XXL Nutrition

Sticky De laatst genomen foto topic

Sowieso heel dedicated, ik hield het natty claimen nog geen maand vol.
Ja lekker boeien staat daar toch los van. Post je eenmaal wat op het internet blijft het voor eeuwig op het internet staan. Je weet toch niet wat diegene in zn privé doet? Wie weet kan het zn baan kosten of invloed hebben op zn directe kring.
Tis nou niet zo dat dbb zoveel volgers en bezoekers heeft dat je miljoenen natty’s voor de gek houd toch of wel?
Degene die het meeste lopen te haten op natty of niet zijn degene die nog geen dag een vast schema aan kunnen houden of 100% geven in hun training.
Beetje als pestkoppen op de basisschool, ook meestal jaloers of onzekerheid :trollface:

ohja op dbb gaan mensen hier nog serieus op in

Ja lekker boeien staat daar toch los van. Post je eenmaal wat op het internet blijft het voor eeuwig op het internet staan. Je weet toch niet wat diegene in zn privé doet? Wie weet kan het zn baan kosten of invloed hebben op zn directe kring.
Tis nou niet zo dat dbb zoveel volgers en bezoekers heeft dat je miljoenen natty’s voor de gek houd toch of wel?
Degene die het meeste lopen te haten op natty of niet zijn degene die nog geen dag een vast schema aan kunnen houden of 100% geven in hun training.
Beetje als pestkoppen op de basisschool, ook meestal jaloers of onzekerheid :trollface:

Wow hahah jij neemt het leven iets te serieus zie ik.
Hij kan best naturel zijn, kan ik niet over oordelen zo op een foto van iemand maar dat boeit mij verder ook niet zoveel.

:ontopic: the one and only dbb natty !

#Tbt dbb contest 2017.

Doel voor dit jaar is wat droger te zijn voor de zomer. Moet goed komen want kan nu eerder starten.

PhotoGrid_1521227137120.jpg

zwarte Piet? Is that you?

@Tr3nbolon3 "Het is ook zo een schijnheilige wereld. BB'ers die een bepaald niveau halen en er inkomsten uit proberen halen (instagram, voedingsschema's, trainingsadvies, ...) willen natuurlijk mensen laten geloven dat het allemaal naturel is."

Ben ik deels wel met je eens. Maar de sponsoren die ze hebben zijn hier net zo schuldig aan of misschien wel meer! Als een van hun fake natty atleten zegt ik gebruikt wat gebeurt er dan met hem? En die sponsoren weten donders goed dat ze gebruiken.

:ontopic: the one and only dbb natty !

#Tbt dbb contest 2017.

Doel voor dit jaar is wat droger te zijn voor de zomer. Moet goed komen want kan nu eerder starten.

PhotoGrid_1521227137120.jpg

Zodra mijn benen in de buurt van die van jou komen plaats ik ook een pickie :bow:
#nooitniet?!

Terug
Naar boven