MuscleMeat

Sticky De Fotohoek

Leuk speelgoed Eric, al vind ik fisheye nooit echt mooi.. wel leuk, maar niet mooi.

2 van mij. (klikbaar)
6919507276_9514ff70ae_b.jpg

Nijmegen on Flickr
Carl Zeiss 100mm f2.0 Makro-Planar @ f2.0

7065586695_e259b2754f_b.jpg

Brakkenstein on Flickr
Carl Zeiss 50mm f1.4 Planar @ f2.8

misschien dat iemand me kan helpen..
ik wil op canvassite een foto laten afdrukken op kunststof, maar het gaat om 2 foto's die ik op één afdruk wil hebben.
maar bij collage vragen ze daar 25 euro voor..
is er geen mogelijkheid om die 2 foto's te bewerken er er één afbeelding van te maken en die door te sturen?
scheelt toch weer 25 euro als dat kan.
iemand?

Tuurlijk skinnie, perfect mogelijk.
Ik wil ze wel ff omzetten als je wil (geef dan de gewilde afmetingen door).

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.245
_IGP9556.jpg

_IGP9565.jpg

_IGP9612.jpg

Wat macrowerk gedaan, ondanks dat ik 3 macro objectieven in bezit heb toch iets wat ik te weinig doe. Volgende keer met tussenringen proberen, als ik tenminste de overbrenging tussen tussenring en objectief aan de praat krijg. Waarschijnlijk is de combinatie te zwaar waardoor de contacten niet meer aansluiten.

oke, zo zien insecten er ineens een stuk smeriger uit haha

• #1.247
_IGP9823.jpg

_IGP9852.jpg

_IGP9818.jpg

Een dagje burgerlijk rondgelopen in Ouwehands dierenpark met mijn camera, een gedeelte van het park lijkt bijna ingericht voor fotografie omdat je de dieren vrij dicht kan benaderen.

• #1.248
_IGP0232.jpg

_IGP0233.jpg

_IGP0234.jpg

_IGP0235.jpg

_IGP0236.jpg

_IGP0237.jpg

_IGP0238.jpg

Bij de PKRA Worldtour Kitesurfen geweest in Scheveningen. Woensdag was qua wind en competitie de beste dag, maar even wat uur voor vrij genomen. Gisteren en vandaag was er amper wind en dus ook geen competitie.

@EricR, welk diafragma heb je gebruikt voor de twee eerste foto's van de vliegen? (en welke lens?)
Mooi scherp + scherptediepte.

• #1.250
@EricR, welk diafragma heb je gebruikt voor de twee eerste foto's van de vliegen? (en welke lens?)
Mooi scherp + scherptediepte.

f11 en f13. Met de Sigma 180mm f3.5, voordeel dat je dan een redelijk grote werkafstand hebt. Wel lastig hanteren omdat het een redelijk fors objectief is, vergelijkbaar met een Sigma 70-200mm f2.8.

Alles uit de hand geschoten. Heb ook nog even gewerkt met tussenringen maar die 180mm hapert dan nog wel eens bij het doorgeven van de diafragmawaarde. Bij oudere objectieven en een tussenring met a-contacten heb ik daar geen last van.

Mooi man, heb mij een sigma 150 mm 2.8 aangeschaft. Zal er binnenkort ook eens wat foto's van plaatsen. 't Beste

• #1.252
_IGP4149.jpg

_IGP4151.jpg

_IGP4152.jpg

_IGP4153.jpg

_IGP4154.jpg

Tijd om het topic weer tot leven te wekken. Geschoten op Lake Mburo in Oeganda vanaf een bewegende boot waarbij ik bij de laatste shots alle moeite moest doen om het dak buiten beeld te houden.

• #1.253
_IGP2959-2.jpg

Geen echte HDR, wel twee belichtingen met elkaar gemixed om o.a. de lucht beter belicht in beeld te brengen.

Is een polarisatiefilter een goede aankoop of is het extreem overschat? want je hoort overal dat het een wonderfilter is...

Is een polarisatiefilter een goede aankoop of is het extreem overschat? want je hoort overal dat het een wonderfilter is...

Vind het wel een geinig dingetje, vooral voor landschapsfoto's. De wolken komen dan veel beter uit.

Je lens wordt er wel wat trager van natuurlijk, maar dat maakt voor landschappen niet heel veel uit.

Hi allemaal,

Dit lijkt me het beste topic waar ik me even kan voorstellen: Marcel/33/Limburg.
Stats/logs/voedingsschema's volgen later, ik ben een beginner.

Wel wil ik jullie mijn fotowerk laten zien:
http://www.marcelzuurmond.com

Heb me sinds 7 jaar voornamelijk gericht op modefotografie.

Mochten jullie vragen hebben over fotografie of nabewerking, let me know.

Groeten en ik hoop veel te leren en gainen ;) op dit forum.

Marcel.

paar foto's van mijn vakantie

23m7nep.jpg

2yzet4x.jpg

2v2ih6r.jpg

14412h.jpg

zandmotorbw3.jpg

zandmotorbw.jpg

zandmotorbw2.jpg

Was niet op tijd weg voor de regenbui die dreigt in de laatste 2 foto's. Toen ik aan kwam was het nog stralend weer zoals in de eerste foto.

Gebruik je hiervoor een speciale lens?
Ik vind deze stijl persoonlijk een van de mooiste in de fotografie wereld.

Terug
Naar boven