Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij kwam weer voorbij op Cameraland, of niet? Geweldige foto!Ik ben zelf begonnen met Photoshop toen ik in raw begon te fotograferen. Mijn workflow is daar ook helemaal op aangepast eigenlijk. Importeren met bridge -) reviewen in bridge -) standaard bewerking in ps raw -) eventuele diepte bewerking in Photoshop. Heb weleens wat geprobeerd met lightroom, maar kon mijn draai daar niet echt in vinden.

Mooie plaatjes. Maar fototechnisch kunnen de meesten wel beter....Als je van reizen houd is onderstaande tread echt de moeite om eens door te nemen! Deze man is 500 dagen van huis geweest en de foto's zijn geweldig!
Wou dit jullie niet onthouden
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1619202&page=1
Jij kwam weer voorbij op Cameraland, of niet? Geweldige foto!![]()
Oh doe je goed!Haha ja gaat lekker inderdaad. 4 foto's ingestuurd nu. 1x bij de laatste 50 (landschappenwedstrijd) en 2x op de facebookpagina geplaatst.

Ik ken lightroom niet eens
Is het een beknoptere versie, net als elements?
Ik vind Lightroom echt een uitkomst. Gebruik Photoshop, Illustrator en InDesign veel voor het werk, maar voor fotografie bewerking prefereer ik zeker Lightroom tegenwoordig.
Nog beter is natuurlijk een Mac... Met Aperture... Als ik de Macofielen mag geloven.

Heerlijk sfeertje in de eerste 5 foto's! Erg fijne (old school) kleuren.

Gave plaat HMT! houd altijd wel van zo'n smerige industriele sfeer.
Om het goed te maken heb ik speciaal voor jou nog twee vlindertjes die helemaal binnen het frame vallen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Thanks! Website begint enigszins vorm te krijgen nu. Begin me steeds meer te verdiepen in die codetaal, omdat ik merk dat je eigenlijk niet echt zonder kunt. Heb nu een basis thema gekozen, en ben nu de main template php aan het versleutelen. That feel wanneer je eindelijk iets simpels als thumbnail menuutje gefixed hebt!![]()

Heb je met die eersten (nou ja, vanaf de 2e) een filter gebruikt? Het ziet er zo anders uit, maar echt tegenlicht is het ook niet toch?Eerste post hier op DBB... Dag iedereen.
15 juli naar het Valkhof festival in Nijmegen geweest, uiteraard vergezeld van mijn camera. Het was de eerste keer dat ik mijn toestel mee heb genomen naar een festival, en ik heb toch wel een aantal mooie beelden (in mijn ogen dan) weten vast te leggen.
Die vind ik echt super!Gave plaat HMT! houd altijd wel van zo'n smerige industriele sfeer.
Om het goed te maken heb ik speciaal voor jou nog twee vlindertjes die helemaal binnen het frame vallen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]