XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Werderom niet binnen de context. Lid zijn van een sportschool en "bodybuilder zijn", waarvan wij beiden weten dat we mensen bedoelen die zich meermaals per jaar afsterven om op een podium door andere mensen beoordeeld te worden, zijn compleet verschillend. Totaal non-argument.

Ja, dan moet je toch ook die die heart voetbalsupporters meerekenen die ipv in de sportschool te gaan trainen gaan lopen aftrekken over hun Feyenoordvlag :o

En als je dan zelf zegt te voetballen dan ga ik er niet van uit dat jij tegen Ronaldo hebt lopen voetballen maar gewoon als amateur hebt gevoetbald. Als je dan dat soort voetbal vergelijkt met iemand die wedstrijden wilt gaan doen, ja dan is dat inderdaad appels met peren vergelijken :o

Ik denk dat je narcisme vergeet :p Komt extreem vaak voor bij bb'ers. Neem maar eens een kijkje in de wedstrijdlogjes en dan zie je het vanzelf :p

Ja, dan moet je toch ook die die heart voetbalsupporters meerekenen die ipv in de sportschool te gaan trainen gaan lopen aftrekken over hun Feyenoordvlag :o

En als je dan zelf zegt te voetballen dan ga ik er niet van uit dat jij tegen Ronaldo hebt lopen voetballen maar gewoon als amateur hebt gevoetbald. Als je dan dat soort voetbal vergelijkt met iemand die wedstrijden wilt gaan doen, ja dan is dat inderdaad appels met peren vergelijken :o
Dus Jelena bodyfitness = Ronaldo?

Beiden getraind door bondscoach

Laatst bewerkt:
Ik denk dat je narcisme vergeet :p Komt extreem vaak voor bij bb'ers. Neem maar eens een kijkje in de wedstrijdlogjes en dan zie je het vanzelf :p

Haha narcisme zal wel zijn waar de mensen aan lijden die geen bodydismorphia hebben :roflol:

Ach laten we een moment stil staan bij het feit dat de Belgische bbers 3x meer kans hebben zelfmoord te gaan plegen :trollface:

Where the f**k blijven die laatst genomen foto’s?? 9 miljoen pagina’s discussie over hobbies... :duh:

Of maak er verdomme weer een rel van! :eyebrow:

Is het niet een beetje zoals boksers staan te roepen en schreeuwen naar elkaar voor de wedstrijd ? Psygologische warfare...
Of zoals Arnold voor de wedstrijd een beetje zat te dollen met Lou Ferigno, om hem uit evenwicht te brengen...
Nu gaat het haten via Insta etc, maar als je je tegenstanders wat kan doen twijfelen...
Kan je je zelf misschien beter voelen op het podium...

:dunno:

Is het niet een beetje zoals boksers staan te roepen en schreeuwen naar elkaar voor de wedstrijd ? Psygologische warfare...
Of zoals Arnold voor de wedstrijd een beetje zat te dollen met Lou Ferigno, om hem uit evenwicht te brengen...
Nu gaat het haten via Insta etc, maar als je je tegenstanders wat kan doen twijfelen...
Kan je je zelf misschien beter voelen op het podium...

:dunno:

Nope,narcisme en onzekerheid,meer niet

Zit jij nou weer mijn moment of fame te stelen?

:heart::heart::heart::heart:

@MissNuke weinig volluk daar Missie....of heeeeeel vroeg, of je home gym ;)

Aaaaaah f**k ik ben niet online geweest gisteren :duh::duh::duh:

Nice.

Maar vanwaar keuze bodybuilding? Zou jullie aan de hand van deze foto's eerder in de keuken plaatsen.

Omdat ik dat wil ja... en ja je weet het natuurlijk beter dan mijn coach....
die heb ik niet doe alles lekker zelf (ja ook koken)
chapeau voor jou! omdat? ik naturel ben?

Terug
Naar boven