MuscleMeat

De hoofden van Dutchbodybuilding.com

Nou ja wil niet lullig doen, maar ik vind wel dat ik de knapste ben van iedereen
:eyebrow: :p

Jopie

Whehe hier eentje van mij... en ja er stond een mokkel naast me :eyebrow: ??? Of is het nou toch een vent ??? :help: :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]

Foto is van Juli 2003, dus ong. 6 maand oud.

Dat sommigen hun gezicht af schermen kan komen doordat op dit soort forums het vaak word af geraden, daar krijg je dan ook automatisch minder fake pics door..

Ik heb wel een paar face pics, maar ik zal heel binnenkort een draadje maken met wat mijn results zijn met het trainen, ik train nu bijna 4 jaar, waarvan ik een dik jaar verknald heb door niet goed te eten (conservatieve ouders heet dat)
ze wilden niet mager vlees enzo eten of extra klaarmaken... ik ben nu het huis uit en heb radicaal het voedingspatroon veranderd :)

Hiekie zei:
Dat sommigen hun gezicht af schermen kan komen doordat op dit soort forums het vaak word af geraden, daar krijg je dan ook automatisch minder fake pics door..

Ik heb wel een paar face pics, maar ik zal heel binnenkort een draadje maken met wat mijn results zijn met het trainen, ik train nu bijna 4 jaar, waarvan ik een dik jaar verknald heb door niet goed te eten (conservatieve ouders heet dat)
ze wilden niet mager vlees enzo eten of extra klaarmaken... ik ben nu het huis uit en heb radicaal het voedingspatroon veranderd :)

zozo,m op je 26'e nog in huis wonen :eyebrow:

CQ_Demolisher zei:
zozo,m op je 26'e nog in huis wonen :eyebrow:

Wees gerust, toen ik bijna 25 was ik em genokt hoor, ik zou er eerder uit, maar kreeg toen een ontslagprocess aan mijn broek, de zaak ging failliet, het heeft toen nogal ff geduurt voordat ik weer een stabiele baan had (uitzendbaantjes die een paar week duren vond ik niet zo'n goede basis )

Axestream, jou benen zien er zeer goed uit trouwens! goed ontwikkeld zo te zien op je avatar!

de meeste foto`s zijn gephotoshopt,
ja die van axe ook, ;)
behalve die van mij natuurlijk.....

Jopie

Foto van afgelopen vakantie
( niet echt al te duidelijk )
foto 0

Net gemaakt..
foto 1

Laatst bewerkt:
mock zei:
[qoute]Sommige mensen willen anoniem blijven en hebben geen behoefte om herkend te worden.

Mijn eerste forum was een party site , en daar heeft zo'n beetje iedereen een foto. Ik vraag me af waarom je anoniem zou willen blijven , maarja dat is ieders recht natuurlijk.[/QUOTE]

Heb zeer representatief werk binnen de financiele markt, zal daarom zeker niet me gezicht online zetten. Stel je voor dat clienten dit op de een of andere manier zien en de link tussen mij en as leggen. Dat zou negatieve reclame betekenen en voor mij einde carriere. Nog afgezien van het feit dat ik er niet op zit te wachten op gay sites te komen.

Ik ben de middenste ( beige pull en zwarte broek ) :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]

En van iets dichter :p

[Link niet meer beschikbaar]

( je moet maar knippen en plakken, hij wil 'em er niet meer bijvoegen :mad: )

Niet letten op men toot, was in volle concentratie ...
Heb geen andere pic's een kennis heeft deze genomen in het SK8park dit weekend ( was nochthans maar aan het opwarmen ), zelf heb ik geen foto's van me .... vind men eigen niet zo interresant om naar te kijken.

Grtz

Thank's ;)

Heb lang niet kunnen rollen door een knieblessuren en nog andere voorvallen: ongeval brommer door een vrachtwagen die me omverreed, ongeval wagen knie kapot - 2 opperaties, abces op men darmen)

Maar ben ik terug en ben sinds lang weer echt gelukkig, toen ik zaterdag op een meter hoge curb een soul to backslide deed en dan men maten yeaaaahhh ... zo cool ... of die freestyle torque en blijven glijden.
aaaaahhh zalig gevoel, voel me gelijk een klein kind dat een nieuw stuk speelgoed heeft. BB is een belangrijk deel ven men leven, maar rollen is dat ook.

Was de derde keer dat ik terug op de inline's stond ( street ) in 5 jaar tijd en nu geef ik niet af ...; :D

Ben een beetje euforisch :p

Ook een inliner ?

Greetz

Idd.. was een inliner! en een aardige.. tenminste een middelmaat. Ben gestopt omdat eigenlijk al mn maatjes ook stopten.. Full torque is te bruut, ik kreeg em nooit echt goed onder de knie, verder ken ik bijna alle grinds wel.. allhoewel fishbrain wou ook niet altijd lukken!

Good luck met het skaten verder.. heeél miss probeer ik het binnekort ook weer is een keer.. de drang is er wel!

ja eens een sk8ter altijd een sk8ter , had die drang ook om weer te beginnen en nu ik het hem gedaan geen seconde spijt.

Men maten van vroeger zijn ook allemaal gestopt, maar je maakt wel nieuwen hé :thumbs:

Big Steve zei:
Zoals ik al zei: Ik heb geen behoefte om herkend te worden op straat, ik zou niet weten waarom ik mijn kop in deze thread zo zetten. Je zou wel eens een cybercob kunnen :p

Ik heb trouwens niets te verbergen maar ik kan begrijpen dat sommige hier op dit forum dat wel hebben (suppliers bijvoorbeeld) Ik vind niet dat je teveel op internet moet zetten over jezelf, er lopen genoeg gekken op deze aardkloot rond.
Over een maand ben je deze thread allang vergeten en krijg je misschien ruzie met één of andere getikte malloot die je foto (en andere informatie) gebruikt om je op te sporen en voor je kop te schieten.

Dat is wel heel ver gezocht! :D

Big Steve zei:
Over een maand ben je deze thread allang vergeten en krijg je misschien ruzie met één of andere getikte malloot die je foto (en andere informatie) gebruikt om je op te sporen en voor je kop te schieten.

ik denk zelf dat onze Steve bang is dat Wimpie m komt opzoeken:D

big steve zei:
Originally Posted by Big Steve

beetje vreemd, waar komt die angst vandaan?

Terug
Naar boven