apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Fotograferen is net als schilderen. De 1 houd van abstract, de ander van realistisch. De 1 schildert graag landschappen en de ander het liefst portretten.
Smaak verschilt dus.
Als ik als fotograaf een foto maak op bijvoorbeeld Defqon en een moment vastleg waar 10000 man helemaal uit zijn plaat gaat, dan zal die foto natuurlijk een stuk spannender eruit zien dan wanneer een pro een bloem of iets dergelijks fotografeerd.
Beauty is natuurlijk in the eye of the beholder, vooral met fotograferen.
Ps. Op feesten fotograferen is trouwens wel vet omdat je de mensen waarvan je een foto maakt helemaal gek kan maken zodat je een goed resultaat krijgt.
Smaak verschilt dus.
Als ik als fotograaf een foto maak op bijvoorbeeld Defqon en een moment vastleg waar 10000 man helemaal uit zijn plaat gaat, dan zal die foto natuurlijk een stuk spannender eruit zien dan wanneer een pro een bloem of iets dergelijks fotografeerd.
Beauty is natuurlijk in the eye of the beholder, vooral met fotograferen.
Ps. Op feesten fotograferen is trouwens wel vet omdat je de mensen waarvan je een foto maakt helemaal gek kan maken zodat je een goed resultaat krijgt.

. + sommige chicks doen de meest gekke shit voor de camera zoals bijv. chicks die hun bobs gaan flashen haha. Sta je daar vet waus op een party en dan maak je dat mee. Vet mooi
GOT blijft toch ook een teringforum ook. Post mijn foto's op diverse fora en meestal krijg ik goede reacties. Post ik die foto van het straatje in Sintra en gelijk weer de vraag waarom het showcasewaardig is. Echt op GOT zo goed als nooit een fatsoenlijke beoordeling gehad, bijna altijd gezeik. Of die nerds zijn uberkritisch of ze geven alleen goede beoordelingen als je een vriendje bent.