AndroidHealthClinic

Sticky De laatst gemaakte video

Ik zal voor de diversiteit in dit topic ook maar weer eens posten😜 Toch een leuk verschilletje.

Een random vraag ter aanvulling op deze video trouwens: het valt mij op dat één arm meer ontwikkeld is ten opzichte van de ander, logisch op zich rechts vs. links, maar ervaren jullie dit ook en is daar wat aan te doen, meer herhalingen aan de ene kant of ben ik aan het mierenneuken? En nee, ik heb het niet over.. 🤪

internet quagmire GIF

• Like
Waarderingen: GruX
Een random vraag ter aanvulling op deze video trouwens: het valt mij op dat één arm meer ontwikkeld is ten opzichte van de ander, logisch op zich rechts vs. links, maar ervaren jullie dit ook en is daar wat aan te doen, meer herhalingen aan de ene kant of ben ik aan het mierenneuken? En nee, ik heb het niet over.. 🤪

internet quagmire GIF
Setjes beginnen met links, en met rechts hetzelfde aantal hh doen

Setjes beginnen met links, en met rechts hetzelfde aantal hh doen
Dit.
Unilateral trainen (dus arm voor arm).
Dan met je zwakste arm beginnen en net zo veel herhalingen doen met je sterke arm.
Dan na een tijdje trekt het als je het goed doet bij💪🏽🤗

@Gremlin & @Brownie88: Thanks, ik ga er eens mee aan de slag! Het is een nihiel verschil, maar ik zag het toch terug op een video en dan is dat nog het enige waar je naar kunt kijken🤪 Ik moet zeggen dat ik inderdaad nooit specifiek gelet heb op met welke kant ik begin (rookie mistake vrees ik) dus daar valt zeker winst te behalen.

Bicep curls met fat gripz resultaten

Dit is een leuke lift
Barbell curl 30 kg 1 hand 2 herhalingen. (slechte techniek?)

Mijn bulk geeft hele goede kracht gains.
Dit kon ik eerst geen 2x, nu 12x

edit:

Weer een pr

Laatst bewerkt:

Meer dan 36000 stappen vandaag. 78.5 kg. Weer een stuk droger.

77 kg lichaamsgewicht + 20 kg pullups met fat gripz extreme

Terug
Naar boven