- Waardering
- 13
MmS zei:ff ontopic; Bij sommigen had ik echt een ander persoon verwacht maar dat ligt ook grotendeeld aan de avatar van desbetreffend persoon.
vind wel dat ik wat weg heb van m'n avatar...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MmS zei:ff ontopic; Bij sommigen had ik echt een ander persoon verwacht maar dat ligt ook grotendeeld aan de avatar van desbetreffend persoon.

jopiepoekie zei:Nou ja wil niet lullig doen, maar ik vind wel dat ik de knapste ben van iedereen
![]()
![]()
Jopie

Hiekie zei:Dat sommigen hun gezicht af schermen kan komen doordat op dit soort forums het vaak word af geraden, daar krijg je dan ook automatisch minder fake pics door..
Ik heb wel een paar face pics, maar ik zal heel binnenkort een draadje maken met wat mijn results zijn met het trainen, ik train nu bijna 4 jaar, waarvan ik een dik jaar verknald heb door niet goed te eten (conservatieve ouders heet dat)
ze wilden niet mager vlees enzo eten of extra klaarmaken... ik ben nu het huis uit en heb radicaal het voedingspatroon veranderd![]()

CQ_Demolisher zei:

CQ_Demolisher zei:
mock zei:[qoute]Sommige mensen willen anoniem blijven en hebben geen behoefte om herkend te worden.
)
Big Steve zei:Zoals ik al zei: Ik heb geen behoefte om herkend te worden op straat, ik zou niet weten waarom ik mijn kop in deze thread zo zetten. Je zou wel eens een cybercob kunnen
Ik heb trouwens niets te verbergen maar ik kan begrijpen dat sommige hier op dit forum dat wel hebben (suppliers bijvoorbeeld) Ik vind niet dat je teveel op internet moet zetten over jezelf, er lopen genoeg gekken op deze aardkloot rond.
Over een maand ben je deze thread allang vergeten en krijg je misschien ruzie met één of andere getikte malloot die je foto (en andere informatie) gebruikt om je op te sporen en voor je kop te schieten.

Big Steve zei:Over een maand ben je deze thread allang vergeten en krijg je misschien ruzie met één of andere getikte malloot die je foto (en andere informatie) gebruikt om je op te sporen en voor je kop te schieten.

big steve zei:Originally Posted by Big Steve
Over een maand ben je deze thread allang vergeten en krijg je misschien ruzie met één of andere getikte malloot die je foto (en andere informatie) gebruikt om je op te sporen en voor je kop te schieten.