Fitness Seller

Sticky De laatst genomen foto topic

Als ik Jesse was, zou ik ook voor hardheid gaan en separatie. **** kilo's
Had ie mayb wel 1e kunnen worden in D klasse;)

Had ik inderdaad moeten maar goed ik was teveel bezig met zo groot mogelijk komen. Heb er zeker van geleerd. En de ervaring was super de rest was ook redelijk tot goed zal een foto uploaden van de line up beetje onduidelijk helaas

image.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Ik post geen foto's van men shape (concurrentie kan meekijken niet waar ;) )

Maar deze is vorige week donderdag genomen :)

2uhn8so.jpg

Kabeltje afgeschoten.... Leuk zo 6 weken voor de wedstrijd....

WTF toch wel de sportschool aangeklaagd wegens achterstallig onderhoud of nalatigheid.
Je gehele prep kan je uitrekenen en als kosten neerleggen.

In principe zijn de gym altijd te laat met hun verplichte keuringen. Dus opening zou ik zeggen. :D

Hoop je echt te treffen bij de Flex Cup, welke klasse ga je deelnemen?
Ben benieuwd hoe je gewoon bent als persoon zijnde, want op forum kom je niet tot je recht.
Progressie is gewoon netjes, maar snap dat mensen wel gaan haten op je (komt ook door je eigen reacties)
Vind desondanks gewoon goede prestatie en benieuwd hoe ver je kunt geraken binnen de sport.
Zorg alleen wel ervoor dat je gewoon ook objectief kunt oordelen naar anderen, want daar ontbreekt het vaak aan.

Thnks voor je oprechte tips en eerlijkheid en ook eerlijke kritiek. Ik sla de flex cup over na overleg is dit het beste. Puur en alleen omdat ik sterk verbeterd terug wil komen nu zou ik 10kg zwaarder kunnen komen maar nog niet harder en ik wil de volgende keer ripped on stage staan met de nodige massa

• Topic Starter Topic Starter
WTF toch wel de sportschool aangeklaagd wegens achterstallig onderhoud of nalatigheid.

In principe zijn de gym altijd te laat met hun verplichte keuringen. Dus opening zou ik zeggen. :D

Weet niet of dat zo is. Ik train zelf in een oldskool hardcore gym om het zo maar te zeggen en een maat van me was seated cable rows aan het doen toen het touw sprong en hij met een achterwaartse salto op zn fl**ker ging... Kon hij verder niks mee doen werd er gezegd. De gym is eigendom van de gemeente en een ontzettende eikel is aangesteld als voorzitter, duwt flink wat geld in eigen zak en komt er keer op keer mee weg.

Zullen we dit topic gebruiken waar hij voor bedoelt is? Wil best een apart topic aanmaken om over- en met jesse te kunnen praten/discussiëren.

2lw8ufa.jpg

paar dagen geleden

Damn! Hopelijk geneest het goed:(

Nu donderdag mogen de draadjes eruit... In en uitwendig genaaid.
Hopelijk niet al te erg litteken, het is en blijft een aangezicht he...

---------- Post toegevoegd 10 September 2013 om 22:09 ----------

De verzekering van de gym is doende!

Thx broski's!

Had ik inderdaad moeten maar goed ik was teveel bezig met zo groot mogelijk komen. Heb er zeker van geleerd. En de ervaring was super de rest was ook redelijk tot goed zal een foto uploaden van de line up beetje onduidelijk helaas

Zo zonde van all dat good cell tech. Bewijst maar weer dat cell tech geen wondermiddel is als je niet weet wat je doet/geen goeie basis hebt. Daarbuiten is het natuurlijk wel een wondermiddel.

Laatst bewerkt:
Ik post geen foto's van men shape (concurrentie kan meekijken niet waar ;) )

Maar deze is vorige week donderdag genomen :)

Kabeltje afgeschoten.... Leuk zo 6 weken voor de wedstrijd....

Wat is er gebeurd? Welke oefening deed je?

De verzekering van de sportschool dekt misschien wel je medische kosten, maar indien er blijvende schade is kan je toch wel de sportschool aanklagen voor een schadevergoeding. Zij zijn namelijk wel aansprakelijk voor onzorgvuldig gedrag en ik zou het daar eigenlijk toch niet bij laten als ik jou was. 5cm naar links en je was een oog kwijt.

ngpkpt.jpg

hihi

• Like
Waarderingen: YOGI
Nu vanmorgen vroeg geschoten.
14 weeks out voor de Flex Cup junioren D klasse :)

image.jpg

Terug
Naar boven