MuscleMeat

De HormoonFactor

• Topic Starter Topic Starter
Hou ons op de hoogte en maak een log aan, zou ik zeggen

ok zal er werk van maken;)
wel wat tijd geven hé

juist besteld maar iban klopt ni en giro rek ook ni?????:mad:

naar holland gebeld en juiste iban doorgekregen. is besteld:D

Heb het boek ook gekocht... zeker een aanrader. Veel tips en uitleg waarom sommige dingen werken en veel niet.

Owja er zijn ook bronvermeldingen bij geplaatst van onderzoeken en onderzoekers.. :p

Laatst bewerkt:
Heb het boek ook gekocht... zeker een aanrader. Veel tips en uitleg waarom sommige dingen werken en veel niet.

Waarom de schrijver denkt dat sommige dingen werken en veel niet? of zit er een wetenschappelijke onderbouwing achter?

Waarom de schrijver denkt dat sommige dingen werken en veel niet? of zit er een wetenschappelijke onderbouwing achter?

Check aanpassing vorige post.... 6 blz. aan bronvermeldingen:cool:

Zal morgen proberen wat dingen in te scannen op mn werk

Laatst bewerkt:
deze is wel een leuk om even over na te denken.

dat van het driehoekje wist ik ook niet

voeding na training.jpg

water.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind dat drinkwater verhaal te ver gezocht. Kan me dat haast niet voorstellen.
Verder is het goed onderbouwde informatie, had ik niet verwacht.

Nog een stukje

hormoon.jpg

Ik heb het boek besteld en gelezen, alle informatie die erin staat kan denk ik wel door de BB-maatstaf en hij gebruikt ook veel bb-inzichten, maar onderbouwt het allemaal wat minder, maar toch goed. (HIIT, eiwitten ipv koolhydraten etc).

Wat mij betreft een leerzaam (nederlands) boekje, met een beetje slecht gekozen titel misschien.

Ik heb het boek besteld en gelezen, alle informatie die erin staat kan denk ik wel door de BB-maatstaf en hij gebruikt ook veel bb-inzichten, maar onderbouwt het allemaal wat minder, maar toch goed. (HIIT, eiwitten ipv koolhydraten etc).

Wat mij betreft een leerzaam (nederlands) boekje, met een beetje slecht gekozen titel misschien.

Denk ook dat hij het zo simpel heeft gehouden omdat hij meer doelde op huismoeders denk ik...

Ja, zeker weten.

eiwit ipv koolhydraten??? ni goe gelezen dan denk ik! vet ipv koolhydraten
(teveel) koolhydraten zorgen voor insulinepiek, waardoor je vet op de heupen krijgt.
als je goede vetten eet ondersteunen die de hormoonproductie waardoor er meer vrij testosteron komt wat weer voor meer vetverbranding zorgt.
geen lange cardiosessies meer want daardoor komt veel cortisol vrij wat weer catabool werkt.
eiwitrijk eten om de spiergroei te ondersteunen.

Yep je voedingsstoffen die je binnekrijgt stuurt voor een deel je hormonen.

als je goede vetten eet ondersteunen die de hormoonproductie waardoor er meer vrij testosteron komt

geen lange cardiosessies meer want daardoor komt veel cortisol vrij wat weer catabool werkt.

eiwitrijk eten om de spiergroei te ondersteunen.

Baanbrekend! Echt deze gast gooit alles wat we wisten over bodybuilding en vetverlies overboord!

Kom op zeg, dit is weer het zoveelste dieetboek, ik snap niet dat mensen hier geld aan uitgeven. Dat het eenvoudig geschreven is logisch, de veel te vette bankhangende chipsvretende huisvrouwen spenderen miljoenen aan dit soort boeken, dat heeft de auteur wel begrepen.

Baanbrekend! Echt deze gast gooit alles wat we wisten over bodybuilding en vetverlies overboord!

Kom op zeg, dit is weer het zoveelste dieetboek, ik snap niet dat mensen hier geld aan uitgeven. Dat het eenvoudig geschreven is logisch, de veel te vette bankhangende chipsvretende huisvrouwen spenderen miljoenen aan dit soort boeken, dat heeft de auteur wel begrepen.
hij beveelt HIIT cardio aan en zeer zware krachttrainingen van circa 45 min(om meer testosteron op te bouwen), eiwitrijk voedsel en genoeg goede vetten.
(DIT IS TOCH PURE BB dacht ik, anders weet je er precies toch ni zoveel van)
ook simpele supps zoals magnesium(meer vrij testo) en 1000mg vit c tegen stress(cortisol=spierafbraak)
zeker geen boekje voor huismoeders alleen en zeker geen dieetboek.

Terug
Naar boven