AndroidHealthClinic

De Islam & Moslims

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor antwoorden op vragen moet je niet bij Nannan zijn.

We kunnen je verder helpen als je een voeding- en trainingsschema wilt opstellen om in je Patriot pak te passen...
Of als je een blessure hebt opgelopen als strijder in het front...

Daarvoor is dit forum!!!

De slachtoffers zijn niet beleefd vermoord.

ik heb geen slechte bedoelingen hiermee,alleen maar goede

jullie gaan nog blij zijn dat er echte patriotten zoals ons zijn en die hun land en hun normen en waarden koste wat kost zullen blijven verdedigen

Geef eens voorbeelden van hoe jij je land verdedigt.

Uitkering trekken, schelden op het beleid maar zelf passief blijven, Nationaal bier drinken en stiekem naar moslimlanden op vakantie gaan tellen niet mee.

Heej heej dit is Nannans manier hé om zijn steentje bij te dragen aan de verdediging van ons land.

Dit diepgaande (vooral zuivere) geluid bereikt wel de de linies op alle fronten hoor ! Onderschat dat niet !
:emo:

Hij wil snuff-films op het journaal van 13u.

11ranpz_th.gif

Begin steeds meer te vermoeden dat nannan eigenlijk een oud-lid is dat wat loopt te trollen :roflol:

als je het topic helemaal had gelezen ,had je ook gelezen dat de ouders van 1 van de meisjes uitdrukkelijk wilt dat het filmpje door het publiek gezien wordt.
Tja, Arminius' moeder wil ook geregeld iets, maar daarom geef ik het haar niet elke avond.

voor kathlinoo ea , luister maar eens naar deze beste man

D'Souza tells entire room of students they're being lied to

Actual history is "right wing propaganda" these days. State a historical fact and you'll be asked "... Source?". Give them the source, and if it doesn't align with their narrative, they will dismiss it as "right wing propaganda". It's pretty sad.

Kan je überhaupt wel lezen? :duh: Obviously not, dus ik stop met dingen te typen die je ofwel niet begrijpt ofwel niet kan lezen. Ciao.

• Like
Waarderingen: Inb4
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven