- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Best trots op wat ik na een half jaartje bereikt heb
en flink genaaid door de kapper

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Best trots op wat ik na een half jaartje bereikt heb

Jongens, jullie maken me in de war. Doe even aardig
Het principe is heel simpel, je smeert een flinke laag pindakaas op je buik. Je kan er dan een stukje huishoudfolie op doen als je nog een t-shirt daarna aan wilt. Door de speciale structuur van de pindakaas vetten, zal de vetverbranding op je buik echt onwaarschijnlijk snel gaan. Je abs zullen er meteen uitspringen, succes als je het gaat proberen.
Let op, de laag moet niet te dik zijn. Maak anders een foto'tje dan kunnen wij hier wel beoordelen of je het goed doet.![]()
Het principe is heel simpel, je smeert een flinke laag pindakaas op je buik. Je kan er dan een stukje huishoudfolie op doen als je nog een t-shirt daarna aan wilt. Door de speciale structuur van de pindakaas vetten, zal de vetverbranding op je buik echt onwaarschijnlijk snel gaan. Je abs zullen er meteen uitspringen, succes als je het gaat proberen. Let op, de laag moet niet te dik zijn. Maak anders een foto'tje dan kunnen wij hier wel beoordelen of je het goed doet.![]()

![]()
vlnr:
foto1; toen ik begon met cutten @104,8kg,
foto2; toen ik stopte met cutten @91kg
foto 3 en 4; nu ik een paar weken weer rond onderhoud eet @91kg
als ik goed op sommige foto's inzoom zie ik zelfs aders wow wow
http://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/bd/e4/99/bde499c8ee96c313ddf707522783d339.jpg
Koud in de ochtend...
[Link niet meer beschikbaar]