- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is hij hier niet buffer dan op zijn voorgaande foto'sIs dat de laatste foto? Van 1 maand geleden? Of ben je nu alweer "al" je gains kwijt![]()

Is hij hier niet buffer dan op zijn voorgaande foto's![]()

13 november zie ik net, nevermind. Goed NederlandsDeze foto is 1 maand oud? Ik heb geen idee, ik sowieso geen buff iemand..![]()

Is dat de laatste foto? Van 1 maand geleden? Of ben je nu alweer "al" je gains kwijt![]()
Verder geen boeiende fotos meer gemaakt. Maar weeg nu 74kg 12% . Einde cut 64,5 8%.

en andere lezers ook vermoed ik.Je maakt me benieuwden andere lezers ook vermoed ik.
Wat is je droomfysiek qua stats?

nog geen concrete plannen wat ik nu precies ga doen, maar wat uiteindelijk wil halen lijkt 80kg 6% me wel een mooi doel.
En nee loggen doe ik niet meer![]()

Het jaar erop wil je 85kg en het jaar daarop waarschijnlijk 90kg. Je gaat het nu ontkennen, maar alle kuurders weten beter![]()

Ik zeg ‘Flexx op weg naar de 100 log’.

Het is een marathon, geen sprint.

Moet ook maar eens iets gaan regelen voor een baantje bij de sportschool, lijkt me heerlijk om na sluitingstijd nog even rond te stuiteren.