- Waardering
- 21.437
Wie?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie?
jawel en dopen net zo goed . sterker nog je kind aan religie binden voor het een bewustzijn heeft van is ronduit wangedrag en achterlijk cultuur behoudBesnijdenis staat niet gelijk aan kindermisbruik volgens mijn visie nee. Jouwe wel?
neuh slechts een visie , zoals die van jouGoh, dan kan Dutroux wie ben ik? spelen met degene die iemand heeft besneden en een ander die een doop heeft uitgevoerd. Allemaal hetzelfde. Totale gekte hier.
Partij heeft een aantal goede idealen. Schort enkel wat aan de oplossingen.the man who nearly escaped from the ghetto of Roosendaal city
Gelukkig heb ik de rechtsstaat aan mijn zijde. Jij niet.
Wil je erover praten soms? Of zit je aan een lijmpot te snuiven in het kader van traumaverwerking?of zullen we je met een man of 10 komen ophalen onder begeleiding van familie en vrienden om je door een pedo te laten verzuipen in een doop vont of bij een zand pedo afscheid te nemen van een stukkie huid ? religie hoort een keuze te zijn en niet een defacto feit bij geboorte
nee gewoon een schurft hekel aan de stammen van Abraham .Wil je erover praten soms? Of zit je aan een lijmpot te snuiven in het kader van traumaverwerking?
Uiteraard. Mag van mij strafbaar worden, zoals dat bij meisjes al is. Ik beschouw het als een schending van de lichamelijke integriteit.Besnijdenis is toch een surrealistisch fenomeen als je er even over nadenkt.
Misbruik niet, mishandeling wel. Las t ff verkeerd.Besnijdenis staat niet gelijk aan kindermisbruik volgens mijn visie nee. Jouwe wel?
Weet er niet veel van maar er zijn wel wat studies naar dat dit serieuze trauma veroorzaakt.Besnijdenis staat niet gelijk aan kindermisbruik volgens mijn visie nee. Jouwe wel?
Islamitische agenten zijn echt een slecht idee.
Wel weer opvallend van die messteker dat de eerste reactie van overheid was dat het absoluut niet terroristisch kon zijn. Even later toch aardige voorbedachte rade m.b.t. radicale islam.
Wie trekt die voorbarige conclusies?