MuscleMeat

Sticky De laatst genomen foto topic

Ik gainde 12 kg op test e 500 mg

ik gainde 5 kg op 400deca en 500 sust

vond mn 2de kuur echt tegenvallen en werd vettig, of fake gear of geen geluk gehad..

Ik wil wel vaker mn fysiek posten maar ik ben echt heel vaak gespot in RL en ben door school in de prob gekomen omdat ik zei dat ik kuurde tegen een docent.. ik ben voortaan overal natty

Wat had je verwacht dan hoe die zou reageren? "oh wat gaaf man" ??

Ik dacht al dat je het niet zou snappen, door ''die ene'' post van Obee, denkt iedereen nu dat ik legit kuur:(

lol, dat kon je net zo goed afschrijven als "hij maakte maar een grapje", je geloofwaardigheid stond al op 0, dus lager is 'ie niet gezakt door die post :)

Je bent even natty als phillip heath

Denk dat phillip heath gewoon natty is hoor...
PJJHTwitterPhoto.png

Nvm ik praat poep, mijn antwoord heeft totaal geen aanleiding aan jouw reactie, ik snap mezelf niet eens meer.
Denk dat ik verliefd ben:o

---------- Toegevoegd om 00:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:33 ----------

lol, dat kon je net zo goed afschrijven als "hij maakte maar een grapje", je geloofwaardigheid stond al op 0, dus lager is 'ie niet gezakt door die post :)

zie mijn post

Nvm ik praat poep, mijn antwoord heeft totaal geen aanleiding aan jouw reactie, ik snap mezelf niet eens meer.
Denk dat ik verliefd ben:o

---------- Toegevoegd om 00:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:33 ----------

zie mijn post

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Idd nooit 84kg bij die lengte.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1e kuur, heb een hele slechte camera vandaar dat ik nooit pica wil maken plus ik vind mezelf te dik, fotos beloof ik in juni te plaatsen

Pic is 1 jaar oud dus

je staat er nu wel wat groter beter bij dan dit dacht ik?

Snap niet dat er zoveel loze schattingen van "stats" dit forum op geknikkerd worden. Gaat er uiteindelijk toch echt om hoe het eruit ziet toch?

Ik kan ook wel roepen dat ik 100kg 7% op 178cm ben, maar zolang ik de foto's niet heb om t te bewijzen slaat t toch nergens op.

Nu ik er over nadenk......dbb voor 50% troll?

Terug
Naar boven