- Waardering
- 4.316
- Lengte
- 2m01
Zijn omschrijving komt daar wel bij in de buurt ja.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn omschrijving komt daar wel bij in de buurt ja.
Molenhoek is toch bij die megadrukke parkeerplek of is dat molenpoort?Woon je op basis van deze gegevens toevallig in (Mook-) Molenhoek in de buurt van Nijmegen?.
Invloed is inderdaad een ding hoewel ik zelf vrij makkelijk ben in onredelijke mensen loslaten en ontwijken. Zelfredzaamheid vind ik een mooi streven. Als ik het zelf kan doen dan zorg wel dat ik het juiste doe en dan heb tenminste ik en mogelijk mijn naasten die ik mee kan nemen er geen last meer van. Misschien onmogelijk want uiteindelijk valt of staat dat met je financiële zelfredzaamheid, en om geld te verdienen zul je toch interactie met andere mensen aan moeten gaan wat betekend dat je mazzel moet hebben met de juiste positieve connecties of je moet onderwerpen aan juist de spelende problematiek en de nog altijd tegen individuele vrijheid woelende maatschappelijke normen die dat in stand houden.Vervelend dat je die ervaringen hebt gehad. Misschien ook frustrerend te merken dat je op weinig zaken die je noemt enige invloed kunt hebben. Speelt dat soms ook een rol in jouw beleving? Hoe kan je vervolgens zorgen voor meer controle en minder negativiteit. Loslaten of meer afstand nemen en iets vinden wat in ieder geval een fijner perspectief geeft.
That's how I got to be this wayJe schreef onlangs dat je vrij op jezelf bent in het dagelijks leven, erop uitgaan is misschien een hulpmiddel.
Ging er op uit om gewoon leuk uit te gaan, in de stad te wonen, naar het buitenland, werken, etc. Wordt dan toch geconfronteerd met moeilijke mensen en duistere situaties. Ontkennen en wegkijken ligt mij dan niet. Zou niet weten waarheen te gaan waar dingen beter zijn en je degelijke mensen tegenkomt, behalve rijk genoeg worden om afgelegen in een mooi gebied te wonen. Ja dan kan ik me wel bedenken hoe je redelijk gelukkig kunt worden. Zonder enig geld in elk geval nergens mogelijkheden toe.Vragen zijn altijd goed en stel ik mezelf ook continu rond wat ik denk over o.a. dit onderwerp. Is ook gewoon erg interessant en ik ben niet vies van een hyper kritische blik. En je moet ergens objectiviteit en realiteit bevragen opdat je niet door massagevoelens wordt overgenomen. Voel ik me benadeeld of is er echt iets gaande?Bedankt dat je overigens de moeite hebt genomen om een en ander te verduidelijken. Ik kan best vragen hebben, altijd al gehad, over situaties die voor mij onbekend zijn en/of als ik mij enigszins herken in bepaalde denkbeelden en wellicht tot dezelfde of mogelijk tot andere conclusie ben gekomen. Ik ben wat dat aangaat bovengemiddeld nieuwsgierig, ook naar wat mensen drijft. Op school had ik het al, op de sportclub wilde ik de beste technieken weten, op dit forum heb ik @harpep misschien wel duizend vragen gesteld, als ik iets uitvoer ben ik meestal pietje precies en met andere bezigheden wil ik doorgaans ook beslagen ten ijs komen. Gelukkig kom ik grotendeels mensen tegen die daar open voor staan zonder mijn vragen direct af te serveren en waardeoordelen te vellen.
Toen nog jong en naief, weinig tot niks gezien van de wereld.Voorheen, imponderabilia tijd, liet je je er nooit over uit. Fascinerend proces![]()
Heb ook wel het idee dat er dingen gebeurd zijn waardoor we op internet niet meer af kunnen met kattenfilmpjes delen en hobbies bespreken. Er zijn veel afgedankten die tegen problemen oplopen die voor een ander deel van de maatschappij onzichtbaar zijn.
Ik kan best vragen hebben, altijd al gehad, over situaties die voor mij onbekend zijn en/of als ik mij enigszins herken in bepaalde denkbeelden en wellicht tot dezelfde of mogelijk tot andere conclusie ben gekomen. Ik ben wat dat aangaat bovengemiddeld nieuwsgierig, ook naar wat mensen drijft. Op school had ik het al, op de sportclub wilde ik de beste technieken weten, op dit forum heb ik @harpep misschien wel duizend vragen gesteld, als ik iets uitvoer ben ik meestal pietje precies en met andere bezigheden wil ik doorgaans ook beslagen ten ijs komen. Gelukkig kom ik grotendeels mensen tegen die daar open voor staan zonder mijn vragen direct af te serveren en waardeoordelen te vellen.

Vat ik maar op als een compliment. Of spelen er ook fysieke overeenkomsten mee?(Je doet me wel eens aan wijlen Ischa Meijer denken, die kon ook zo scherp zijn, soms zodanig dat het enigszins onaangenaam werd)
Ga overigens ook uit van de verantwoordelijkheid die een ander heeft om aan te geven als iets als onaangenaam wordt ervaren.Ga overigens ook uit van de verantwoordelijkheid die een ander heeft om aan te geven als iets als onaangenaam wordt ervaren.

Voelt vaak wel als slap gelul. Toch accepteer ik de grens die daarmee wordt aangegeven. Was een leerproces. Ben nogal van het rationele.
In welke hoedanigheid?
Ha oke. Ik denk dat je met misbruik eerder wegkomt. Is nogal lastig te bewijzen. Moet voldoen aan allerlei punten alvorens het een zaak kan worden.Was als grapje bedoeld over jouw post van laatst over het misbruiken van kleine kinderen t.o.v. dopen.
Vat ik maar op als een compliment. Of spelen er ook fysieke overeenkomsten mee?Ga overigens ook uit van de verantwoordelijkheid die een ander heeft om aan te geven als iets als onaangenaam wordt ervaren.

www.pewforum.org
www.pewresearch.org
www.pewresearch.org