Het is TEGEN DE REGELS VAN DIT FORUM. Damn.je bent toch niet verplicht het filmpje te bekijken he,of heb ik je gedwongen hiertoe ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is TEGEN DE REGELS VAN DIT FORUM. Damn.je bent toch niet verplicht het filmpje te bekijken he,of heb ik je gedwongen hiertoe ?
Hoe kom je erbij dat mensen niet inzien dat islamitisch terrorisme gevaarlijk is?de bedoeling is dat mensen eens gaan inzien hoe gevaarlijk de islam wel niet is

je bent toch niet verplicht het filmpje te bekijken he,of heb ik je gedwongen hiertoe ?
Ik betaal geen belastingenweet je eigelijk wel dat er miljoenen euros gespendeerd worden ,van jouw belastinggeld trouwens, voor censuur van alles wat negatief is tov de EU ? of wil je wat artikels om te lezen hierover?

Heb ik ook maar ergens gezegd dat ze de criminaliteit niet mogen aanpakken, dat de grenzen moeten open blijven en het echte nieuws niet getoond mag worden? Nee.vertel eens, vanwaar die haat tegen mij? omdat ik de waarheid zeg? dus jij bent net als de linkse politici,die het volk de mond willen snoeren .
En maar lintjes zetten op facebook als er een aanslag is gepleegd en medeleven betuigen lol
Daar schieten de slachtoffers echt veel mee op en het blijft maar voortduren op die manier,actie moet er ondernomen worden,grenzen toe,criminaliteit harder aanpakken , geen censuur opleggen ,het echte nieuws laten zien.
Wat? Dat ik geen belastingen betaal? Dat is gewoon zo grapjas.wat een reply weer
srry maar met mensen als jouw,net als die van antifa ,valt niet te praten
vertel eens, vanwaar die haat tegen mij? omdat ik de waarheid zeg? dus jij bent net als de linkse politici,die het volk de mond willen snoeren .
En maar lintjes zetten op facebook als er een aanslag is gepleegd en medeleven betuigen lol
Daar schieten de slachtoffers echt veel mee op en het blijft maar voortduren op die manier,actie moet er ondernomen worden,grenzen toe,criminaliteit harder aanpakken , geen censuur opleggen ,het echte nieuws laten zien.
Ga nu niet redelijk en logisch doen he, dat snapt ie niet.En wij zijn de juiste personen om dat te gaan doen? Of kopieer je je teksten naar elk mogelijk forum? Dan kun je het beter in het Engels gaan doen. Grotere doelgroep!
Weet je wat het probleem is met mensen zoals jij? Of zo kom je momenteel over op mij: Dat je maar 1 mening mag hebben en dat is precies dezelfde als die van jou... Anders is het niet goed!
Dat we het hier niet van de daken schreeuwen betekent niet dat we niet snappen dat het een klere zooi in de wereld is...
En wij zijn de juiste personen om dat te gaan doen? Of kopieer je je teksten naar elk mogelijk forum? Dan kun je het beter in het Engels gaan doen. Grotere doelgroep!
Weet je wat het probleem is met mensen zoals jij? Of zo kom je momenteel over op mij: Dat je maar 1 mening mag hebben en dat is precies dezelfde als die van jou... Anders is het niet goed!
Dat we het hier niet van de daken schreeuwen betekent niet dat we ook wel snappen dat het een klere zooi in de wereld is...
Kuche, linkse rat, kuche.nee ,ieder zijn mening ,en ik respecteer ieder zijn mening maar hier zijn mensen die scheldwoorden gaan gebruiken,is dat nodig?? discussieer dan normaal en dan is er niks aan de hand,daar om is het ook een forum
nee ,ieder zijn mening ,en ik respecteer ieder zijn mening maar hier zijn mensen die scheldwoorden gaan gebruiken,is dat nodig?? discussieer dan normaal en dan is er niks aan de hand,daar om is het ook een forum
srry maar met mensen als jouw,net als die van antifa ,valt niet te praten