Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Haha pls, op jouw shitty before pic sta je 20% ofzo? Ik heb tenminste al iets bereikt zonder AAS, kan jij niet zeggen. En ik zie er gelukkig niet uit alsof ik een kind borstvoeding geef? :dunno:

Grappig dat jouw ego nog groter lijkt als je fysiek. Jouw lichaam is juist het schoolvoorbeeld van iemand met slechte genen die grammen AAS nodig heeft voordat het ergens op begint te lijken. Ik teken liever voor een fysiek als Sniezel dan het jouwe.. Sniezel dwarst jou met gemak en hij weegt minder als jou :roflol: Maar ja, monkeys gonna monkey..

i55ahd.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Het is echt facking sad om te gaan pochen met andermans fysiek man :') Je ziet er beroerder uit dan Jesse ( neem aan dat hij dat is op die foto en ook beroerder dan Sniezel. Zorg zelf dat je zo'n fysiek krijgt en nuil dan verder.

Haha pls, op jouw shitty before pic sta je 20% ofzo? Ik heb tenminste al iets bereikt zonder AAS, kan jij niet zeggen. En ik zie er gelukkig niet uit alsof ik een kind borstvoeding geef? :dunno:

Grappig dat jouw ego nog groter lijkt als je fysiek. Jouw lichaam is juist het schoolvoorbeeld van iemand met slechte genen die grammen AAS nodig heeft voordat het ergens op begint te lijken. Ik teken liever voor een fysiek als Sniezel dan het jouwe.. Sniezel dwarst jou met gemak en hij weegt minder als jou :roflol: Maar ja, monkeys gonna monkey..

i55ahd.jpg

Lol, jesse zou niet misstaan in de Apenheul.

i55ahd.jpg

Niet om sniezel af te vallen maar ik gebruik stukken minder ;). Sniezel heeft zeker een mooi fysiek misschien moet je eens je best doen kun je ernaast komen staan

Zehma sniezel
Liegt niet over zn gebruik :roflol:

Dat is zeker ziet niet uit. Gelukkig ziet 90% van Dbb er beter uit dan mij en dit zien we dan ook terug in bereikte plaatsingen etc. Is dat wat je wil horen fabeltjes

Dat kan wel zo wezen. Maar er zitten genoeg DBB'ers die ook een prima fysiek hebben opgebouwd zonder AAS, en dan zit jij maar te hameren op wat voor goede genen jij wel niet hebt. :rolleyes: Je hoeft niet telkens te vermelden hoe goed je bent, daarmee kom je nogal over als een egotripper.

Lees gewoon elke dag overal hier op DBB hoe jesse aangepakt wordt :D

Zo buff is sniezel toch ook weer niet

Terwijl die gast ( ongeacht z'n gebruik/soms uitgekraamde onzin ) een beter fysiek heeft dan 90 % hier, afgaande op de foto die net gepost werd.

Mijn gebruik hoef ik niet te liegen. Is zelfs te lezen in de revu en mensen die mij persoonlijk kennen die kennen mijn schema's ook mensen die het vragen vertel ik het ook heb geen geheime daarover.

mijn laatste...toch alweer 2 maanden terug

Het is echt facking sad om te gaan pochen met andermans fysiek man :') Je ziet er beroerder uit dan Jesse ( neem aan dat hij dat is op die foto en ook beroerder dan Sniezel. Zorg zelf dat je zo'n fysiek krijgt en nuil dan verder.

En jij bent?? Kom mij a.u.b. niet vergelijken met hem of jezelf, want jij gebruikt zelf ook AAS en ik niet :roflol: En waarom reageer je uberhaupt, ik heb jou nog geen foto zien posten?

Ik heb geen podiumambities, waarom zou ik dan nu al AAS gebruiken? Al ben ik het niet altijd met Kelvin/Jesse eens, ik heb niks negatiefs over zijn wedstrijd prestaties gezegd ooit, alleen maar respect. Hoe hij het bereikt heeft moet hij zelf weten, ik ben niet de enige die daar raar van opkijkt. Ik doe het hem inderdaad niet na, omdat ik de ambitie ook niet heb. Van alle wedstrijdbodybuilders is Jesse de enige die online aan pochen is hoe goed hij wel niet is. En ik ken Sniezel buiten het forum om, Jesse niet. Misschien als ik hem een keertje buiten het forum om spreek, dat ik het een goede gozer vind, maar zo komt hij hier niet over.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
2qlec1l.jpg

pxbno.jpg

Rug nog steeds mijn zwakke punt, schouders zijn goed bij aan het trekken

Ik train nooit serieus maar ben wel redelijk buff

Terug
Naar boven