- Waardering
- 1.286
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vergallen? Luister meid, dit soort topics heb ik nodig op een eenzame vrijdag(en zaterdag en zondag, eigenlijk elke avondWTF doe je met al jouw zever heel de tijd op een bodybuildingsforum. Daar zijn toch ook andere forums voor, ga daar een beetje de sfeer vergallen.
) avond.Hoi, daten? Ik ben best lekker, en hak doorgaans geen hoofden af.WTF doe je met al jouw zever heel de tijd op een bodybuildingsforum. Daar zijn toch ook andere forums voor, ga daar een beetje de sfeer vergallen.

filmpje is overal al verwijderd zodat het publiek de waarheid niet mag zien
Je zou ook enigzins respect kunnen hebben voor de 2 dames en nabestaanden...
De ex van de Deense rugzaktoeriste die op gruwelijke wijze vermoord werd in Marokko, heeft een hartverscheurende afscheidsbrief geschreven op Facebook. Glen Martin was twee jaar samen met Louisa Vesterager Jespersen (24). Toen de liefde afgelopen zomer op bleek te zijn, gingen ze als beste vrienden uit elkaar. En dat bleven ze. “Een deel van me stierf maandagmorgen”, schrijft hij.
Martin twijfelde naar eigen zeggen of hij wel iets zou posten op sociale media. “Zodra ik op de knop duw, kan ik er niet meer omheen dat dit echt gebeurd is”, schrijft de jongeman uit Bo, in het zuiden van Noorwegen. “De afgelopen dagen ben ik elke keer naar bed gegaan in de hoop dat het de volgende morgen allemaal maar een slechte droom zou blijken te zijn.” Maar dat was het niet.
Hij schetst een beeld van zijn voormalige vriendin als iemand vol energie en vrolijkheid, zorgzaam en bedachtzaam. Maar ook als iemand die snel afgeleid was en onhandig. “Kwaliteiten die velen van ons deden fronsen, maar die je ook uniek en geliefd maakten. Je was zo nieuwsgierig en alles fascineerde je. Ik weet niet hoe vaak we samen op stap waren en je opeens verdwenen was. Ik vond je dan een eindje achterop, terwijl je een bloem aan het bewonderen was, een uitzicht of iets wat de doorsneemens niet zou opvallen. Je zag schoonheid in de kleinste details.”
Martin heeft het ook over het moeilijke moment dat ze uit elkaar besloten te gaan, afgelopen zomer, een moment dat hun bijzondere band echter niet kapotmaakte. “Ik heb zo veel geluk gehad dat ik twee jaar je partner mocht zijn. We gingen als beste vrienden uit elkaar. Met de tranen in onze ogen, omdat we ontdekt hadden dat de liefde op was. Het speet ons allebei, maar we waren het erover eens dat het nu eenmaal was wat het was.”
Het breekt zijn hart dat er iemand was die Louisa pijn wilde doen. “Je zag altijd het beste in de mensen en je bracht ook het beste in anderen naar boven. Als je iets wilde, was je niet te stoppen. Je reisde de wereld rond en liet je niet afschrikken door angst of gevaar. Je deed waar je zin in had en je liet je door niets of niemand doen”, schrijft Martin.
Het troost hem dat ze zal verder leven in het hart van iedereen die ze ontmoette, ook in dat van hem. “Ik zal je bij me dragen voor de rest van mijn leven. Over de bergen en de rivieren die je zelf niet meer kan ervaren. Je hebt een speciaal plekje in mijn hart en dat is voor de rest van mijn leven voorbehouden voor jou. Om plaats voor jou te maken in mijn hart, moest ik een stukje van mijn eigen hart aan jou geven. Daardoor stierf een deel van mij maandagmorgen. Maar het betekent ook dat een deel van mij nog altijd bij jou is, waar je ook bent.”
Martin besluit met een oproep om geen haat te koesteren. De Marokkaanse autoriteiten maakten immers bekend dat Louisa en haar reisgezel – de Noorse Maren Ueland (28), met wie ze studeerde – het slachtoffer werden van een terreuraanslag met messen. Vier verdachten werden intussen opgepakt.
“Liefde zal ons hier doorheen helpen, niet haat”, aldus Martin. “Haat leidt alleen tot woede. Koester Louisa en de herinnering aan haar. Zie jezelf graag en de mensen rondom jou. Als je dit leest, stuur dan een berichtje of doe dan een telefoontje naar iemand die je na aan het hart ligt om te zeggen hoeveel hij of zij voor je betekent. Ik zou er alles voor geven om Louisa nog één keer te kunnen zeggen wat een geweldig persoon ze was en hoeveel ze voor mij betekende.”
De post van de jongeman werd intussen al meer dan 23.000 keer geliket en 10.000 keer gedeeld. Tientallen mensen staken hem al een hart onder de riem in de commentaren en deelden zelf ook herinneringen en foto’s van Louisa.
als je het topic helemaal had gelezen ,had je ook gelezen dat de ouders van 1 van de meisjes uitdrukkelijk wilt dat het filmpje door het publiek gezien wordt.
Hoelang ga je hier nu nog over zeuren? Mensen hoeven de video niet te zien om de waarheid te kennen.als je het topic helemaal had gelezen ,had je ook gelezen dat de ouders van 1 van de meisjes uitdrukkelijk wilt dat het filmpje door het publiek gezien wordt.
je kan genoeg gekke shit op internet (o.a terreurdaden) bekijken.
www.theync.com is de site waar ik dat op kijk.
Marokko is erg geschrokken van de dood van twee toeristes. De autoriteiten spreken van een “uitzonderlijk beestachtige moord” en beloven alle openheid in het onderzoek naar de eerste terreurdaad sinds jaren in het ‘veilige’ land.
Stukje bij beetje kwam het nieuws naar buiten over de gruwelijke moord op de twee Scandinavische meisjes, die dood in het Atlasgebergte in Marokko werden aangetroffen.
Steeds duidelijker wordt dat de vrouwen uit Noorwegen en Denemarken slachtoffer waren van een terreuraanslag. Hun kelen werden doorgesneden, een van hen werd onthoofd. De moord op één van de vrouwen werd gefilmd, “vijanden van Allah” zegt een dader herhaaldelijk. Vier verdachten, die in een authentieke video poseren met de vlag van Islamitische Staat en trouw zweren aan leider Abu Bakr Al-Baghdadi, zijn opgepakt. De mannen hebben banden met IS, bevestigen de Marokaanse autoriteiten.
Volgens Abdellah Rami, een Marokkaanse veiligheidsexpert, zou dit de eerste terroristische aanval zijn buiten een grote stad. De laatste grote aanslag in Marokko was in 2011, op een café in Marrakesh. Toen kwamen 17 mensen om. “Het is duidelijk wat de ideologie hierachter is. Was het een slapende cel of hebben ze dit zelfstandig georganiseerd?”, vraagt Rami zich hardop af in The New York Times.
Voor de Marokkaanse overheid is de aanslag bijzonder pijnlijk. Ze loopt voorop in de strijd tegen islamitische terreur. Er wordt intensief samengewerkt met westerse veiligheidsdiensten, wat de nodige aanslagen in West-Europa zou hebben voorkomen. De veiligheidsdiensten scheppen maar al te graag op met de meer dan 300 complotten en 167 terreurcellen die ze sinds 2002 opgerold hebben. Niettemin telt Marokko zo’n 1.700 Syriëgangers. Maar het land zelf bleef aan terreur ontsnappen.
Marokko is nu erg geschrokken. Om de slachtoffers, het verdriet van de nabestaanden en de wreedheid van hun dood, terreur in hun land. Maar ook om de mogelijke lokale gevolgen. Volgens terreurexpert Rami hebben de terroristen ook een kwetsbare en lastig te beschermen sector van de Marokkaanse economie geraakt: het toerisme. Verschillende landen hebben hun reisadvies naar het land inmiddels aangescherpt.
Toerisme is na landbouw de belangrijkste bron van inkomsten van Marokko. Het aantal toeristen groeit al jaren, vorig jaar bezochten meer dan 11 miljoen toeristen het Noord-Afrikaanse land. En de afgelopen jaren trok Marokko juist extra toeristen aan, na aanslagen in andere, concurrerende, reisbestemmingen als Tunesië en Turkije.
De bewuste streek waar de vrouwen werden gedood, behoort tot een van dé toeristische trekpleisters. In Imlil heerst dan ook verslagenheid na de dubbele moord. “Onze regio is veilig, degenen die dit hebben gedaan komen niet hiervandaan”, aldus een lokale herbergier. De baas van een restaurant had de vrouwen nog bediend enkele dagen vooraleer ze vermoord zouden worden.
“Ze hadden het naar hun zin. Ze zeiden dat ze de Toubkal wilden beklimmen, de hoogste berg van het Atlasgebergte. De politie heeft onze camerabeelden opgevraagd. We snappen niet hoe iemand tot zoiets in staat kan zijn. Zoiets vreselijks is hier nooit eerder gebeurd.”
toch al 10 verzoeken gehad om het filmpje te posten , maar boeien wat jullie linkse mensen zeggen of denken,leef maar lekker door je roze bril maar de harde realiteit zal je nog wel eens gaan inzien ooit, fijne dag nog![]()

Denk je nu echt dat als een Belg de keel had over gesneden van een Fransman het hier wel mocht blijven staan? Wake up man. Je hebt even hard oogkleppen op als die IS "strijders" waar je continu over zit te zagen. Ga iets nuttigs doen, kweek een brein ofzo idk.
Again: Dit kan ZONDER filmpje waar iemand haar keel overgesneden wordt. Je hebt overduidelijk de lessen "begrijpend lezen" gemist in het lager.de bedoeling is dat mensen eens gaan inzien hoe gevaarlijk de islam wel niet is want veel mensen zoals jij zien dat niet in en mijn kinderen en kleinkinderen moeten hier later wel mee gaan leven ,maar zie net dat daar een speciaal topic over is ,bij politiek...
een belg doet zoiets niet trouwens, hoezo islam een religie van de vrede ??