MuscleMeat

Sticky De Fotohoek

Kaartje en afstandsbediening werkt.

Lag aan het sd kaartje.sd xc ging niet.
Sd hc wel.

16gig zal wel groot genoeg zijn denk ik.

Met 16gb kan je echt wel vooruit met wat jij wilt.

Met 16gb kan je echt wel vooruit met wat jij wilt.
Heb nu 128gb voor maar 28 euro bij Mediamarkt weg. Is misschien iets overdreven maar voor dat geld is het een steal. Niet de snelste kaart (om naar je pc te uploaden) maar daar stoor ik mij niet aan. Er lag ook een 64gb kaartje sneller maar voor 40+ dacht ik.

Kan je ook via je cam checken hoeveel ruimte je nog over hebt?

..

Laatst bewerkt:
Wie kan ik blij maken met een code voor een online basiscursus fotografie van kamera express? Ik had twee codes, de cursus is niet heel uitgebreid, maar voor een beginner is het wel goed te begrijpen.

Kan je het beste zelf gebruiken. :badum:

Voor jou zal ik opzoek gaan naar een cursus begrijpend lezen.

Dankjewel aardig van jou.

Kan, maar het is wel Nederlandstalig.

Gisteren wezen lunchen in een zaak met een industriële inrichting, de camera meegenomen want dat kan wel iets leuks opleveren. Helaas alleen de 17-50mm f/2.8 meegenomen en geen prime lens, maar toch wel iets leuks kunnen schieten.
8C78D9EA-C947-4570-AF66-1AB30C02D028.jpeg
7505791A-D53B-436B-82D4-B53BEF487430.jpeg

Zoals bij veel hobby’s van mij draaf ik in mijn hoofd gelijk een beetje door, ik begin een beetje bokeh geil te worden en wil eigenlijk nu al een FF body er bij kopen (6D of 5DII), of nog liever een Canon EOS RP met een 28-70 f/2 lens. Die laatste optie is gewoon weg te duur, maar gelukkig ook te zwaar want ik kan er volgend jaar gek genoeg voor zijn.

Iemand die ik ken organiseert kickbox galas. Wanneer er eentje in de buurt is mag ik foto's backstage/kleedkamer schieten. Lijkt me super vet weet een ervaring rijker dan. Ik heb mijzelf min of meer uitgenodigd haha. Daarom ook niet aan de ring, heb ik het apparatuur ook niet voor.

Terug
Naar boven