AndroidHealthClinic

De Islam & Moslims

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor kathlinoo ea , luister maar eens naar deze beste man

D'Souza tells entire room of students they're being lied to

Actual history is "right wing propaganda" these days. State a historical fact and you'll be asked "... Source?". Give them the source, and if it doesn't align with their narrative, they will dismiss it as "right wing propaganda". It's pretty sad.

Waarom moeten wij luisteren naar hetgeen je post? Dat interesseert mij geen fl**ker.

Jean, nu is het wel goed met al die meldingen.

• Like
Waarderingen: mat
@nannan vindt het leuk om zich niet te gedragen maar dan wel iedereen te melden die commentaar heeft..

Leuk topic :roflol::roflol:.
Linkse rat crew checking in.
QONVIyz.gif

:trollfacex:

Kan je überhaupt wel lezen? :duh: Obviously not, dus ik stop met dingen te typen die je ofwel niet begrijpt ofwel niet kan lezen. Ciao.
Ja hij is helaas al meerdere keren aangesproken in verband met zijn analfabetisme. Maar wel foto's posten dat ze onze taal moeten respecteren. Spreekt waarschijnlijk ook geen woord Frans :roflol:.

Hoe kom ik er dan bij dat het een kloon van boforli is?

Vermakelijk topic btw.

Soms, als ik te lang in mijn youtube bubbel blijf hangen, wil ik ook graag filmpjes zien van gewelddadige moslims. De haat voeden enzo. Maar uiteindelijk heb je er alleen jezelf mee @nannan. Laat het rusten. Zoek iets positiefs om je aandacht op te richten. Gun die mafketels al je energie niet. Adem in. Adem uit.

Ga weer eens IFBB updaten

En wij zijn de juiste personen om dat te gaan doen? Of kopieer je je teksten naar elk mogelijk forum? Dan kun je het beter in het Engels gaan doen. Grotere doelgroep!

Weet je wat het probleem is met mensen zoals jij? Of zo kom je momenteel over op mij: Dat je maar 1 mening mag hebben en dat is precies dezelfde als die van jou... Anders is het niet goed!
Dat we het hier niet van de daken schreeuwen betekent niet dat we niet snappen dat het een klere zooi in de wereld is...

Beetje pot verwijt de ketel, niet?

Pas op!! Kinderen spreken over islam!

Pas op!! Kinderen spreken over islam!

Naast filmpjes van verschrikkelijke moorden gebruik je nu ook kinderen voor je propaganda?

"Ik zeg wat ik vind"
Ach kind, houd je bek, je zegt wat je is opgedragen om te zeggen voor de camera.

Honderden Marokkanen herdenken vermoorde Scandinavische toeristes

763?appId=2dc96dd3f167e919913d808324cbfeb2&quality=0.jpg

In de Marokkaanse hoofdstad Rabat hebben honderden mensen een herdenking bijgewoond voor de Noorse Maren Ueland en de Deense Louisa Vesterager Jespersen. De twee Scandinavische vrouwen werden vorige week maandag tijdens hun trektocht door het Atlasgebergte in Marokko vermoord door leden van terreurgroep IS.

Honderden mensen hebben zich eerst verzameld aan de ambassade van Noorwegen, waar een minuut stilte werd gehouden in aanwezigheid van Noorse diplomaten. Nadien zijn de aanwezigen naar de ambassade van Denemarken gestapt, waar kaarsen zijn aangestoken voor de vrouwen. Verschillende aanwezigen hielden posters vast met “sorry” opgeschreven. Niet alleen in Rabat, maar ook in Imlil - een dorp in de buurt van waar de lichamen van de vrouwen werden gevonden - zijn honderden mensen samengekomen om de slachtoffers te eren. Ook in de toeristische stad Marrakesh zijn de vrouwen herdacht met bloemen en kaarsen.

Ueland (28) en Jespersen (24) werden waarschijnlijk vermoord door aanhangers van terreurgroep IS. Er zijn vier verdachten opgepakt die in een video trouw zweren aan de terreurorganisatie. In de video zeggen ze dat de moorden wraak waren voor de gebeurtenissen in Syrië. Er zijn ook nog negen anderen gearresteerd omdat ze mogelijk banden hebben met de vier verdachten.

Laatst bewerkt:
En dat hoor je dan weer niet op het staatsjournaal

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven