Fitness Seller

Sticky De Fotohoek

Sfeervol maar zou ook de kleurenversie wel eens willen zien.

2589glz.jpg

Vind em zelf zonder kleur mooier.

Nog eentje, rara wat is het :p

1jq35k.jpg

Tamme kastanje?

Edit: Oh wacht nee :roflol: het is een insect ofzo?

Nice pic iig :thumbup:

wauwwww er staan echt hele mooie foto`s tussen...

Ik hou me alleen bezig met wedstrijdfotografie en shoots met atleten.
Ik schiet met een Canon 50D en ben daar erg tevreden over :) ik heb een Canon 350D altijd als backup camera gehad maar die ga ik nu wegdoen omdat ik hem eigenlijk niet gebruik.....en voor zo`n goede camera is het zonde om te laten liggen.
In September ga ik zelf een wedstrijd doen en daarna naar de Olympia. Daar heb ik een aantal atleten waarmee ik een shoot ga doen. Heb aardig wat leuke ideetjes en ik weet dan ook dat het mooie foto`s gaan worden

• Topic Starter Topic Starter
Wat voor objectief en flitser gebruik je bij die wedstrijden, Mascha? Wist trouwens niet eens dat je die wedstrijdfoto's zelf schoot. Zit mooi werk tussen.

Kan uiteraard niet tippen of in de buurt komen van jullie foto's! Maar hier mijn bijdrage!

Foto's Egypte 2009
[afbeelding niet meer beschikbaar]

368014737.jpg

368014697.jpg

Foto's kenia 2007
368017275.jpg

368017251.jpg

368017243.jpg

368017232.jpg

368017174.jpg

368017146.jpg

368017114.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Best goed hoor Marvin, alleen die laatste staat wel erg scheef.

idd;)..maar vond het weer wel woest voor in kenia in de zomer!! Je zag de regen gewoon aankomen..

die rechtopstaande zonnenbril vind ik zéér goed!

DSC_0011-11.jpg

DSC_0288.jpg

DSC_0147.jpg

en mijn old time favo
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Die laatste is freaky!:O Die ganzen zijn ook mooi!

Das mijn lachende hond die laatste haha. Iedereen denkt dat die daar lelijk doet maar dat is niet. Ja die gansen zijn iedere keer weer een gewillig object voor de gevoelige plaat.

leuk initiatief,erg origineel,kunnen we echt iets van elkaar leren,anders als met A.S waar van ik sterk de indruk heb dat er maar wat geouwehoert wordt,de uitzonderingen daar gelaten ;)

Wat voor objectief en flitser gebruik je bij die wedstrijden, Mascha? Wist trouwens niet eens dat je die wedstrijdfoto's zelf schoot. Zit mooi werk tussen.

Ik gebruik de 18/200. Dit werkt het makkelijkst omdat je dan van alle hoeken kan fotograferen.
Eigenlijk gebruik ik geen flitster....vind de foto`s dan veel te hard worden en niet mooi. Heb wel gister een flitser gekregen :D met allerlei kappen ed..hiermee kan je het licht heel mooi natuurlijk houden...dus dat ga ik een keer op wedstrijden doen.
Wedstrijd fotografie doe ik nu al een aantal jaar....en ben de laatste tijd er eigenlijk nog meer mee bezig....

Nice. Zit daar veel photoshop in?

Nice. Zit daar veel photoshop in?

Ja behoorlijk (huid,haar)..Dit waren foto's voor een kappers wedstrijd dus iets meer aandacht in photoshop..Normaal gesproken bij normale shoots werken wij ook veel met photoshop maar dan laten we het iets natuurlijker ;)

Terug
Naar boven