MuscleMeat

De illuminati

- http://en.wikipedia.org/wiki/Sandy_Hook_Elementary_School_shooting (20 kinderen, 6 volwassenen)
- Zwavel.. er is ZWAVEL gevonden? Big deal...
- Ik zou me ook liever niet bevinden naast een geweer als ik 911 op ze bel
- Dat is maar goed ook, niemand zit te wachten op foto's van dode kinderen. Misschien kun je dossiers aanvragen als je familie bent.
- Welk bewijsmateriaal zoek je dan? Staal soorten zijn bekend.
- Dat zal
- Wat wil je dat deze mensen zeggen? Er vloog een vliegtuig in, bedankt captain obvious dat zal het onderzoek helpen!

Ik wordt altijd zo moe van deze complottheorie mensen -.-' En ja, ik zal het wel niet snappen, jullie hebben je ogen geopend en de hele wereld is ****ed up (shocking news!).

bij supernatural betekent dat dat het demons waren:eek:

Owja 1 van de voordelen van cannabis is het gebruik voor medische doeleinden (is heel veel over te vinden op het web). De reden dat dit niet wordt gedaan; je mag geen patent leggen op een plant en je kunt er dus als farmaceutisch bedrijf niks op verdienen..

Klopt en dit geld voor heel veel producten uit de natuur en kunnen op deze manier ook onmogelijk het ''label'' geneesmiddel krijgen, omdat er geen geld in geinvesteerd wordt en er dus nooit een officeel onderzoek gedaan wordt.

Overigens is cannabis/hennep wel een heel speciaal product, wat naast het medische aspect nog voor honderden andere dingen gebruikt kan worden(of beter gezegt, een oplossing kan bieden).

Jullie weten niks van illuminati

• Topic Starter Topic Starter
let op de details jongens!!

nee ff serieus, ik heb hier een keer op een eenzame zaterdag avond mij in proberen te verdiepen door allemaal theorieen en filmpjes te bekijken.
die nacht heb ik geen meer oog dicht gedaan omdat ik bang was dat ze mijn hoofd in gingen en ze mij in de gaten hielden

geen illermunatie meer voor mij

Dat had ik ook de eerste dag, kon geen oog dicht doen, je hersenen zijn echt niet gemaakt om zoveel totaal nieuwe informatie in 1 avond te verwerken.

Dat had ik ook de eerste dag, kon geen oog dicht doen, je hersenen zijn echt niet gemaakt om zoveel totaal nieuwe informatie in 1 avond te verwerken.

Heb precies hetzelfde gehad, daarom ben ik ook maar gestopt met kijken.
Het houdt je echt gewoon heel de dag bezig

In 1934 had Raymond royal rife een manier gevonden om de ziekte kanker te bestrijden, hij deed in 16 dagen tijd 56 terminale patienten laten genezen van de ziekte. Toen dit naar buiten kwam is er gelijk een proces aangespannen tegen Royal Raymond Rife door de eigenaar van een pharmaceutisch bedrijf "Morris Fishbein"
Ook alle wetenschappers die mee hadden gewerkt aan dit onderzoek waren met de dood bedreigt. Ook werd de uitvinding van Royal Raymond Rife vernield en al zijn boeken werden verbrand.
De ziekte kanker zal NOOIT genezen kunnen worden, hier word veelste veel geld aan verdient door de pharmaceutische bedrijven.

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

Er zit nier voor niks allemaal troep in ons voedsel he, denk eens na

Één ding is zeker, erger dan het politieke gebeuren wat we nu hebben kan het niet.

In 1934 had Raymond royal rife een manier gevonden om de ziekte kanker te bestrijden, hij deed in 16 dagen tijd 56 terminale patienten laten genezen van de ziekte. Toen dit naar buiten kwam is er gelijk een proces aangespannen tegen Royal Raymond Rife door de eigenaar van een pharmaceutisch bedrijf "Morris Fishbein"
Ook alle wetenschappers die mee hadden gewerkt aan dit onderzoek waren met de dood bedreigt. Ook werd de uitvinding van Royal Raymond Rife vernield en al zijn boeken werden verbrand.
De ziekte kanker zal NOOIT genezen kunnen worden, hier word veelste veel geld aan verdient door de pharmaceutische bedrijven.

---------- Toegevoegd om 09:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:49 ----------

Er zit nier voor niks allemaal troep in ons voedsel he, denk eens na

Bron?

Niet de bron over kanker maar wel een zéér interessant filmpje of energie en de opwekking daarvan en hoe ongelofelijk ineffectief we bezig zijn terwijl we technologisch al veel verder zijn. Hoe dit komt? Invloed van grote machtige bedrijven (en overheden). Hij verteld ook hoe wetenschappers onder druk staan en niet echt de mogelijkheid krijgen om te werken aan zeer energie zuinige generatoren. Dit is dan een voorbeeld uit die sector dat ik toevallig nog snel terug kon vinden maar waarschijnlijk als je je verdiept in de oplossing naar kanker komen diezelfde praktijken voor.

(waarschijnlijk neemt niemand de moeite het filmpje te kijken maarja :roflol: , eerst 20-26 min is btw even doorbijten, daarna begint het pas goed )

http://www.youtube.com/watch?v=eNU3MLqyzPk&feature=share

Het enige waar ik niet tegen kan bij die illumantie shit is als mensen gaan zeggen dat de farmaceutische industrie ons doelbewust ziek wil houden, en dat je maar niet naar de dokter moet gaan.. Dat is gewoon gevaarlijk, voor de rest moeten mensen maar kijken waar ze in willen geloven.

---------- Post added at 11:33 ---------- Previous post was at 11:32 ----------

Net zoveel als dat je er nu verkoopt...

ik verkoop geen Ferrari's..

Terug
Naar boven