XXL Nutrition

De Islam & Moslims

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind dit nogal een ironische opmerking gezien dit van een moslim komt.

Los van dat, jij snapt blijkbaar niet wat ik bedoel. Maakt niet uit.

Hier wat food for thought.
https://www.monomorphic.org/wordpress/objective-and-subjective-reality-perspectivism/

Nietzsche rejects the idea of an objective reality. He appears to give a generative status to the faculty of interpretation, in effect saying that the subject creates the world through her interpretations. Simultaneously, he champions the “intellectual conscience” and the value of scientific method and inquiry. How to make sense of this apparent contradiction?
Persoonlijk denk ik dat DE realiteit, de enige echte, wel degelijk bestaat. Maar wij zijn niet in staat deze te ontdekken. Enkel te benaderen. Onze methodes om de realiteit te leren kennen hebben te veel beperkingen.

Nope, omdat je een hele groep mensen over één kam scheert ben je een racist.
Racist betekenis & definitie
Mensen met racisme hebben een ongegronde en onberedeneerde hekel aan mensen van een ander ras. In het ergste geval slaat 'een hekel hebben aan' door tot haat zaaien, discriminatie en het gebruik van geweld. Mensen die zo'n hekel aan buitenlanders hebben, worden vaak racisten genoemd.

nu je bek dicht aub

65826191_1342373975913777_7853469304145051648_n.jpg

Racist betekenis & definitie
Mensen met racisme hebben een ongegronde en onberedeneerde hekel aan mensen van een ander ras. In het ergste geval slaat 'een hekel hebben aan' door tot haat zaaien, discriminatie en het gebruik van geweld. Mensen die zo'n hekel aan buitenlanders hebben, worden vaak racisten genoemd.

nu je bek dicht aub
Racisme heeft meerdere definities. Je nam er bewust de enge betekenis uit. Dat weet je best. Maakt je des te zieliger.

Racisme heeft meerdere definities. Je nam er bewust de enge betekenis uit. Dat weet je best. Maakt je des te zieliger.
ik gebruik dezelfde trucjes die jij toepast, kan je zien wat voor een enge invloed je hebt op mensen in z'n korte tijd. moge god de kinderen bijstaan mocht je leraar worden

ik gebruik dezelfde trucjes die jij toepast, kan je zien wat voor een enge invloed je hebt op mensen in z'n korte tijd. moge god de kinderen bijstaan mocht je leraar worden
Trucjes? Waar heb ik enge definities gebruikt? Weer een zwakke reply!
Je bent blijkbaar dus heel beïnvloedbaar. Dat bevestigt mijn opinie dat je wellicht zwakzinnig bent; Maar hier is iedereen welkom,.. Ja, zelf mensen zoals u.

Trucjes? Waar heb ik enge definities gebruikt? Weer een zwakke reply!
Je bent blijkbaar dus heel beïnvloedbaar. Dat bevestigt mijn opinie dat je wellicht zwakzinnig bent; Maar hier is iedereen welkom,.. Ja, zelf mensen zoals u.
Nee ik gebruik wat mij goed uitkomt alhoewel het in de context anders is.

Wel netjes van je dat je me aanspreekt met u, aangezien ik nog maar 22 ben blijkt het toch wel dat je me respecteert en zelfs tegen me op kijkt.

Nee ik gebruik wat mij goed uitkomt alhoewel het in de context anders is.

Wel netjes van je dat je me aanspreekt met u, aangezien ik nog maar 22 ben blijkt het toch wel dat je me respecteert en zelfs tegen me op kijkt.
wishful thinking... nog een bevestiging dat je zwakbegaafd bent.

Gezellige drukte hier!
Af en toe een positieve post ertussen moet kunnen, nietwaar? :o

Je hebt commentaar op anderen die spotten met ziektes maar zelf spot je met zwakbegaafde mensen.

Hypocrisie ten top
Je moet kijken naar de oorsprong van deze reactie. Als iemand domme dingen zegt, dan kan je concluderen dat de persoon zwakbegaafd is. Dat is geen belediging maar een vaststelling. Iemand een terminale ziekte toewensen is iets helemaal anders.

Je moet kijken naar de oorsprong van deze reactie. Als iemand domme dingen zegt, dan kan je concluderen dat de persoon zwakbegaafd is. Dat is geen belediging maar een vaststelling. Iemand een terminale ziekte toewensen is iets helemaal anders.
Over het internet kan je niet concluderen of iemand zwakbegaafd is of niet, iemand kan domme dingen zeggen maar niet zwakbegaafd zijn. Hiervoor zijn meerdere testen en gesprekken voor nodig. Misschien zegt hij dit om je te fucken etc? Ik dacht dat je dit wel zou weten, had ik je toch te hoog ingeschat

Ik vind dit nogal een ironische opmerking gezien dit van een moslim komt.

Los van dat, jij snapt blijkbaar niet wat ik bedoel. Maakt niet uit.

Hier wat food for thought.
https://www.monomorphic.org/wordpress/objective-and-subjective-reality-perspectivism/

Nietzsche rejects the idea of an objective reality. He appears to give a generative status to the faculty of interpretation, in effect saying that the subject creates the world through her interpretations. Simultaneously, he champions the “intellectual conscience” and the value of scientific method and inquiry. How to make sense of this apparent contradiction?
Thanks Ik ga hier eens verder naar kijken. Metaphysics snap ik nog niets van. Ik zie nu ook dat ayn rand's objectivism dat dusver het beste bij mijn begrijpen van epistemologie past expliciet niet overeenkomt met die van nietzsche terwijl dat haar favoriete filosoof was. Eens kijken naar de afwegingen.

Maar occam's razor vind ik trouwens geen geldig argument. Gaat niet altijd op.

Over het internet kan je niet concluderen of iemand zwakbegaafd is of niet, iemand kan domme dingen zeggen maar niet zwakbegaafd zijn. Hiervoor zijn meerdere testen en gesprekken voor nodig. Misschien zegt hij dit om je te fucken etc? Ik dacht dat je dit wel zou weten, had ik je toch te hoog ingeschat
Je hebt voldoende bewijs geleverd om te concluderen dat je zwakbegaafd bent. Maar dat is niet erg hoor. Iedereen is welkom hier.

Ok, we hebben nu genoeg geluld en dit forum vervuild... kunnen we nu terug wat positiever of constructiever posten? Ik zal me een uurtje verwijderen uit dit topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven