lucHXC
Cool Novice
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi fysiek hoor gozer!

. Ik weet niet wat je doelen zijn, maar misschien zou je eerst een kleine cut kunnen doen naar ongeveer 12%. Zal nauwelijks ten kosten gaan van je kracht en daarna zie je er een stuk beter uit.Goeie dosis massa. Ik weet niet wat je doelen zijn, maar misschien zou je eerst een kleine cut kunnen doen naar ongeveer 12%. Zal nauwelijks ten kosten gaan van je kracht en daarna zie je er een stuk beter uit. ---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------
doel is om een blok massa te zijn, met het vp nu kan ik leven, maar moet niet veel meer zijn.
Hoeveel schat je mn vp nu?
Goeie dosis massa. Ik weet niet wat je doelen zijn, maar misschien zou je eerst een kleine cut kunnen doen naar ongeveer 12%. Zal nauwelijks ten kosten gaan van je kracht en daarna zie je er een stuk beter uit. ---------- Toegevoegd om 15:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:11 ----------
doel is om een blok massa te zijn, met het vp nu kan ik leven, maar moet niet veel meer zijn.
Hoeveel schat je mn vp nu?
Moeilijk te zeggen met 1 back foto maar ik denk 16/17% ofzo.
mirin squat gainz.
dem deadlift gainz tho, das it not.

Bench loopt serieus achter en foto's zeggen hetzelfde.
Ik heb net 5x5x67,5kg gedaan in een cut op 70kg(3,5 maanden geleden voor het eerst gebencht).
Wel mirin squat en deadlift! Echte streef. Je moet echt wel serieuze poten hebben.

Vergeleken met jouw enge deadlift gains is niks it
tfw in mijn categorie (subjunioren/-93kg) het Nederlands record op 175kg raw staat
Nussbar probs
Benen zijn best oké ja, centimetertje of 67 middenin nu