AndroidHealthClinic

Sticky De Fotohoek

.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
Ik ben zelf begonnen met Photoshop toen ik in raw begon te fotograferen. Mijn workflow is daar ook helemaal op aangepast eigenlijk. Importeren met bridge -) reviewen in bridge -) standaard bewerking in ps raw -) eventuele diepte bewerking in Photoshop. Heb weleens wat geprobeerd met lightroom, maar kon mijn draai daar niet echt in vinden.
Jij kwam weer voorbij op Cameraland, of niet? Geweldige foto! :D

Als je van reizen houd is onderstaande tread echt de moeite om eens door te nemen! Deze man is 500 dagen van huis geweest en de foto's zijn geweldig!

Wou dit jullie niet onthouden

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1619202&page=1
Mooie plaatjes. Maar fototechnisch kunnen de meesten wel beter....
Niet dat ik het beter zou kunnen hoor, absoluut niet. Maar ik kan het geen bijzondere foto's vinden, alleen bijzondere plekken. Veel van zijn foto's zijn perfect om te stoeien met bijvoorbeeld een grijsfilter oid, en dat doet hij daar niet. Is zonde vind ik

Haha ja gaat lekker inderdaad. 4 foto's ingestuurd nu. 1x bij de laatste 50 (landschappenwedstrijd) en 2x op de facebookpagina geplaatst.
Oh doe je goed!
Pffff bij die landschappenwedstrijd lag de lat ook wel hoog. Ik zag de foto's en dacht meteen: okeeeeee hier hoef ik niets in te zenden :p

Maare erg mooi die laatste van Cameraland. Lekkere zachte kleurtjes, ben ik niet echt van je gewend maar heb ik wel een enorm zwak voor. Vind ik heerlijk om te zien haha

Ik ken lightroom niet eens :o
Is het een beknoptere versie, net als elements?

Ik vind Lightroom echt een uitkomst. Gebruik Photoshop, Illustrator en InDesign veel voor het werk, maar voor fotografie bewerking prefereer ik zeker Lightroom tegenwoordig.

Nog beter is natuurlijk een Mac... Met Aperture... Als ik de Macofielen mag geloven.

Weer heel wat foto's geschoten van het weekend. Super vroeg op pad geweest met een andere (vrij goede) natuurfotograaf :).

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind Lightroom echt een uitkomst. Gebruik Photoshop, Illustrator en InDesign veel voor het werk, maar voor fotografie bewerking prefereer ik zeker Lightroom tegenwoordig.

Nog beter is natuurlijk een Mac... Met Aperture... Als ik de Macofielen mag geloven.

Hier een mac-o-fiel :D :D

maar die mij de pakketten van adobe maar hoor!!!
Lightroom om in batch bvb kleurcorrecties te doen.
en Photoshop voor de rest.
Vind Lightroom een mooi programma, maar haalt t in de verste verte niet bij Ps.
Ps heeft in principe alles wat Lightroom kan, maar meer.
batchbewerkingen niet in Ps zelf, maar in CameraRaw is het wél mogelijk batchbewerkingen uit te voeren.

Eerste post hier op DBB... Dag iedereen.

15 juli naar het Valkhof festival in Nijmegen geweest, uiteraard vergezeld van mijn camera. Het was de eerste keer dat ik mijn toestel mee heb genomen naar een festival, en ik heb toch wel een aantal mooie beelden (in mijn ogen dan) weten vast te leggen.

9298627755_fa65a3cbcc_c.jpg

9301412556_c5ce131064_c.jpg

9298630149_2a92bd0836_c.jpg

9298631849_7354ee4bb3_c.jpg

9301415722_0735763587_c.jpg

9301419660_3c331075f7_c.jpg

9301422222_1151d8f102_c.jpg

9301426064_7f1f1934ca_c.jpg

9298644143_caf364b291_c.jpg

Meer te vinden op Valkhof Festival - a set on Flickr.

Ik weet dat ik compositorisch nog enkele fouten maak, en daar ben ik me ook bewust van. Heeft iemand misschien nog tips/feedback verder?

Alles geschoten met mijn Canon 60D en de Canon EF 50mm f/1.8 II. 't is de bedoeling dat ik in de toekomst vooral gerelateerde evenementen ga fotograferen, van daar de vraag. Alvast merci. :)

Heerlijk sfeertje in de eerste 5 foto's! Erg fijne (old school) kleuren.

Mark:

Wil jij het onderlichaam en de vleugels nooit meer afsnijden? Ik stomp hier bijna mijn beeldscherm aan gort vanwege onvergeeflijkheid :P
(Verder een hele mooie foto trouwens, ik had hem alleen iets meer contrast gegeven)

Morbidtales:

Ik zie weinig 'fouten', alles ziet er prima uit! :)
Gewoon lekker je ding blijven doen zoals hierboven ook al staat, indien je bewust bezig bent met je beeld groei je vanzelf en komt alles helemaal goed ;)

Ik ben gister ook even de deur uit geweest:

2ensu2r.jpg

Plaat waar je rustig even alles bekijkt..

Gave plaat HMT! houd altijd wel van zo'n smerige industriele sfeer.

Om het goed te maken heb ik speciaal voor jou nog twee vlindertjes die helemaal binnen het frame vallen ;).

Om het goed te maken heb ik speciaal voor jou nog twee vlindertjes die helemaal binnen het frame vallen ;).

Mooie plaat mark :thumb:

nog progressie in je website ?

Mooie mark plaat :thumb:

nog progressie in je website ?

Thanks! Website begint enigszins vorm te krijgen nu. Begin me steeds meer te verdiepen in die codetaal, omdat ik merk dat je eigenlijk niet echt zonder kunt. Heb een basis thema gekozen, en ben nu de main template php aan het versleutelen. That feel wanneer je eindelijk iets simpels als thumbnail menuutje gefixed hebt!
feelsgood.jpg

Thanks! Website begint enigszins vorm te krijgen nu. Begin me steeds meer te verdiepen in die codetaal, omdat ik merk dat je eigenlijk niet echt zonder kunt. Heb nu een basis thema gekozen, en ben nu de main template php aan het versleutelen. That feel wanneer je eindelijk iets simpels als thumbnail menuutje gefixed hebt!
feelsgood.jpg

hahaha herkenbaar !! ben benieuwd :D

Mooie zachte plaat met heerlijke kleurtjes bij elkaar.

Eerste post hier op DBB... Dag iedereen.

15 juli naar het Valkhof festival in Nijmegen geweest, uiteraard vergezeld van mijn camera. Het was de eerste keer dat ik mijn toestel mee heb genomen naar een festival, en ik heb toch wel een aantal mooie beelden (in mijn ogen dan) weten vast te leggen.
Heb je met die eersten (nou ja, vanaf de 2e) een filter gebruikt? Het ziet er zo anders uit, maar echt tegenlicht is het ook niet toch?

Die vind ik echt super!

Heee All,

Wie is er echt goed met photoshop (al hoef je er volgens mij niet heel goed voor te zijn) :p

Heb namelijk een aankoopbon die ik moet opsturen en daarop moet de datum even wat later gemaakt worden zegmaar :D Wie kan dit?

Oneindig karma spreekt voor zich haha :D Thanks alvast!

Greetz

Stuur maar door ;)

Terug
Naar boven