MarkGripStrength
Huge Freak
- Waardering
- 7.081
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik post hier niet zo frequent, maar zelden gebruikt iemand dit topic.Had jij niet een eigen log waar je dit allemaal in kan zetten? 2 paginas met alleen maar jouw video's.
Of kan een van de mods de naam veranderen maar het grote pineapple video topic , @Kathlinoo voel je geroepen of een ander.
Hangt ook van je eigen heup flexibiliteit af hoe diep je komt.Kan geen filmpje uploaden doordat het te groot is, maar heeft iemand ervaring met de vertical leg press dat dit einde rom is? Ik zit hem mijn heup zon beetje waar de stang naar beneden gaat, maar dit is wel een complexe machine dat ik er niet helemaal overtuigd van ben of ik het goed doe.
![]()
Kreeg voornamelijk als feedback glutes op bankje houden aangezien onderin het wat oprolt en hoogstwaarschijnlijk voet positie daardoor wat aanpassen.Hangt ook van je eigen heup flexibiliteit af hoe diep je komt.
Deed deze zelf altijd in de smith liggend op de grond. Dan kom je net wat dieper.
Eigenlijk moet je je stuitje in de bank drukken zeg maar. Dat je onderrug niet bol komt. Komt een beetje op zelfde neer.Kreeg voornamelijk als feedback glutes op bankje houden aangezien onderin het wat oprolt en hoogstwaarschijnlijk voet positie daardoor wat aanpassen.
Word vervolgd dus.
![]()
Alleen gevaarlijk om te unracken in een smith en je hebt alleen de bar om te duwen dus je duwt meer met je hak. Platform van deze vertical press is wel verstelbaar, zitting niet.Eigenlijk moet je je stuitje in de bank drukken zeg maar. Dat je onderrug niet bol komt. Komt een beetje op zelfde neer.
Voordeel van smith vind ik zelf dat je voeten niet vlak staan en je wat beter kan zoeken in je voet-stand. Enkel flexibiliteit is dan minder (niet) beperkend waardoor je vaak dieper kan komen.
Weet niet of dit zo duidelijk verwoord is. 🙂
Unracken valt wel mee. Kwestie van wennen. En een matje op de gladde vloer. Als je de bar niet houdt op je voet dan kan je redelijk makkelijk wegsliden eronderuit zeg maar (eigen ervaring).Alleen gevaarlijk om te unracken in een smith en je hebt alleen de bar om te duwen dus je duwt meer met je hak. Platform van deze vertical press is wel verstelbaar, zitting niet.
Verwacht als ik mijn voeten iets verder naar achter zet ik mijn glutes erop kan houden met identiek dezelfde rom en vanuit daar het kan uitbouwen naar zwaardere gewichten. Vooralsnog geef ik dit wel paar weken de tijd om te leren aangezien dit een goede quad builder is en dit nou net een zwak punt van me is.
Die guy naast je was ook onder de indruk🥹Toch nog even terug naar 60kg, delt/trap/upper chest zit iets niet helemaal goed.
Wil eerst dit evengoed nog wat strikter/meer controle plus kleine pauze onderin.