XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Hoeveel subjunioren -93 zijn er uberhaupt in nl

1, met jou meegerekend?

Is gewoon een minimum toch

---------- Toegevoegd om 00:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:06 ----------

Hoeveel subjunioren -93 zijn er uberhaupt in nl

1, met jou meegerekend?

Is gewoon een minimum toch

---------- Toegevoegd om 00:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:07 ----------

En op beginnerswedstrijd kunnen geen nr's gezet worden, maar dat wist je denk ik al wel

is een minimum inderdaad

En op beginnerswedstrijd kunnen geen nr's gezet worden, maar dat wist je denk ik al wel

Helaas ja

Zijn er nog wedstrijden dit jaar waar ik me nog voor kan kwalificeren?

Had gehoord dat het NK in december voor junioren+ was, dus dan kom ik nog niet in de buurt van de benodigde wilks

De drc cup is een kwalificatie en normaal gesproken zal er in september ook nog een kwalificatie komen.

En anders moet je wachten tot t nk junioren raw volgend jaar

---------- Toegevoegd om 00:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:15 ----------

De drc cup is een kwalificatie en normaal gesproken zal er in september ook nog een kwalificatie komen.

---------- Toegevoegd om 00:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:16 ----------

god***domme dat boute t*fus dubbele posten, wanneer wordt dat nou eens gefixt

Vanaf 2016 geen subjunior meer, dan moet ik nog effkes zwaarder liften :o

September, zou ik daar dus subjunioren records neer kunnen zetten?

Vanaf 2016 geen subjunior meer, dan moet ik nog effkes zwaarder liften :o

September, zou ik daar dus subjunioren records neer kunnen zetten?

Dat hangt er van af wat voor naam ze die wedstrijd geven en of er officiële racks gebruikt worden. Dat weet ik niet. Weet überhaupt niet of die wedstrijd er dit jaar weer is maar ik ga er wel een beetje van uit.

Dat hangt er van af wat voor naam ze die wedstrijd geven en of er officiële racks gebruikt worden. Dat weet ik niet. Weet überhaupt niet of die wedstrijd er dit jaar weer is maar ik ga er wel een beetje van uit.

Thanks voor de info iig :)

Anders onofficieel, het zij zo

Anders kan je ook in het buitenland gaan toch?
Als er een officiële wedstrijd junioren is, dan moet het ook mogelijk zijn dat ze subjunioren toevoegen als er voldoende vraag naar is, of werkt dat niet zo?

Anders kan je ook in het buitenland gaan toch?
Als er een officiële wedstrijd junioren is, dan moet het ook mogelijk zijn dat ze subjunioren toevoegen als er voldoende vraag naar is, of werkt dat niet zo?

Ik had t ook over t (sub)junioren nk waar ik junioren nk zei, daar mogen dus ook subjunioren meedoen.
Als je in een buitenlandse competitie meedoet is dat over t algemeen buiten mededinging en daar kun je geen Nederlandse records zetten.

Goeie vooruitgang kerel, is duidelijk te zien (irl ook) :) Krachtstats zijn ook mooi gestegen :thumbs:

wannabe powerlifter passing by

Rug 1:
wVxfzm4.png

Rug 2:
mbBdrKU.png

Torso:
zFbM1ez.jpg

inb4 detective dbb

In een halfjaar ongeveer 4kg pure alphamossels erbij, 83-84 > 87-88

Krachtstats verschil:

Update: November 2014
Squat - 8x3x105kg / 5x5x102.5kg / 1x135kg
Deadlift - 5x130kg / 1x170kg
Bench - 5x5x62.5kg paused / 1x70kg
OHP - 5x5x47.5kg
Barbell row - 5x5x60kg (blijf hier nog op, rugkramp)
Gewicht - 83-84kg vetpercentage van ongeveer 14%, had meer kunnen zijn want buikgriep.

Update: Mei 2015
Squat - 7x130kg / 2x150g+2x1x150kg / 4x4x130kg
Deadlift - 4x170kg / 3x3x160kg
Bench - 5x5x65kg paused / 1x85kg paused / 3x75kg paused
Optrekken - 3x5xbw
Gewicht - *87kg, vetpercentage van ongeveer 15%

Mirrin mann !

nice progress man. All kinds of gains

ik doe ook even mee. Progressie picca's, van oktober/november 2013, oktober/november 2014 en laatste foto van gister, mei 2015 :o

72kg/80kg/77kg

voorkant
33vnh4n.png

achterkant
i2plwk.png

benen
2vs2mib.png

Dikke poten meaner

Terug
Naar boven