AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

ook maar even 2 fototjes dan....
gewicht en bf% geen idee, ga alleen nog op de spiegel af;)
2mqnqjm.jpg

leuk topic, jammer van het gezeik

Dat is nog het mooiste aan hem. Wat een shitty fysiek zag ik er zo uit ging ik voetballen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

sorry maar wat heb jij precies bereikt? een lage plaatsing op een d wedstrijd terwijl je op net zoveel gear zat als het hele deelnemersveld bij elkaar. je staat gvd met een dubbele kin en zonder abs on stage man, je zou je moeten schamen :roflol:

sorry maar wat heb jij precies bereikt? een lage plaatsing op een d wedstrijd terwijl je op net zoveel gear zat als het hele deelnemersveld bij elkaar. je staat gvd met een dubbele kin en zonder abs on stage man, je zou je moeten schamen :roflol:

nah, vind t wel overtrokken wat je nu zegt. dat is een goeie progressie wat ie daar heeft geboekt.
de discussie of dat met minder gear kon, is weer een andere.

Hoe weet je hoeveel de rest heeft gespoten dan :roflol:

nah, vind t wel overtrokken wat je nu zegt. dat is een goeie progressie wat ie daar heeft geboekt.

gaat erom dat je niet mag zeiken op andermans fysiek als je zelf nog niet eens onder de 10% kan komen met een shitload aan "hulp"

Hij moet gewoon normaal reageren. Is atm de meest impopulaire persoon op dit forum

Lage plaatsing werd 3De had ik geweten van te voren dat de 90+ dat jaar zo slecht was had ik daar 2de kunnen worden zonder problemen ;). Ik stond er iig de meeste komen niet eens on stage ;). Ik vind het leuk en zal er nog veel vaker gaan staan. Mbt Gear denk dat het reuze meevalt mijn gebruik tegenover de rest niets aparte maar goed jij als echte hardcore BB coach kunt dat natuurlijk zien ;) daarom mag je mij ook van deze kant bekijken

image.jpg

Goeie rug daar man en in principe ook erg goed fysiek toch. Jesse had nog genoeg massa overgehouden op een iets lager vp. Hoeveel gear je doet, boeit me dan ook niks. Anderen afvallen op basis van niets is alleen jammer.

Als ik Jesse was, zou ik ook voor hardheid gaan en separatie. **** kilo's
Had ie mayb wel 1e kunnen worden in D klasse;)

De enige hardheid die jesse krijgt is van de luiter van zijn vriend, als hij hem aan zijn puffy nipples laat zuigen

Ik post geen foto's van men shape (concurrentie kan meekijken niet waar ;) )

Maar deze is vorige week donderdag genomen :)

2uhn8so.jpg

Kabeltje afgeschoten.... Leuk zo 6 weken voor de wedstrijd....

Lage plaatsing werd 3De had ik geweten van te voren dat de 90+ dat jaar zo slecht was had ik daar 2de kunnen worden zonder problemen ;). Ik stond er iig de meeste komen niet eens on stage ;). Ik vind het leuk en zal er nog veel vaker gaan staan. Mbt Gear denk dat het reuze meevalt mijn gebruik tegenover de rest niets aparte maar goed jij als echte hardcore BB coach kunt dat natuurlijk zien ;) daarom mag je mij ook van deze kant bekijken

Hoop je echt te treffen bij de Flex Cup, welke klasse ga je deelnemen?
Ben benieuwd hoe je gewoon bent als persoon zijnde, want op forum kom je niet tot je recht.
Progressie is gewoon netjes, maar snap dat mensen wel gaan haten op je (komt ook door je eigen reacties)
Vind desondanks gewoon goede prestatie en benieuwd hoe ver je kunt geraken binnen de sport.
Zorg alleen wel ervoor dat je gewoon ook objectief kunt oordelen naar anderen, want daar ontbreekt het vaak aan.

Battle scars!

Terug
Naar boven