AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Nein:treuren:

Aanrader hahah.
Eigen muziek... alle app vrij.. geen vragen van mensen, heerlijk rustig.

Over een paar jaar mijn eigen gym kan ik alles zelf bepalen:cheer:

Een homegym nemen dus? Ik hoor dat dat echt het einde is...
van je sociale leven! :D

Foto van gisteravond. Ben een beetje aan het schommelen tussen de 100 en 102 kilo nu, maar het gaat aardig de goede kant op:o

IMG_1766 (1).JPG

Een homegym nemen dus? Ik hoor dat dat echt het einde is...
van je sociale leven! :D

Die heb ik ook thuis of naja een app waarmee je alles kan trainen en allemaal losse spullen, ik heb 4 jaar thuis getraind voor ik naar een sportschool ging.

Nu ga ik voor een grote gym wat ook open is voor publiek.

:dunno:

Ik ben mesantroop dus homegym = heaven :cool:

Ik ben een filantroop...ik steun mijn eigen goede doelen!
Homegym FTW!

Die heb ik ook thuis of naja een app waarmee je alles kan trainen en allemaal losse spullen, ik heb 4 jaar thuis getraind voor ik naar een sportschool ging.

Nu ga ik voor een grote gym wat ook open is voor publiek.

Alleen ga je als al het publiek al weg is...Jij gunt ook niemand wat hè? :D

Er is gewoon veel meer haat en nijd bij dat bb. Dat is in elk geval wat mij opvalt als ik het vergelijk met pl of strongman. Dat is het mooie aan zo’n evenement dat je al die takken van sport en al die verschillende figuren tegelijkertijd ziet

Ken mensen die aan strongman deden en het roddelen en achterklap waren daar niet minder.

:dunno:

Ik ben een filantroop...ik steun mijn eigen goede doelen!
Homegym FTW!

Alleen ga je als al het publiek al weg is...Jij gunt ook niemand wat hè? :D

Het is ook wel eens fijn te trainen zonder dat mensen je aanspreken of dat je jezelf zit te ergeren aan mensen die totaal niet weten wat ze aan het doen zijn en ze daarom toch maar gaat helpen.
Tijdens openingstijden zoek ik de meeste gunstige tijden zodat het lekker rustig is en ik lekker mijn ding kan doen.. kom daar niet om te shinen... die spierballen komen er niet door in de spiegel te staren helaas.

Het is ook wel eens fijn te trainen zonder dat mensen je aanspreken of dat je jezelf zit te ergeren aan mensen die totaal niet weten wat ze aan het doen zijn en ze daarom toch maar gaat helpen.
Tijdens openingstijden zoek ik de meeste gunstige tijden zodat het lekker rustig is en ik lekker mijn ding kan doen.. kom daar niet om te shinen... die spierballen komen er niet door in de spiegel te staren helaas.
Misschien moet je dan gewoon van gym veranderen? :dunno:

Terug
Naar boven