laatste wat ik tegen jou ga zeggen maar jij bent begonnen over mijn iq en zulke dingen dus die kuche kuche is niet nodig
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
actie moet er ondernomen worden,grenzen toe,criminaliteit harder aanpakken , geen censuur opleggen ,het echte nieuws laten zien.
Ik ben niet degene die beweert dat ik niet heb "gescholden"laatste wat ik tegen jou ga zeggen maar jij bent begonnen over mijn iq en zulke dingen dus die kuche kuche is niet nodig

ik heb geen slechte bedoelingen hiermee,alleen maar goede
jullie gaan nog blij zijn dat er echte patriotten zoals ons zijn en die hun land en hun normen en waarden koste wat kost zullen blijven verdedigen
Waarom ga je dan niet in het leger?ik heb geen slechte bedoelingen hiermee,alleen maar goede
jullie gaan nog blij zijn dat er echte patriotten zoals ons zijn en die hun land en hun normen en waarden koste wat kost zullen blijven verdedigen
Jou of jouw. Dat verschil heeft hij nu nog altijd niet door. 't Is nochtans al een paar keren gezegd.

Tja, Arminius' moeder wil ook geregeld iets, maar daarom geef ik het haar niet elke avond.als je het topic helemaal had gelezen ,had je ook gelezen dat de ouders van 1 van de meisjes uitdrukkelijk wilt dat het filmpje door het publiek gezien wordt.
Sowieso een kloontje van Jean PistonBegin steeds meer te vermoeden dat nannan eigenlijk een oud-lid is dat wat loopt te trollen![]()
srry meneertje,maar ik werk wel 10 uren per dag en ben moe s'avonds,heb niet gelijk jouw de hele dag de tijd om op de pc te hangen en te profiteren van maatschappij gelijk jouw
Tja, Arminius' moeder wil ook geregeld iets, maar daarom geef ik het haar niet elke avond.