- Waardering
- 703
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 124kg
- Vetpercentage
- 15%
Het is een combinatie van alles bij elkaar. Hormonen is 1 gedeelte van het totale spelletje maar spelen wel een belangrijke rol. De simpelste hormonen in dit geval zijn 1 het hormoon dat zorgt voor vetopslag en anderzijds het hormoon dat zorgt voor vetverbranding/afbraak. Het lijkt me logisch welke hormonen je het liefste in overmaat in je lichaam aanwezig hebt. Maar vet word niet zomaar afgebroken uit je lichaam. Alleen als er een energietekort is. Wanneer je lichaam energie nodig heeft en er geen voeding aanwezig is. zal het bij een overmaat aan vetverbrandhormonen overgaan op de verbranding van vet. De beste manier om dit energietekort tot stand te brengen is door middel van sport. Hormonen zijn dus wel heel belangrijk. Maar hormonen alleen zijn dus niet genoeg.
maar leren slim om te gaan met digen die de hormoonspiegels beinvloed is een goeie manier om sneller je doel te bereiken en zo te zien slaagt dit boek daar wel in.
grappig over dat water. Ik ben uit mezelf al veel bronwater gaan drinken al wist ik nooit waarom.
maar leren slim om te gaan met digen die de hormoonspiegels beinvloed is een goeie manier om sneller je doel te bereiken en zo te zien slaagt dit boek daar wel in.
grappig over dat water. Ik ben uit mezelf al veel bronwater gaan drinken al wist ik nooit waarom.
Laatst bewerkt:

? wie heeft het hier over aankomen?