Wouter G
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 222
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb het boek ook gekocht... zeker een aanrader. Veel tips en uitleg waarom sommige dingen werken en veel niet.
Waarom de schrijver denkt dat sommige dingen werken en veel niet? of zit er een wetenschappelijke onderbouwing achter?

Ik heb het boek besteld en gelezen, alle informatie die erin staat kan denk ik wel door de BB-maatstaf en hij gebruikt ook veel bb-inzichten, maar onderbouwt het allemaal wat minder, maar toch goed. (HIIT, eiwitten ipv koolhydraten etc).
Wat mij betreft een leerzaam (nederlands) boekje, met een beetje slecht gekozen titel misschien.
eiwit ipv koolhydratenIk heb het boek besteld en gelezen, alle informatie die erin staat kan denk ik wel door de BB-maatstaf en hij gebruikt ook veel bb-inzichten, maar onderbouwt het allemaal wat minder, maar toch goed. (HIIT, eiwitten ipv koolhydraten etc).
Wat mij betreft een leerzaam (nederlands) boekje, met een beetje slecht gekozen titel misschien.
ni goe gelezen dan denk ik! vet ipv koolhydratenals je goede vetten eet ondersteunen die de hormoonproductie waardoor er meer vrij testosteron komt
geen lange cardiosessies meer want daardoor komt veel cortisol vrij wat weer catabool werkt.
eiwitrijk eten om de spiergroei te ondersteunen.
hij beveelt HIIT cardio aan en zeer zware krachttrainingen van circa 45 min(om meer testosteron op te bouwen), eiwitrijk voedsel en genoeg goede vetten.Baanbrekend! Echt deze gast gooit alles wat we wisten over bodybuilding en vetverlies overboord!
Kom op zeg, dit is weer het zoveelste dieetboek, ik snap niet dat mensen hier geld aan uitgeven. Dat het eenvoudig geschreven is logisch, de veel te vette bankhangende chipsvretende huisvrouwen spenderen miljoenen aan dit soort boeken, dat heeft de auteur wel begrepen.