AndroidHealthClinic

Sticky De laatst genomen foto topic

Snap niet dat er zoveel loze schattingen van "stats" dit forum op geknikkerd worden. Gaat er uiteindelijk toch echt om hoe het eruit ziet toch?

Ik kan ook wel roepen dat ik 100kg 7% op 178cm ben, maar zolang ik de foto's niet heb om t te bewijzen slaat t toch nergens op.

Nu ik er over nadenk......dbb voor 50% troll?

Ik denk dat de meeste hier wel al een foto hebben gepost ;)

Post je avatar eens dan, ziet er super buff uit man wow :thumb:

Had hem hier ooit al eens gepost. Dit was trouwens 80kg als ik mij niet vergis. Wel laag bf. Momenteel weeg ik 84kg en niet meer zo droog....

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Momenteel ligt mijn focus op de biceps (**** genetics voor deze spiergroep)

80 kg? Wtf?

Heb je ook benen?

Weet niet hoe de rest eruit ziet maar je gaat toch wel richting wedstrijdfysiek, netjes hoor!

Look at dem shooooooooooooooooooooulders. Got some softbal action going on.

Had hem hier ooit al eens gepost. Dit was trouwens 80kg als ik mij niet vergis. Wel laag bf. Momenteel weeg ik 84kg en niet meer zo droog....

Momenteel ligt mijn focus op de biceps (**** genetics voor deze spiergroep)
ziet er wel echt heel goed uit zeg. Natty bereikt?

Hier klopt iets niet :P

Stop is met Kenzani quoten, ik voel me zo klein door hem! :D

Dit zijn de bijhorende wheels :p foto is wel van in september. Ben ze nu nog zwaarder aan het trainen.

Binnenkort ga ik misschien een trainingslogje bijhouden :-)

Epic fysiek hoor

Dank je. Verpercentage doet toch zeer veel vind ik. Sta nu totaal niet zo hard en dan is het toch veel minder indrukwekkend vind ik.

Dank je. Verpercentage doet toch zeer veel vind ik. Sta nu totaal niet zo hard en dan is het toch veel minder indrukwekkend vind ik.

True, beetje goede belichting, little pump en goed droog en je hebt een topfoto. Neemt niet weg dat je een prima fysiek hebt daar gap.

1e kuur, heb een hele slechte camera vandaar dat ik nooit pica wil maken plus ik vind mezelf te dik, fotos beloof ik in juni te plaatsen

Pic is 1 jaar oud dus
Echt niet om je te bashen op wat voor manier dan ook, maar serieus dat je hier voor gaat kuren?? Ik weet dat je pic 1 jaar oud is maar dan nog...

Echt niet om je te bashen op wat voor manier dan ook, maar serieus dat je hier voor gaat kuren?? Ik weet dat je pic 1 jaar oud is maar dan nog...

Natty had hij dat niet zo snel bereikt dus niets verloren. En ja het is wel om te bashen.
Waarom heb je er ander commentaar op ?

---------- Post added at 09:51 ---------- Previous post was at 09:49 ----------

Goed fysiek, alles in verhouding. Vp doet idd veel.
Op een foto lijk je dan al zeker pakken groter. irl zie je natuurlijk het massa verschil.
Als ik laag in mijn vp ga zitten heb ik het gevoel alsof ik helemaal plat begin te worden.

Als je niet wilt bashen kun je je opmerking ook op een andere manier plaatsen. Foto's kunnen ontzettend vertekenen, als ie 1.80 bij 92 kg weegt zal ie zeker geen kleine jongen zijn. Daarbij nog willen sommige mensen niet 10 jaar wachten voor ze 10 kg natty zijn aangekomen als het ook in een jaar kan met AAS.

Here we go again

Natty had hij dat niet zo snel bereikt dus niets verloren. En ja het is wel om te bashen.
Waarom heb je er ander commentaar op ?

---------- Post added at 09:51 ---------- Previous post was at 09:49 ----------

Op een foto lijk je dan al zeker pakken groter. irl zie je natuurlijk het massa verschil.
Als ik laag in mijn vp ga zitten heb ik het gevoel alsof ik helemaal plat begin te worden.

Ik plaatste zo een opmerking echt niet om te bashen. Maar ik zal het uitleggen, ik zie het zo stel hij zou nog een jaar of 2 hadden getrained dan was die al op het zelfde niveau. Misschien niet met gewicht, maar het zou er zeker goed uitzien. Veel mensen hier staren zich dood op gewicht. Het feit dat hij zelf al aan geeft dat hij ontevreden is en zich dik voelt geeft daarbij al heel wat aan. Ik weet zeker dat als hij 5 tot 10 kg minder woog en wat meer definitie had, dat hij dan meer tevreden zou zijn dan dat hij nu is.

Als je niet wilt bashen kun je je opmerking ook op een andere manier plaatsen. Foto's kunnen ontzettend vertekenen, als ie 1.80 bij 92 kg weegt zal ie zeker geen kleine jongen zijn. Daarbij nog willen sommige mensen niet 10 jaar wachten voor ze 10 kg natty zijn aangekomen als het ook in een jaar kan met AAS.

Idd , komt er nog eens bij dat hij zelf 10 kilo lichter is als little daddy en 8 cm langer.
LD is dus pakken buffer.

---------- Post added at 10:09 ---------- Previous post was at 10:06 ----------

Ik plaatste zo een opmerking echt niet om te bashen. Maar ik zal het uitleggen, ik zie het zo stel hij zou nog een jaar of 2 hadden getrained dan was die al op het zelfde niveau. Misschien niet met gewicht, maar het zou er zeker goed uitzien. Veel mensen hier staren zich dood op gewicht. Het feit dat hij zelf al aan geeft dat hij ontevreden is en zich dik voelt geeft daarbij al heel wat aan. Ik weet zeker dat als hij 5 tot 10 kg minder woog en wat meer definitie had, dat hij dan meer tevreden zou zijn dan dat hij nu is.

Dat geloof je nu toch zelf niet. Ik wil zelf in ieder geval geen 10 kilo aan massa inleveren voor wat definitie.
Hij vind zich te dik op 14/15 % ... ik denk dat de meeste hun wel dik voelen op dit vp als ze droger gewoon zijn. 15% is verre van dik.

Op tijd eens carbloaden om niet te plat te worden. 3-4 dagen low carb en dan 500g rijst met wat zout naar binnen werken = win

En wat betreft de discussie over massa. Ik zou ook snel wat extra kilo's kunnen gainen. Maar is dat wat je wil? Iedereen wil toch liever kwaliteitsmassa?

Terug
Naar boven