MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Haha nee geen dbb comp meer voor mij.
Arm was daar denk ik 54cm ongeveer, na borst biceps training. Koud 52.5-53 ofzo.

Jezus wat een belachelijk dikke arm :D En inderdaad, die triceps lopen zeker niet achter zo te zien.

:roflol:

en waddafak rob, belachelijke arm :p

En Rob, wanneer ga je pro?

fking gestoord Rob!

Hoek van foto is ook wel in mijn voordeel he, pro ben ik nog lang niet :D.
Ik ga nu eerst eens proberen om een stuk over de 115kg te komen en mijn vetpercentage laag te houden (max 8%). Triceps loopt zeker nog wat achter en de benen moet ik al helemaal flink werk van gaan maken.

Hoek van foto is ook wel in mijn voordeel he, pro ben ik nog lang niet :D.
Ik ga nu eerst eens proberen om een stuk over de 115kg te komen en mijn vetpercentage laag te houden (max 8%). Triceps loopt zeker nog wat achter en de benen moet ik al helemaal flink werk van gaan maken.

Die arm rob s, bizar groot

Met 54cm armen is de hoek altijd in je voordeel... Kolere man.. tank.

heeft te veel IRL wedstrijden gedaan denk ik
En terecht :cool:
Haha nee geen dbb comp meer voor mij.
Arm was daar denk ik 54cm ongeveer, na borst biceps training. Koud 52.5-53 ofzo.

Aaaa bummer, zocht nog een favoriete en ik mag u wel en lichamelijk natuurlijk
smi16.gif

Dit wordt neuken.

• Like
Waarderingen: mat
Durf bijna niet te posten wat een beesten die langskomen hierzo... Anyways, altijd leuk voor over een jaar, huidige shape:
2lxw7xj.jpg

dem guns tho.

Tijdje terug vroeg iemand of ik zijn ogen uit wilde drukken omdat hij me op iemand uit game of thrones vond lijken, schijnt een scene te zijn daarin ofzo. Kreeg de foto vandaag doorgestuurd van iemand die deze foto gezien had op fb. Vond hem wel grappig :p

01C1B195-5A2F-4020-8785-4EF98F2CAEDA.jpg

Hahaha epic foto weer grote Ariër

Heb alleen het eerste seizoen gezien. Ik wacht nog even met kijken tot ik weer een paar maandjes naar het buitenland moet voor werk :o
Maar ik lijk er helemaal niet op :(

Haha :o

nee je lijkt er idd gewoon niet op :roflol:

buiten dat jullie allebei vikingen zijn

Terug
Naar boven