MiTrenZ
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 451
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
Buff? Laat me niet lachen man, je lijkt wel skinny ecto

not srs ofc, je bent buff as **** 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat is nog het mooiste aan hem. Wat een shitty fysiek zag ik er zo uit ging ik voetballen
Dat is nog het mooiste aan hem. Wat een shitty fysiek zag ik er zo uit ging ik voetballen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
sorry maar wat heb jij precies bereikt? een lage plaatsing op een d wedstrijd terwijl je op net zoveel gear zat als het hele deelnemersveld bij elkaar. je staat gvd met een dubbele kin en zonder abs on stage man, je zou je moeten schamen![]()
nah, vind t wel overtrokken wat je nu zegt. dat is een goeie progressie wat ie daar heeft geboekt.
de discussie of dat met minder gear kon, is weer een andere.
nah, vind t wel overtrokken wat je nu zegt. dat is een goeie progressie wat ie daar heeft geboekt.
de discussie of dat met minder gear kon, is weer een andere.
Hij moet gewoon normaal reageren. Is atm de meest impopulaire persoon op dit forum
Ja maar hij is depressief: http://forum.dutchbodybuilding.com/f172/depressief-tegen-gaan-348564/#post7984754
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
sorry maar wat heb jij precies bereikt? een lage plaatsing op een d wedstrijd terwijl je op net zoveel gear zat als het hele deelnemersveld bij elkaar. je staat gvd met een dubbele kin en zonder abs on stage man, je zou je moeten schamen![]()
. Ik stond er iig de meeste komen niet eens on stage
. Ik vind het leuk en zal er nog veel vaker gaan staan. Mbt Gear denk dat het reuze meevalt mijn gebruik tegenover de rest niets aparte maar goed jij als echte hardcore BB coach kunt dat natuurlijk zien
daarom mag je mij ook van deze kant bekijkenLage plaatsing werd 3De had ik geweten van te voren dat de 90+ dat jaar zo slecht was had ik daar 2de kunnen worden zonder problemen. Ik stond er iig de meeste komen niet eens on stage
. Ik vind het leuk en zal er nog veel vaker gaan staan. Mbt Gear denk dat het reuze meevalt mijn gebruik tegenover de rest niets aparte maar goed jij als echte hardcore BB coach kunt dat natuurlijk zien
daarom mag je mij ook van deze kant bekijken