en deze 2 jaar geleden ofsow omgeruild voor SR7011 o.a. ook om de 4K support. Maar ook de Audyssey MultEQ XT32, dat werkt echt geweldig, nog weer veel beter dan de oudere versies. Vooral de integratie van m'n subwoofer (een rel strata) is nu veel beter.
Subwoofer: SVSOUND SB-2000
Twee nieuwe zuilen: Klipsch RP-6000F
Nieuwe receiver: Marantz SR7013