AndroidHealthClinic

De Islam & Moslims

Status
Niet open voor verdere reacties.
point.jpg

vertel eens, vanwaar die haat tegen mij? omdat ik de waarheid zeg? dus jij bent net als de linkse politici,die het volk de mond willen snoeren .
En maar lintjes zetten op facebook als er een aanslag is gepleegd en medeleven betuigen lol
Daar schieten de slachtoffers echt veel mee op en het blijft maar voortduren op die manier,actie moet er ondernomen worden,grenzen toe,criminaliteit harder aanpakken , geen censuur opleggen ,het echte nieuws laten zien.

vertel eens, vanwaar die haat tegen mij? omdat ik de waarheid zeg? dus jij bent net als de linkse politici,die het volk de mond willen snoeren .
En maar lintjes zetten op facebook als er een aanslag is gepleegd en medeleven betuigen lol
Daar schieten de slachtoffers echt veel mee op en het blijft maar voortduren op die manier,actie moet er ondernomen worden,grenzen toe,criminaliteit harder aanpakken , geen censuur opleggen ,het echte nieuws laten zien.
Heb ik ook maar ergens gezegd dat ze de criminaliteit niet mogen aanpakken, dat de grenzen moeten open blijven en het echte nieuws niet getoond mag worden? Nee.

wat een reply weer :rolleyes:

srry maar met mensen als jouw,net als die van antifa ,valt niet te praten

ik heb geen slechte bedoelingen hiermee,alleen maar goede

jullie gaan nog blij zijn dat er echte patriotten zoals ons zijn en die hun land en hun normen en waarden koste wat kost zullen blijven verdedigen

En wij zijn de juiste personen om dat te gaan doen? Of kopieer je je teksten naar elk mogelijk forum? Dan kun je het beter in het Engels gaan doen. Grotere doelgroep!

Weet je wat het probleem is met mensen zoals jij? Of zo kom je momenteel over op mij: Dat je maar 1 mening mag hebben en dat is precies dezelfde als die van jou... Anders is het niet goed!
Dat we het hier niet van de daken schreeuwen betekent niet dat we niet snappen dat het een klere zooi in de wereld is...

M
En wij zijn de juiste personen om dat te gaan doen? Of kopieer je je teksten naar elk mogelijk forum? Dan kun je het beter in het Engels gaan doen. Grotere doelgroep!

Weet je wat het probleem is met mensen zoals jij? Of zo kom je momenteel over op mij: Dat je maar 1 mening mag hebben en dat is precies dezelfde als die van jou... Anders is het niet goed!
Dat we het hier niet van de daken schreeuwen betekent niet dat we niet snappen dat het een klere zooi in de wereld is...
Ga nu niet redelijk en logisch doen he, dat snapt ie niet.

Dat we het hier niet van de daken schreeuwen betekent niet dat we ook wel snappen dat het een klere zooi in de wereld is...

nee ,ieder zijn mening ,en ik respecteer ieder zijn mening maar hier zijn mensen die scheldwoorden gaan gebruiken,is dat nodig?? discussieer dan normaal en dan is er niks aan de hand,daar om is het ook een forum

Dat jij jezelf nog serieus kan nemen :').

nee ,ieder zijn mening ,en ik respecteer ieder zijn mening maar hier zijn mensen die scheldwoorden gaan gebruiken,is dat nodig?? discussieer dan normaal en dan is er niks aan de hand,daar om is het ook een forum

forum.bodybuilding.nl

srry maar met mensen als jouw,net als die van antifa ,valt niet te praten

Ondertussen wacht ik nog steeds op m'n gestelde vragen.....

Een gesprek is iets wat van twee kanten komt, dit is geen gesprek maar simpelweg jij die je gal moet uitspugen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven