MissNuke
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 5.664
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 23%
Zijn de vlekken niet gewoon een beetje onhandig aangebrachte make up?![]()
dan nog zou ik ze weg halen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn de vlekken niet gewoon een beetje onhandig aangebrachte make up?![]()

Ik niet, ik zou ervoor zorgen dat ze gewoon goed in de make up zit. Beter voorkomen dan eindeloos nabewerken![]()
en zoveel werk is het nu ook weer niet hoor 
ja idd.. maar goed ze zitten er nu, dus kun je er niets meer aan doenen zoveel werk is het nu ook weer niet hoor
![]()

True
Maar ik zit nog altijd te kloten op een laptopje met 1280x800 px ipv op een mooie 23" MAC![]()

Zeker een mooie dame
Als ik de tijd en zin er voor heb zal ik de foto eens helemaal van top tot teen schoonpoetsen... Allemachtig veel werk om alle oneffenheden weg te poetsen, en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het er ontzettend snel nep uit kan zien!?
Het is je ondertussen vast al wel ergens gevraagd, maar wat gebruik jij omtrent belichting, MissNuke?

Ben benieuwd wat jullie denken over de volgende foto, compleet andere stijl dan ik normaal gebruik.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha dat commentaar kreeg ik ook al van een andere fotograaf. Jullie krijgen al genoeg insecten te zien in mijn foto's, tis ook nooit genoeg.......![]()
Scheelt veel als je eerst gaat schoonpoetsen, en daarna de oude huid weer een beetje er doorheen trektZeker een mooie dame
Als ik de tijd en zin er voor heb zal ik de foto eens helemaal van top tot teen schoonpoetsen... Allemachtig veel werk om alle oneffenheden weg te poetsen, en dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het er ontzettend snel nep uit kan zien!?
Het is je ondertussen vast al wel ergens gevraagd, maar wat gebruik jij omtrent belichting, MissNuke?
Scheelt veel als je eerst gaat schoonpoetsen, en daarna de oude huid weer een beetje er doorheen trekt

Zal het eens proberen
Ik neem aan dat de meesten van jullie Photoshop gebruiken ten behoeve van de nabewerking? Huid corrigeren en oppoetsen is lastig te doen in Lightroom, misschien moet ik er dan toch eens aan geloven![]()
Ik ken lightroom niet eensZal het eens proberen
Ik neem aan dat de meesten van jullie Photoshop gebruiken ten behoeve van de nabewerking? Huid corrigeren en oppoetsen is lastig te doen in Lightroom, misschien moet ik er dan toch eens aan geloven![]()