AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Jongens, jullie maken me in de war. Doe even aardig

Het principe is heel simpel, je smeert een flinke laag pindakaas op je buik. Je kan er dan een stukje huishoudfolie op doen als je nog een t-shirt daarna aan wilt. Door de speciale structuur van de pindakaas vetten, zal de vetverbranding op je buik echt onwaarschijnlijk snel gaan. Je abs zullen er meteen uitspringen, succes als je het gaat proberen.

Let op, de laag moet niet te dik zijn. Maak anders een foto'tje dan kunnen wij hier wel beoordelen of je het goed doet. :thumbs:

Het principe is heel simpel, je smeert een flinke laag pindakaas op je buik. Je kan er dan een stukje huishoudfolie op doen als je nog een t-shirt daarna aan wilt. Door de speciale structuur van de pindakaas vetten, zal de vetverbranding op je buik echt onwaarschijnlijk snel gaan. Je abs zullen er meteen uitspringen, succes als je het gaat proberen.

Let op, de laag moet niet te dik zijn. Maak anders een foto'tje dan kunnen wij hier wel beoordelen of je het goed doet. :thumbs:

Zucht... niemand op DBF is ook een keer serieus.

Het principe is heel simpel, je smeert een flinke laag pindakaas op je buik. Je kan er dan een stukje huishoudfolie op doen als je nog een t-shirt daarna aan wilt. Door de speciale structuur van de pindakaas vetten, zal de vetverbranding op je buik echt onwaarschijnlijk snel gaan. Je abs zullen er meteen uitspringen, succes als je het gaat proberen. Let op, de laag moet niet te dik zijn. Maak anders een foto'tje dan kunnen wij hier wel beoordelen of je het goed doet. :thumbs:

Dat zou naar schijnt komen door de aparte structuur van de triglyceriden, echte aanrader. Wel geen techniek voor beginners maar dat spreekt voor zich! :lifter:

20kdeuw.jpg

97v7lc.jpg

bdsg3k.jpg

9k0xu9.jpg

strong studentenkamer is strong

Volgens mij heb ik die magnetron ook

Goede belichting.

Beetje kwats
1hqfef.jpg

Pisvlek brush tool?

11c5auc.png

vlnr:
foto1; toen ik begon met cutten @104,8kg,
foto2; toen ik stopte met cutten @91kg
foto 3 en 4; nu ik een paar weken weer rond onderhoud eet @91kg

als ik goed op sommige foto's inzoom zie ik zelfs aders wow wow

11c5auc.png

vlnr:
foto1; toen ik begon met cutten @104,8kg,
foto2; toen ik stopte met cutten @91kg
foto 3 en 4; nu ik een paar weken weer rond onderhoud eet @91kg

als ik goed op sommige foto's inzoom zie ik zelfs aders wow wow

Wow je bent echt een lekker wijf!

goeie tan brah

Je bent wel echt knapper geworden, minder bolle wangen ook.

Liefs Highonx

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven