- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm klinkt als een echte aanrader. In een afgelegen gebied zal het wel meevallen maar voel je je niet kwetsbaar met een dure camera als je in een 2e/3e wereld land rondloopt? Misschien ben ik wel een angsthaas hoor maar ik voel me dan vaak niet zo op mn gemak met mijn spullen. En dat is jammer want in bv een volksbuurt kun je de mooiste foto's maken.
.
weet iemand nog een goede compacte camera? het liefst niet zo duur
Je hebt volgens mij wat met statisch terwijl je zelf toch ook redelijk statische beelden neerzet. Laat ik er bij zeggen dat het geschoten is met een Sigma 150-500mm en dat is een objectief waarbij de meesten niet uit de hand schieten maar minimaal een monopod gebruiken. Nu valt er zeker te pannen met zo'n combo maar het uit de hand schieten, pannen en anticiperen op een vogel die je 1 a 2 seconden voor je opname hoorde aankomen is iets wat met pannen een stuk lastiger wordt. Bij pannen heb je meestal al een stuk van de vlucht de vogel in het vizier terwijl ik hier mijn uitrusting binnen luttele seconden gefocust op de vogel moest hebben en moest afdrukken voordat de reiger weer buiten mijn bereik was.
Wat minder statisch dan, lichaam scherp, beweging in de vleugels bewust onscherp :
![]()
Het ging er mij meer om dat je een bewegende vogel zo statisch had gedaan. Vlinders zitten nu eenmaal stil en zijn echt bijna onmogelijk bewegend te schieten.