Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
... met meer dan een kwart miljoen volgers..."...
203 000 likes wil niet zeggen "followers"...... met meer dan een kwart miljoen volgers..."...
Dat kon ik niet opmaken uit hun favebookpagina; Ik zag 120000 of zo in 2017...
En zijn deze cijfers wel waar?
Nou ben ik zelf niet bijzonder enthousiast over de Islam en haar volgelingen maar vind het tegelijkertijd fascinerend om te zien dat mensen eigenlijk vooral de kant kiezen om Islam te verdedigen wanneer jij al jouw haat filmpjes hier post. Dat terwijl DBB overwegend anti immigratie is.
Genuanceerde analyse. En ik denk dat je gelijk hebt.Volgens mij is dit bedoeld om te illustreren hoe kinderachtig de bizarre haat op moslims over komt.
Nou ben ik zelf niet bijzonder enthousiast over de Islam en haar volgelingen maar vind het tegelijkertijd fascinerend om te zien dat mensen eigenlijk vooral de kant kiezen om Islam te verdedigen wanneer jij al jouw haat filmpjes hier post. Dat terwijl DBB overwegend anti immigratie is.
Dat laat wel zien dat als je te hard ergens tegenaan schopt mensen automatisch de hakken in het zand zetten. Dus als je echt wat wilt bereiken kan je misschien je boodschap beter wat meer matigen.
Ben het met je eens wat dit betreft . Zonde dat je dit process van Armoede heb moeten door maken ..Ik denk dat als we dit correct willen voeren, we zo rationeel en objectief mogelijk naar de hele zaak moeten kijken.
Is er een probleem met moslims? Nou, dat hangt er van af. In de rest van de wereld is het probleem niet dat ze zich niet integreren daar ze in hun eigen land zitten. De problemen in hun eigen landen is vaak te wijten aan corruptie van hun overheden, gesteund door de corruptie uit het Westen.
Nu, wat betreft de moslims in België en Nederland. Ik denk dat de meeste moslims, en al zeker de jongere generatie, weinig problemen veroorzaakt voor de niet-moslim in onze samenleving. Ik denk dus niet dat de INHOUD van hun religie een negatieve impact heeft op onze samenleving en ons "samen leven'.
Waar het gevaar volgens mij wel schuilt is het gevaar van de irrationaliteit die religie veroorzaakt.
Ik heb honderden islamitische vrienden, en heb, via mijn echtgenote, een moslimfamilie. De meesten zijn hooggeschoolden: er is een piloot, er zijn bedrijfsleiders in de marketingsector, er zijn twee dokters, een architect,... studeren is een must in hun familie. Mijn vrouw was afgestudeerd in de rechten in Casablanca voor ze naar hier kwam. MAAR, en nu komt het, ... al die intelligentie, die rationaliteit die ze hebben, verdwijnt zodra religie om de hoek komt kijken. En ik kan dit enkel wijten aan indoctrinatie tijdens de kinderjaren.
Ikzelf ben moslim geworden toen ik 17 was. Ik geloofde echt heel hard, gedurende jaren, maar tijdens mijn universitaire studies leerde ik heel wat tijdens de les sociologie over het ontstaan van religie bij onze voorouders en andere samenlevingen,...maar ook antropologie, antropogenetica, evolutieleer,.... filosofie... en geleidelijk aan besefte ik dat religie een uitvinding was van de mens. Geleidelijk aan "desindoctrineerde" ik mezelf. Ik werd fervent atheist.
Ik zie echter een ENORME evolutie bij de familie van mijn vrouw (en zei zeiden me dat ook zij een enorme evolutie in de Maghreb-landen vaststellen): meer en meer mensen praktiseren de islam niet meer. Ze beleven de islam zoals de meeste Belgen en Nederlanders het christendom ervaren: enkel de rituelen worden nog gevolgd, uit traditie. Ik denk dat de ontkerkelijking (is dit het juiste woord? Ik bedoel het verdwijnen van het geloof in een god) in de Maghreblanden onvermijdelijk is. 20 jaar geleden was niet meedoen aan de Ramadan (in de Maghreb) ongezien, onmogelijk, zeggen dat je atheïst was, was sociale zelfmoord... nu zegt meer dan de helft (van de mensen die ik ken in de Maghreb) dat ze niet meer geloven. Tijdens de Ramadan eten ze in de straten.
In het Westen zie ik hoe kinderen met moslimouders, reeds een verwaterde versie van de islam te zien krijgen. Deze ouders gaan steeds minder hameren op bepaalde eisen en verplichtingen binnen de islam/
Zullen er nog moslims zijn in het Westen die halstarrig vasthouden en de islam en een invloed zullen hebben op sommige niet-moslims in hun naaste omgeving. Ja, natuurlijk, maar op meso-niveau (is dit de juiste term) zal die invloed nihil zijn.
Wel moeten we alert blijven voor radicale stemmen in de publieke sfeer.
Ik wens nog te benadrukken dat de meeste moslims die ik ken prachtige mensen zijn. Toen ik kind was, waren we straatarm (geen eten op het eind van de maand, geen meubelen want de deurwaarder kwam iedere 6 maand langs om alles op te halen,...in een opvangtehuis voor daklozen gewoond, 6 maanden,... en het waren de moslims die eten brachten, die kledij brachten,....niet mijn eigen familie,...
Volgens mij is dit bedoeld om te illustreren hoe kinderachtig de bizarre haat op moslims over komt.
Dat laat wel zien dat als je te hard ergens tegenaan schopt mensen automatisch de hakken in het zand zetten. Dus als je echt wat wilt bereiken kan je misschien je boodschap beter wat meer matigen.
Honderden Marokkanen herdenken vermoorde Scandinavische toeristes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tja...
NGO's en media zwijgen natuurlijk over de meeste van deze gruwelijke moorden
The Tragedy of Cultural Relativism