AndroidHealthClinic

De Islam & Moslims

Status
Niet open voor verdere reacties.
I'm all for it. Zo af en toe eens "los gaan".. kan leuk zijn, voor alle lezers en betrokkenen (tot op zekere hoogte) maar het mag de "core" van het topic of het forum niet om zeep helpen.
Idd. Een inhoudelijk debat en een beetje discussie moet kunnen en is zelfs leerrijk, maar dit ging niet meer over inhoud.

Dat denk je maar. Racisten, inderdaad. Maar intelligente mensen, die ontvangen me met open armen.
of je zit aan de coke of je bent een narcist , optie 3 je bent blind voor het feit dat mensen je niet moeten en je maar tolereren omdat je die zielepoot bent die blut is en/off ziek is .
je kan lullen wat je wil beste yasmine je bent een frikandel speciaal eerste klas vriend

of je zit aan de coke of je bent een narcist , optie 3 je bent blind voor het feit dat mensen je niet moeten en je maar tolereren omdat je die zielepoot bent die blut is en/off ziek is .
je kan lullen wat je wil beste yasmine je bent een frikandel speciaal eerste klas vriend

:roflol: soms denk ik ook dat hij aan de coke zit , maar mijn bescheiden mening is dat het gewoon een borderliner is , en in het beste geval een marginaal met een heftige persoonlijkheidsstoornis

Als ik zie wie jouw opmerkingen leuk vindt, dan ben ik gerustgesteld.

Heel vermakelijk om te lezen. Hoe bot mensen kunnen zijn. En op het moment dat ze elkaar zouden zien krijg je de "jaaa maar..... ik bedoelde eigenlijk...... maar ik zag een keer....... mijn neef kent er één...... enz enz enz"

Wel goed dat we in onze maatschappij kunnen praten en discussies voeren over dergelijke thema's (zonder gescheld zou het nog mooier zijn).

Hoogst waarschijnlijk zal ik ook uitgelachen of uitgescholden worden so be it...

Bedenk dan jongens dat, hoop nooit nodig voor je, op het moment dat je een donorhart/nier/etc nodig hebt je het in één keer minder relevant vindt wat de religie is van de donor.
Tijdje terug een heel mooi filmpje gezien waarin dat wordt weergegeven (gespeeld uiteraard) in India dacht ik. Waarbij een vrij onverzorgde man eerst wordt gezien als vies en bah om vervolgens geknuffeld te worden nadat dit de man blijkt te zijn waar de nier vandaan kwam voor het kind van de ouders die 15 min eerder nog walgden van de man.

Allen het beste!!

Ik zou het niet erg vinden als ik een moslim kan redden via donor.

India noem je wel een land op. Het land der verkrachtingen.

Bedenk dan jongens dat, hoop nooit nodig voor je, op het moment dat je een donorhart/nier/etc nodig hebt je het in één keer minder relevant vindt wat de religie is van de donor.
Afkomst is wel relevant voor donormatching. Een geschikte donor komt vrijwel alleen uit dezelfde bevolkingsgroep, het liefst natuurlijk familie.

klan_er.jpg

Ironisch je haat ze tot dat je ze nodig hebt

Ik zou het niet erg vinden als ik een moslim kan redden via donor.

India noem je wel een land op. Het land der verkrachtingen.
Eigenlijk bedoelde ik op het moment dat jij bijvoorbeeld hulp nodig hebt. Het gaat om het moraal van het verhaal mbt het voorbeeld van India.

Afkomst is wel relevant voor donormatching. Een geschikte donor komt vrijwel alleen uit dezelfde bevolkingsgroep, het liefst natuurlijk familie.

Ik vertrouw blind op jouw medische kennis, mijn kennis is niet toereikeind.
Echter heb je binnen Europa ook Moslims. Deze hebben fysiek heel veel overeenkomst met de Nederlandse meerderheid (blond, blauwe ogen,etc). Ooit in voormalig Joegoslavië geweest??

Daarnaast heb je ook genoeg Nederlanders, geboren als Jos van moeder Wilma en vader Henk, die moslim zijn geworden. Of een "Ahmed" die bijvoorbeeld Christen wordt. Denk dat de organen van deze voorbeelden gewoon zouden kunnen helpen ;-)

Laat iedereen lekker geloven wat die wil of niet wil.
Nogmaals ik wil niemand beledigen hé.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven