AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

huh insta ?

Wtf heb jij uiers voor tepels dan daffy

G4Pro post hier toch vaak zat?

Links van me post staat een plaatje, schele

Hoezo filter jij altijd alle foto's? Die vraag wou ik nou altijd eigenlijk stellen. Ik dacht eerst dat je een blanke was, maar op een dag postte je een foto zonder filter en toen zag ik dat je een donkere man was.

My whole life has been a lie

Donkere man valt ook weer mee

Meer beetje getint

Hoezo filter jij altijd alle foto's? Die vraag wou ik nou altijd eigenlijk stellen. Ik dacht eerst dat je een blanke was, maar op een dag postte je een foto zonder filter en toen zag ik dat je een donkere man was.

My whole life has been a lie

Hoezo heb jij een ananas als avatar

Goeie vooruitgang kerel, is duidelijk te zien (irl ook) :) Krachtstats zijn ook mooi gestegen :thumbs:

Bedankt broeders

Ook ongeveer een volle halve centimeter op m´n armen gegaind in een jaar dus dat heb ik ook gaande voor me

nice progress man. All kinds of gains

ik doe ook even mee. Progressie picca's, van oktober/november 2013, oktober/november 2014 en laatste foto van gister, mei 2015 :o

72kg/80kg/77kg

voorkant

achterkant

benen

Thanks Meaan, jij gaat zeker qua definitie vooruit !

Wel kut van je darmen man, er is potentieel

ik doe ook even mee

6 weken aan het cutten, 42 jaar te gaan tot shredder

xlmc9l.png

Ziet goed verschil bij de rechterfoto! Hoeveel kg al eraf?

Lijkt trouwens ook alsof je een vorm van hyperlordosis hebt, wss lijk je al een stuk leaner als je dat weg weet te werken. Had er zelf ook last van, vacuums hebben me deels geholpen.

Anders kan je ook in het buitenland gaan toch?
Als er een officiële wedstrijd junioren is, dan moet het ook mogelijk zijn dat ze subjunioren toevoegen als er voldoende vraag naar is, of werkt dat niet zo?

Geen idee, ik ben een leek met de regels en wat er gaande is. Tymboo gaf al antwoord. :)

Bij die foto's 7kg verschil ongeveer, enja het lijkt alsof ik een flinke anterior pelvic tilt heb, alleen mijn theorie is dat het maar zo lijkt omdat ik een dikke buik en ontzettend dikke kont heb/had. Op de na foto lijkt het ook al minder.

Terug
Naar boven