MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Nee ben nu bezig met mijn cut, weeg nu rond de 75kg.
Ik ben bijna shredded

chrisje met alle respect je plaatst je foto. je zit in de cut wtf waarvoor ?? er zit geen spiermassa op je hele body als je klaar bent weeg je 65 kg kun je opnieuw beginnen snap echt niet waarom die ecto.s hier op dbb moeten cutten als je tussen de 70-80kg weegt voor wie ?? ga massa bouwen en zie eruit als een echte
bb-er niet als een beach boy met een six pack imo

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1e kuur, heb een hele slechte camera vandaar dat ik nooit pica wil maken plus ik vind mezelf te dik, fotos beloof ik in juni te plaatsen

Pic is 1 jaar oud dus

chrisje met alle respect je plaatst je foto. je zit in de cut wtf waarvoor ?? er zit geen spiermassa op je hele body als je klaar bent weeg je 65 kg kun je opnieuw beginnen snap echt niet waarom die ecto.s hier op dbb moeten cutten als je tussen de 70-80kg weegt voor wie ?? ga massa bouwen en zie eruit als een echte

Dus jij noemt mij nu een ecto ? :mad:

---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:46 ----------

1e kuur, heb een hele slechte camera vandaar dat ik nooit pica wil maken plus ik vind mezelf te dik, fotos beloof ik in juni te plaatsen

Pic is 1 jaar oud dus

"Ik vind mezelf te dik"
Je bent dus toch onzeker ?
Ahw wat cute

ben met je eens, Eerst 2 jaar hard trainen en goed voeding schema dan kan je eens ( licht cut doen)

Pic is 1 jaar oud dus

net fysiek, hoop alleen dat je sinds die kuur je onderarmen ook een beetje hebt getraind.

Maja nieuwe kuur nieuwe kansen, ga mn transformatie echt epic maken, hopelijk krijg ik niet weer last van hoesten en kotsneigingen.. moet ook een manier vinden als ik eenmaal de 7 procent ben hoe ik het beste kan cleanbulken.

Zomer heb ik totaal geen eetlust

Maja nieuwe kuur nieuwe kansen, ga mn transformatie echt epic maken, hopelijk krijg ik niet weer last van hoesten en kotsneigingen.. moet ook een manier vinden als ik eenmaal de 7 procent ben hoe ik het beste kan cleanbulken.

Zomer heb ik totaal geen eetlust

ik zie geen log?

van hoeveel kom je, wnn ben je beginnen kuren, welke kuren heb je allemaal al gedaan en wat zijn je stats atm?

1.80

68696r.png

ook 1 jaar oud

gaat er aardig uitzien op 100kg dan:thumbs:

buff bro, ben je nog veel gegained sinds die foto?

Ik gainde 12 kg op test e 500 mg

ik gainde 5 kg op 400deca en 500 sust

vond mn 2de kuur echt tegenvallen en werd vettig, of fake gear of geen geluk gehad..

Ik wil wel vaker mn fysiek posten maar ik ben echt heel vaak gespot in RL en ben door school in de prob gekomen omdat ik zei dat ik kuurde tegen een docent.. ik ben voortaan overal natty

Zie je er eindelijk goed uit Klein pap

Ik gainde 12 kg op test e 500 mg

ik gainde 5 kg op 400deca en 500 sust

vond mn 2de kuur echt tegenvallen en werd vettig, of fake gear of geen geluk gehad..

Ik wil wel vaker mn fysiek posten maar ik ben echt heel vaak gespot in RL en ben door school in de prob gekomen omdat ik zei dat ik kuurde tegen een docent.. ik ben voortaan overal natty
bij hoody kan je altijd terecht voor tips:trollface:

Terug
Naar boven