Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
huh, wat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gainde 12 kg op test e 500 mg
ik gainde 5 kg op 400deca en 500 sust
vond mn 2de kuur echt tegenvallen en werd vettig, of fake gear of geen geluk gehad..
Ik wil wel vaker mn fysiek posten maar ik ben echt heel vaak gespot in RL en ben door school in de prob gekomen omdat ik zei dat ik kuurde tegen een docent.. ik ben voortaan overal natty

Je bent even natty als phillip heathIk dacht al dat je het niet zou snappen, door ''die ene'' post van Obee, denkt iedereen nu dat ik legit kuur![]()
Ik dacht al dat je het niet zou snappen, door ''die ene'' post van Obee, denkt iedereen nu dat ik legit kuur![]()

lol, dat kon je net zo goed afschrijven als "hij maakte maar een grapje", je geloofwaardigheid stond al op 0, dus lager is 'ie niet gezakt door die post![]()
Nvm ik praat poep, mijn antwoord heeft totaal geen aanleiding aan jouw reactie, ik snap mezelf niet eens meer.
Denk dat ik verliefd ben
---------- Toegevoegd om 00:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:33 ----------
zie mijn post
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1e kuur, heb een hele slechte camera vandaar dat ik nooit pica wil maken plus ik vind mezelf te dik, fotos beloof ik in juni te plaatsen
Pic is 1 jaar oud dus
ben door school in de prob gekomen omdat ik zei dat ik kuurde tegen een docent.. ik ben voortaan overal natty

Kun je überhaupt begrijpend lezen?
Ik had graag een comeback gemaakt maar waarschijnlijk zou je te dom zijn om die te begrijpen![]()
arm meisje.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
1e kuur, heb een hele slechte camera vandaar dat ik nooit pica wil maken plus ik vind mezelf te dik, fotos beloof ik in juni te plaatsen
Pic is 1 jaar oud dus
Never nooit 84kg bij 1m74. Mijn avatar is 81kg bij 1m77 en ik lijk 3x zo buff als jou...